Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2009, 15:05   #21
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan Bekijk bericht
Voor mij ben je niet veel beter dan die criminelen, als ge dit soort stront als "mening" verkondigt.
Citaat:
Den beerput van de menselijkheid heeft weer open gestaan precies.
Jou morele niveau zit ongetwijfeld op dezelfde laagte als dat van het krapuul waarover jullie het hebben.

Uwe comment is om te kotsen. Echt.
Ze kunnen niet beter...

Laatst gewijzigd door filosoof : 5 augustus 2009 om 15:06.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2009, 16:02   #22
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jou morele niveau zit ongetwijfeld op dezelfde laagte als dat van het krapuul waarover jullie het hebben.

bang om gedemonteert te worden?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2009, 16:03   #23
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
bang om gedemonteert te worden?
Oud 5 augustus 2009, 17:08   #24
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als ze zware misdaden gepleegd hebben is het wat anders, maar dat geld evenzeer voor ons eigen gespuis. Dan mogen ze ze wat mij betreft demonteren voor vervangstukken. Magen, longen, levers, nieren, netvliezen, harten enz. tot er niets bruikbaar meer van overblijft.
Gelukkig dat organen geen naam dragen.

Citaat:
De rest kan dan naar de zoo voor de wilde beesten te voeren. Opgeruimd staat netjes.
Dat is erover, U wil die arme opgesloten beestjes nog eens rotzooi gaan voeren?
Oud 5 augustus 2009, 21:43   #25
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

Ge moet dat eerst desinfecteren he
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2009, 21:51   #26
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

ocharme die beesten
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2009, 21:58   #27
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zouden er veel beter aan doen van met al dat soort landen zoals Turkije, Albanië, Marokko enz, verdragen te sluiten dat, hier de veroordeelde van ginder, hun straf moeten uitzitten in het land van herkomst, zelfs al zouden we daar de kosten van dragen. Ginder zal een gevangene een stuk goedkoper kosten dan hier en bovendien zijn het daar nog gevangenissen in plaats van drie sterrenhotelletjes.

Wanneer men dat zou toepassen zullen ze minder rap van die akkefietjes uit halen en hoeven wij helemaal geen gevangenissen bij te bouwen, gevangenissen zitten dan zo goed als leeg, en dan hoeven ze zich ook niet meer te beklagen dat ze hier in overbevolkte cellen moeten zitten, dan kunnen ze ginder in nog tien keer meer overbevolkte cellen gaan zitten. In cellen he, en wat er te vreten is zal dan geen varkensvlees zijn, 't zal eerder geen vlees zijn.
..

Laatst gewijzigd door globalmedia : 5 augustus 2009 om 21:59.
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2009, 22:00   #28
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ze zware misdaden gepleegd hebben is het wat anders, maar dat geld evenzeer voor ons eigen gespuis. Dan mogen ze ze wat mij betreft demonteren voor vervangstukken. Magen, longen, levers, nieren, netvliezen, harten enz. tot er niets bruikbaar meer van overblijft. De rest kan dan naar de zoo voor de wilde beesten te voeren. Opgeruimd staat netjes.
Gefeliciteerd,je hebt je verlaagd tot het crimineel gespuis!

Laatst gewijzigd door globalmedia : 5 augustus 2009 om 22:09.
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2009, 22:10   #29
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ach, ik hou niet zo van jullie moraalridderlijke poespas.

Is het dan beter iemand zoals een Dutroux, voor de rest van zijn leven op te sluiten zoals een beest in een kooi en hem, bovenop de gigantische bedragen die dat zon mannen kosten aan de maatschappij, hem daarbij nog eens de gelegenheid te geven om een keertje uit te breken, met het risico van nog eens andere slachtoffers te maken.

Demonteren moet niet gezien worden als doodstraf want de doodstraf is geen straf, we zijn allemaal ter dood veroordeelde, we wachten alleen tot wanneer het vonnis voltrokken wordt.

Zo van dat gespuis dat levens ontnomen heeft en slachtoffers gemaakt heeft, kan niet beter dan gedemonteerd worden. Op die mannier geeft hij de maatschappij terug wat hij haar ontnomen heeft en op manier schenkt hij andere personen, die het wel waard zijn van te leven, opnieuw een kans op leven die op hun plaats, in plaats van te kosten aan de maatschappij, kunnen bij brengen aan de maatschappij. .

Ik vind dat mijn morele niveau vele malen stukken hoger is dan het uw, die hier schijnbaar heel andere meningen op na houd. Levenslange opsluiting in een kotje van hooguit 2 op 3, en de gelegenheid hebben om stervende mensen te redden maar dit niet doen vanwege uw drang naar het opleggen van een mensonwaardige leven als straf, alleen om te straffen, dat is pas het laagste van het allerlaagste.

Laatst gewijzigd door Garry : 5 augustus 2009 om 22:24.
Oud 5 augustus 2009, 22:11   #30
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
Gefeliciteerd,je hebt je verlaagd tot het crimineel gespuis!
Voor u telt het zelfde antwoord als in #29
Oud 5 augustus 2009, 22:13   #31
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
..
Bedankt voor het herposten.
Oud 5 augustus 2009, 22:15   #32
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedankt voor het herposten.
3 X zelfs!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2009, 22:19   #33
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door homer_simpson Bekijk bericht
Heb je iemand anders nodig om daar achter te komen?Lijkt mij vrij logisch dat geen enkel land criminelen wilt binnehalen...
Het gaat hem hier niet over binnenhalen, het gaat hem hier over wat binnen zit buiten willen krijgen. De grote meerderheid van, wat wij hier aanzien als Marokkanen, wordt door de echte Marokkanen schijnbaar niet als Marokkanen aanzien. Maar wij moeten ze wel als Belgen aanvaarden.

Dat is wat ik te horen kreeg van die bewuste dame.
Oud 5 augustus 2009, 22:29   #34
homer_simpson
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Het gaat hem hier niet over binnenhalen, het gaat hem hier over wat binnen zit buiten willen krijgen. De grote meerderheid van, wat wij hier aanzien als Marokkanen, wordt door de echte Marokkanen schijnbaar niet als Marokkanen aanzien. Maar wij moeten ze wel als Belgen aanvaarden.

Dat is wat ik te horen kreeg van die bewuste dame.
Ik lees dit forum nu al een tijdje en de enige reden waarom ik niet zoveel reageer is het belachelijke lage onderwijs niveau van de meesten hier,maar serieus gast op wat slaagt nu uw post?Als ik zever zoals dit hier lees,vraag ik mij af hoe sommige mensen in het echt zijn. Dus omdat een bep vrouw iets zegt kom jij hiernu mee af alsof... ja wat nu eigenlijk djeezes...
homer_simpson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2009, 23:01   #35
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik lees dit forum nu al een tijdje en de enige reden waarom ik niet zoveel reageer is het belachelijke lage onderwijs niveau van de meesten hier,maar serieus gast op wat slaagt nu uw post?Als ik zever zoals dit hier lees,vraag ik mij af hoe sommige mensen in het echt zijn. Dus omdat een bep vrouw iets zegt kom jij hiernu mee af alsof... ja wat nu eigenlijk djeezes...
Ahum ... kuch ... ben je al vaak naar Marokko geweest, ken jij veel Marokkanen die in Marokko wonen, misschien toch even dit lezen en niet al te snel naar het TB grijpen volgende keer:

Citaat:
Ook in het 'eigen' Marokko lijken de Nederlandse Marokkanen te moeten opboksen tegen een stigma, dat echter met alle ijver in stand wordt gehouden door 'patserige' jonge Hoelandian, Hollanders zoals ze hier worden genoemd. Wordt overdreven lang en hard geclaxonneerd als het verkeer tot stilstand komt, voetgangers te traag oversteken, auto's plotseling invoegen of strakke meiden op het trottoir om een 'compliment' vragen, hoef je niet om te kijken om te zien dat het een Nederlandse auto is. Spuwt een auto loeiharde beats uit, dan betreft het wederom zeer waarschijnlijk een BMW, Mercedes, een verlaagde Golf VR6 of een van pa geleende Duitse of Franse middenklasser met een Nederlands kenteken.

,,Ze denken dat ze heel wat zijn hier omdat ze uit Nederland komen'', zegt de Nederlandse Marokkaantje in zijn dikke Porsche 996 S cabriolet, die zich 'doodergert' aan dit 'onbeschaafde' gedrag van zijn 'mede-Hollanders'. Hij vindt de inheemse Marokkanen vaak aardiger, rustiger, relaxter en beschaafder dan zijn Europese Marokkanen.

Europese Marokkanen praten luid met hun mond en met hun handen, typeert Hassan el Fessi. Hij baseert zijn oordeel op zijn jarenlange ervaring als gids in de toeristensector in Tetouan. ,,Vooral Hollanders. Alsof ze de koning zelf zijn.''

El Fessi wil niet generaliseren, hij weet ook wel dat er Marokkanen zijn die het hebben gemaakt in Europa, zegt hij, maar deze patsers zijn wat hem betreft veelal arme sloebers. ,,Ze denken dat we niet weten hoe ze leven in Europa.''
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=277993

Vergeet vooral de reacties niet te lezen - van - de Marokkanen zélf!

Om nog maar te zwijgen wat ze van de 'criminele' Marokkanen vinden die hier ontsnappen om naar ginds te gaan - erg welkom zullen ze niet zijn.

Laatst gewijzigd door SDX : 5 augustus 2009 om 23:04.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2009, 23:02   #36
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat gij daar van vindt, dat zal me worst wezen. Ik haal maar aan wat ik heb horen vertellen van een echte Marokkaanse dame.

Als dat jou al teveel op de tenen trappen is, is dat jou probleem en niet het mijne. Capisc, il signore professore ?

Ze zij toch niet vergeten, hoop ik, voor u de rode loper uit te leggen, toen u ons vereerde van u met uw hooggeschoolde waardigheid zich te begeven op dit forumpje van laag allooi.
Oud 6 augustus 2009, 00:17   #37
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ze zware misdaden gepleegd hebben is het wat anders, maar dat geld evenzeer voor ons eigen gespuis. Dan mogen ze ze wat mij betreft demonteren voor vervangstukken. Magen, longen, levers, nieren, netvliezen, harten enz. tot er niets bruikbaar meer van overblijft. De rest kan dan naar de zoo voor de wilde beesten te voeren. Opgeruimd staat netjes.
2
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2009, 00:50   #38
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
2
Een nul met twee vermenigvuldigd blijft een nul, een nul in 't kwadraat blijft nog altijd een nul.

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 augustus 2009 om 00:52.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2009, 05:49   #39
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een nul met twee vermenigvuldigd blijft een nul, een nul in 't kwadraat blijft nog altijd een nul.
no kidding!
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2009, 05:56   #40
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Elementaire wiskunde, heb ik al gezien in't eerste studiejaar. Bedankt voor de opfrissing.

En dan moeten we nu de wiskundige bewerking die Filosoof uitdrukt uitvinden.

Bingo, ik ga mijn eerste strafpunten verzamelen. Hey Driehoekklikkers. Ik heb eindelijk de uitkomst van een deling door 0 gevonden.

ik ga al lang akkoord met Garry's idee van misdadigers als orgaandonoren.

Maar ik zou er een humaan sausje over gieten. De veroordeelde criminelen mogen kiezen,
Of hun straf uitzitten in een omgeving soortgelijk aan een Nigeriaans gevangenwerkkamp,
Of vrijwillig alle organen doneren.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be