![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb dat artikel gekregen doorgestuurd gekregen van een comac'er, er stonden fouten in
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu ik geloof niet dat je Groen! + PvdA zomaar mag optellen in verkiezingsresultaten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Ik geloof nooit dat Groen in een kies-kartel zal willen met PVDA als ze het nog niet wilden met SP.a.
Komt daarbij, waarschijnlijk is een lijsttrekker dan een groene dus wat zou er dan inzitten voor PVDA ? Dan kan PVDA nog beter de plaatselijke SP.a-Rood kandidaat steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ben je daar zeker van? Heb je het niet over de Spa ipv PvdA (trouwens Dua had toen de touwtjes in handen niet Vogels ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik ben ook niet echt overtuigend te vinden voor een samenwerking met groen. Voor samenwerking is de algemene strategie te liberaal, maar ze is wel de meest progressieve partij in het parlement. 2 progressieve zetels in het parlement kunnen we wel gebruiken, wat nog niet wil zeggen dat ik voor een samenwerking pleit. Ik wou het idee even loslaten op de mensen van dit forum. Maar iedereen lijkt hier er over eens "njet". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't Was nipt hoor, de vijftiende zetel van de zestien die er daar te verdelen vallen.
Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Welke fouten? als dat zo is moet er een rechtzetting komen. Dus graag feedback.
|
![]() |
![]() |