![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Haat U het Winteruur? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
15 | 31,25% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
28 | 58,33% |
Ik vind het wél vervelend |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,42% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Het toeval wil dat ik zeer goed ben in het herstellen van bioklokken.
![]() Laatst gewijzigd door hommel : 27 oktober 2008 om 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik vind het een idioot systeem waar ik het nut niet van inzie.
Ik vind het ferm klote om savonds altijd in het donker thuis te komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom mag ik in feite niet stemmen in de enquête?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die gasten die met het zomeruur in de war geraken met hun biologische klok, daarvan vraag ik me af hoe die leven in het weekend?
Als ge dan een uur langer opblijft bij het uitgaan, zijt ge daar ook biologisch-klok-gewijs van van uw melk? En zelfs al zijt ge op tijd gaan slapen, maar ge blijft toch een uur langer in uwen tram, zelfde vraag .... Of als ge eens heeeel vroeg of zelfs midden in de nacht een vlieger moet pakken voor je vakantie of voor je werk ...??? (en ik heb het hier niet over ne jetlag van een uur of zeven ...) Begint ge ook nen helen dag te bleiten als ge 's morgens gene sjoko op uw boterhammeke krijgt? Ik heb zoiets van: als uw klok daarvan zo erg ontregelt geraakt, dan zijt ge toch zo verstard, weinig fleksibel, allez, rijp voor de ziekenkas of het bejaardenhuis ... janettenboel, postkaarten, te lui voor te werken .... of gewoon dekadensie ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minimum 1 maand geregistreerd zijn en minstens 100 posts hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Willen leven in harmonie met de natuur en dat met een gsm tegen je hoofd, op een pc werkende, synthetische shit etende enz,
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar er is een oplossing hoor: gewoon een uurtje vroeger opstaan. ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik haat het winteruur net zo min als het zomeruur, 'k haat wel het wisselen, 'k vind het belachelijk en zinloos.
Ik heb zoiets als: kies gewoon, winter of zomeruur, en laat het ons dan gewoon zo houden
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Het is echt een thema dat de mensheid verdeelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haat het zomeruur.
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ja die ellendig lange mooie zomerdagen, die niet willen sterven, dat is echt van het goede teveel hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de natuur wisselt nu eenmaal !! Dank zij de zomertijd, leef ik meer mee met de natuur, nl. 's zomers vroeger uit de veren en over gans de warmere dag bekeken, meer buiten. In de winter 't omgekeerde. Dus laten we kiezen: in de zomer: zomertijd, en in de winter: wintertijd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreet jij nog altijd alleen maar rapen in de winter, zoals in de Middeleeuwen ??
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zouden de klok ook drie uur naar voor kunnen schuiven, dan hebben we tot één uur snachts lange tijd licht.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ik haat enkel het laatste uur...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() pff zomer wintertijd whatever, het mag gewoon wel eens gedaan zijn en één standaard aanhouden die overal geldig is. Zie hier maar eens wat voor een nest het is:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeeld...bdivisions.png
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 28 oktober 2008 om 12:11. |
![]() |
![]() |