![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*gaat zichzelf wat slagen met een bijbel* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() The Dante's Inferno Test has banished you to the Seventh Level of Hell!
Here is how you matched up against all the levels: Level | Score Purgatory | Very Low Level 1 - Limbo | Low Level 2 | Very High Level 3 | Low Level 4 | Low Level 5 | Moderate Level 6 - The City of Dis | High Level 7 | Very High Level 8- the Malebolge | Very High Level 9 - Cocytus | High Nondegdver, ik ben er al aan voor de moeite... ![]() "Seventh Level of Hell Guarded by the Minotaur, who snarls in fury, and encircled within the river Phlegethon, filled with boiling blood, is the Seventh Level of Hell. The violent, the assasins, the tyrants, and the war-mongers lament their pitiless mischiefs in the river, while centaurs armed with bows and arrows shoot those who try to escape their punishment. The stench here is overpowering. This level is also home to the wood of the suicides- stunted and gnarled trees with twisting branches and poisoned fruit. At the time of final judgement, their bodies will hang from their branches. In those branches the Harpies, foul birdlike creatures with human faces, make their nests. Beyond the wood is scorching sand where those who committed violence against God and nature are showered with flakes of fire that rain down against their naked bodies. Blasphemers and sodomites writhe in pain, their tongues more loosed to lamentation, and out of their eyes gushes forth their woe. Usurers, who followed neither nature nor art, also share company in the Seventh Level." |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Dat is bij mij in nummer 7
Merde nog aan toe, 'k zal als laatste wilsbeschikking moeten eisen dat ze een teljoor in m'n broek steken voor ze me begraven. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dee's klootjes, ik ben 3 levels gestegen sinds de vorige keer, en ik kan me niet voorstellen waar ik gelogen heb.
Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu nog een pak kaarten bemachtigen, voor als maddox en Geert C langskomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Komt ervan je niet meer te abonneren op de gezette!
![]()
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() texas hold 'em
no limit, dat is daar in de eeuwigheid toch overbodig oftewel presidenten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we dan toch spulletjes aan meenemen zijn , dan lig ik daar als stevig metalen kubusje, met deze Satans Zetpil als troefkaart.
![]() 1 grote pot vaseline, en hoppa, Lucifer, ik hoop dat het lekker is.
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |