![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
geloof of het niet maar mensen met ideëen die zelfs haaks op de mijne staan, zullen ervoor zorgen dat ik probeer de dingen vanuit een ander oogpunt te bekijken. indien jij gelijk hebt en ik ongelijk, dan ben ik de eerste om m'n ongelijk toe te geven; tot nu toe ben ik nog altijd niet overtuigd. meer nog, de zwakte van jouw reacties sterken me in m'n geloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() volgens het VB zou het nuttig zijn blindegeleidevarkens in te voeren....
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet voor het gebed rein zijn, dat betekent dat wanneer je dieren aanraakt ( een pony kwijlt ook! Heeft haren!) je jezelf eerst moet wassen, voor je kunt bidden. Dat is dus het punt, niet wat je wel of niet kunt likken, hoe oud ben je eigenlijk?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier geldt volgens mij echt alleen de persoonlijke vrijheid. Als deze vrouw zich liever wil laten begeleiden door een pony dan door een hond, dan doet ze dat toch gewoon. Ik hou ook liever katten dan honden als huisdieren, anderen houden een fretje of een of andere tropische spin of een huisvarken. Nog anderen vinden huisdieren sowieso vies. Is dat dan een symbool van gefaalde integratie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, onze huisdieren waar wij zo fantastisch mee omspringen, daar werden er in 2002 een kleine 65.000 van gedumpt langs de weg en in asielen (ik heb geen recentere cijfers). Wie weet hadden de 18750 (!!) die ze daarvan hebben laten inslapen nog een nuttigere eindbestemming kunnen krijgen in de Foo Wok Ming Garden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
u hoeft mij ook niet te wijzen op dingen die overduidelijk zijn, ik heb genoeg verstand om dat zelf te zien; toch bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() Mijn tweede punt was dat velen hier slecht omspringen met hun huisdieren. Of die huisdieren dan gewoon een spuitje krijgen om vervolgens op het Vilbeluik verbrand te worden of in de pot belanden, vind ik eigenlijk weinig relevant. Als we die ten dode dieren nu verkopen aan de Chinezen, dan verdienen we er nog een centje aan én je maakt er iemand gelukkig mee ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet nodig. Sinds ik mijn honden meeneem om te gaan shoppen hebben hangjongeren een heilig respect voor mij.
![]() |
#38 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij ook zo'n bange blanke man?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, alleen voorzichtig. Maar ik heb er wel plezier in die bruine jongeren te zien bibberen voor mijn overigens heel lieve honden.
Ik woon niet ver van een recreatief domein en lang geleden, toen mijn dochters nog kinderen waren kloegen ze dat ze voortdurend werden lastig gevallen werden door allochtone jongeren. Daar ik niet de tijd had om met hen mee te gaan gaf ik mijn Labrador mee. Geen problemen meer. Blijkbaar hebben primitieve volkeren een atavistische angst voor honden.
![]() |
#40 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |