![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou mijn hart vast voor de nieuwe belastingen, als men de begrotingskontrole, ook in twee dagen gaat rond maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En door wie moet er gecontroleerd worden? Juist ja ........
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Wat er zich nu voltrekt met die regering van lopende zaken enzo, dat overstijgt de absurditeit van sommige conspiracy theories...
Ode aan mijn land: Belgique fait dodo.. "T'es kengéé eh Petrieek", "Joat, Jehan, da es joeng" Fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn dezelfde mensen die dit moeten controleren en hun advies geven als deze die reeds gezegd hebben dat ze niet in aanmerking komen als asielzoeker. Dus of met dit nieuwe akkoord de problemen echt zijn opgelost is nog een andere vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Sinterklaas is op 6 december
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer nu toch eens hoe politiek werkt!!!
De politici bepalen de regels waaraan een illegale moet voldoen om papieren te krijgen, de rechtbanken controleren of alles in orde is en daarna controleren de ambtenaren wie aan deze door de rechtbank goedgekeurde voorwaarden voldoet en pas helemaal op het einde tekent de minister alle papieren. In de meeste gevallen zelfs zonder deze te lezen, want enkel het lezen van al die dossiers zou meer tijd kosten dan de legislatuur van een minister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat mijn baas zo blij zou zijn als ik te pas en te onpas begon te roepen dat het allemaal dik tegen mijn goesting is.
Laatst gewijzigd door Cisalpina : 25 juli 2009 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar zijn baas is al lang tevreden als hij maar kan blijven deel uitmaken van de verrotte situatie hier ziet u. Goede of slechte resultaten veranderen niets aan zijn omzetcijfer, zolang zijn omzetcijfer er maar is en blijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet mij niet leren hoe politiek werkt. De minister zegt, aan zijn ambtenaren, aan welke criteria een asielzoeker moet voldoen (hij bepaald dit zelf, want wat de regering op papier gezet heeft is het papier waar het opgeschreven staat niet waard) en de ambtenaren behandelen de dossiers, die hij nadien tekent. En vergeet niet dat het snel moet gaan, dus komt het erop neer dat er aan een snel tempo gergualiseerd gaat worden (volgens de criteria van de MINISTER). Dus de franstaligen hebben de hele asielprocedure momenteel in handen.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij gaat wel in 2010 de staatshervorming realiseren en BHV zal gesplitst zijn via onderhandelingen. Dus de Vlamingen zullen moeten betalen.
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...=all#rcomments
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat de Vlamingen zich hier niet aan laten vangen, de tijd speelt in ons voordeel. Rustig afwachten is de boodschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft N-VA federaal in de pap te brokkelen?
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind ik dus ook, Herman wil het nu absoluut doordrukken zodat het Belgisch voorzittersschap van Europ niet in het gedrang komt. Ik hoop dat hij vies op z'n bek gaat.
![]() |