![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Vlaamse christenen in de buurt deden niets. Ik ben ook al lastig gevallen geweest door Vlaamse Christenen die teveel gezopen hadden, toen waren het mijn Bosnische maat Aldin en mijn Turkse maat Mehmet die mij verdedigde. Beide zijn moslim. Moeten zij nu ook het land uit? Mijn maat Hugo stemt op het Vlaams Belang. Hij heeft vroeger wel in den bak gezeten voor het in elkaar slaan van een rijkswachter. Moet hij ook het land uit? Als ik verzuurd klink komt dit door de eindeloze stroom van simplisme en plat populisme op dit forum. De wereld is niet zo zwart wit als jullie denken.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 1 maart 2009 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of ben ik opeens geen politiek correcte systeemslaaf meer? Mag ik dan stoppen met het negeren van feiten en ze tot in den treure te ontkennen en te schieten op vervelende boodschappers?
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Wat is dat, complementaire verzuring?
Dat staat ook al niet in mijn woordenboek. Verzin jij zelf je eigen woorden of zo?
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ah zo.
Dat weet ik dan ook al weer.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Jaja, ge zijt braaf ze... De realiteit is echter dat vele idealistische jongens en meiskes van de lokale politie wat meer respect verdienen. Ik denk dat gij niet goed beseft hoe zwaar die psychologische testen en examens wel niet zijn, laat staan de opleiding en de ambstuitoefening zelf. Wie moet ons anders beschermen tegen zwakzinnige aloholiker op ne moto?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik nodig u uit om op een zomeravond eens een toerke aan de sporthal in Vilvoorde te doen.Dan kan u zelf zien wat het probleem is en we zullen dan eens zien of u dan nog respect heeft voor deze daad zoals u zegt. Nog een geluk dat de Vilvoordse politie durft tussen komen. En neen ik ben niet bij de politie en heb ook geen familie die bij de politie is. Maar ik denk dat niemand het verdient om slaag te krijgen op zijn werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Als uw werk bestaat uit rondwandelen me ne stok om zelf slaag te geven moet ge niet verschieten dat ze terugkloppen hé.
Criminelen en flikken zijn hetzelfde soort volk. De twee zijdens van dezelfde medaille.
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() Schande dat het nog mogelijk is dat zoiemand vrijgelaten wordt. Zonder enige vorm van begeleiding, zelfs geen huisarrest. Niet dat ik geloof dat huisarrest zou werken, want die kerel woont toch wellicht in een plaats waar politie normaal niet komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pedofiele verkrachter moet niet naar de cel Brugge 24/02/2009 KNOKKE-HEIST - Een 51-jarige Bruggeling is door de correctionele rechter in Brugge veroordeeld tot vijf jaar cel met uitstel voor aanranding en verkrachting van twee minderjarige broers uit Knokke-Heist. Hij kreeg wel een hele rij voorwaarden opgelegd en werd voor vijf jaar ontzet uit zijn burgerrechten. ... De man heeft geen dag in de cel gezeten. De raadkamer liet hem destijds vrij onder voorwaarden. Hij pleegde sinds 1999 geen nieuwe feiten meer. (aft) Ge moogt eens raden wa ras Laatst gewijzigd door filosoof : 1 maart 2009 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Allebei even erg, Filo. *knip* Beide voorvallen zijn weer een baas van hoe straffeloos Belgie is en waarom mensen toch voor het VB stemmen?
Oproepen tot geweld is bij wet verboden. Laatst gewijzigd door Starfire : 2 maart 2009 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Anders hebben we meteen ook bewijs van buitenaards leven. De vraag is wel of dit spectaculair genoeg is voor de massamedia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg zo geen domme dingen want je bewijst alleen dat je niets van flikken kent.
|
![]() |
![]() |