![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wie iets anders wilde zien: een TV in een zijkamertje, gezellig ingericht met zetels en al. En wie dan nog iets anders wilde zien: een TV op de bovenverdieping (nu ja verdieping, effe trappen op), ook ingericht met zetels en al en goed afgeschermd. Niemand stoorde niemand, iedereen was toch samen en het café draaide gelijk zot. Er werden (worden) ook "aangepaste" prijzen gehanteerd. Lees: goedkoper dan elders.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik sta gemiddeld op rond vier uur half vij 's ochtends. Elke week doe ik wel wat anders via een uitzendbureau. Altijd werk waar ik geen achtergrond van heb, maar meestal ook werk waar geen ervaring voor vereist is. De ene week werk ik als opperman. Nu zou je denken, opperman, dat lijkt me een hoge functie, zeker als die opperman samenwerkt met een stratenlegger. Maar je ben niet meer dan een slaafje voor meneer die god gans de dag op de grond wat steentjes inlegt. Wie zeult de stenen aan? Wie knipt de stenen? Wie ruimt alles netjes op? Juist, ja. De opperman.
Soms zetten ze me ook in als grondwerker. Sta je daar bijvoorbeeld de hele dag achter een trilplaat de grond 2 millimeter naar benee te trillen, rijden ze der achter je gat weer over, pfffffffffffffffffffff zinvol. In die zeikregen in de modder tot aan je ellebogen, geen wonder dat ik al vanaf zondag alleen maar snot produceer met me neus. En zowel die straters als die grondwerkers beginnen vroeg. 's avonds sta ik dan ook nog eens in de file, waardoor ik gemiddeld aan dagen kom dat ik langer dan 13 uur per dag ben voor acht uurtjes werk en een uurtje pauze. Ik moet het hier wat kort gaan houden, maar het moet effe van mijn hart. Der waren ook jobs die ik wel graag deed. Zo stond ik voor de bouwvakantie in de sloop als ruimer. Ook hard werk. Maar voor een leuke uitvoerder. En vorige week nog stond ik voor de gemeente Zaandam takjes van de bomen te knippen en ander groenvoorzieningen. Wisten jullie, voor zij die nog aan het lezen zijn, dat er trouwens nog actieve wespennesten zijn medio oktober? Ik nu wel dus. Anyways, wat is nu de moraal van dit alles, tot voor kort was ik dakloos, dat uitzendbureau geeft me onderdak (een bungalow), dus ik ben ze zeker dankbaar voor de kansen die ik krijg. Maar waarom krijgt een werklozen ca 1300 euri's als ik er misschien 1300-1400 krijg voor hard eerlijk werk? Ik werk me rug kapot voor me 40ste, wat doe ik hier fout........ sorry voor de lange bijdrage
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met jouw kennis moet het toch wel kukken om iets anders te zoeken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat voor kennis bedoel je? De kennis om hooguit drie afleverringen mee te draaien in de Slimste Mens?
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar, kop op, interim blijven doen tot je een mooie job vindt. Kijk naar mij, als het mij zelfs al lukt, moet het bij u zeker gaan eh ![]()
![]() |
![]() |