![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb ook al moeten bijzitten en hoewel ik er op voorhand nogal tegenop zag, viel dat eigenlijk wel mee. De bijzitters zijn allen van ongeveer dezelfde leeftijd en wonen in de buurt, je leert dus wel wat mensen kennen. Je ziet ook nog wat 'oude bekenden' passeren en je leert je eigen dorp/stad beter kennen. Tot ik bijzitter was geweest was ik er me niet van bewust dat Mortsel ook 'marginale' wijken had. (woonde toen in Mortsel) Het viel ook op dat de 'sociaal zwakkeren' vroeg kwamen stemmen bij mij toen. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 8 juni 2009 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Moraal van het verhaal: kom te laat, anders mag je zitten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar zoals gezegd al bij al vond ik dat nog wel een oké dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
plaste bijna in zijn broek iedere keer er een stemmer moeilijk begon te doen over het één of het ander... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb de bijzitters gekozen door de oudsten van de lijst te nemen, dat was het objectiefste dat ik kon bedenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() Eerlijk ?
Ik zou het wel eens willen doen . Zondag is zoon dag bij mij dat nutteloos is . Dus ik zou het wel zien zitten moest ik eens opgeroepen worden . Moest ik nu een gezin hebben waarvan de zondag een dag is voor u gras af te rijen , schilderen of weet ik veel , zou ik het nietmeer willen natuurlijk . Maar nu , jong , geen gezin , tijd zat , zou ik daar geen probleem mee hebben . |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben in Nederland bijzitter geweest. Kreeg ik uiteindelijk 120 euro voor. Tsja, voor niets gaat de zon op.
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toon uw doosjes prozac zeker ? door uw depressie kom je overal telaat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() hebben de blauwjassen tijd voor bliijkbaar , en tegelijk zijn ze al 15 jr op zoek naar mijn gestolen motor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga echter onthouden dat wie niet komt stemmen geen vervolging krijgt omdat dit aantal te groot is (10%) . Mij moeten ze vanaf nu geen stembrief meer sturen want ik ga gewoon niet meer. Of hoe een brave werkende slaafse burger het beu is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik moet er overigens nog aan toevoegen dat het allemaal snel verlopen is: op 15/07 de politie aan mijn deur en vandaag - na 3 weken - al de boete in de brievenbus. Op een minder dan een maand is dat in kannen en kruiken en dan nog tijdens de verlofperiode. Chapeau voor het gerecht dat dergelijke zaken vlot en snel verlopen. Kwestie van prioriteiten zeker?
![]() |
![]() |
![]() |