Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 oktober 2009, 15:52   #21
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Ik wordt elke dag gediscrimineerd door de Marrokanen hier in Mechelen, ik heb echter nog nooit racist beginnen roepen of naar het cgkr gebeld. Een bende sissy's zijn het man!
Lieverd, wat een feestdag als ze jouw tot köfte zouden vermalen, wel met extra veel gharkoem! Als Mokro's flikkers als jou lastig vallen komt het omdat de seksistische staat dat toestaat.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 15:52   #22
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ja, kijk hij houdt zelfs de plakaat vast.

Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2009, 15:58   #23
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Lieverd, wat een feestdag als ze jouw tot köfte zouden vermalen, wel met extra veel gharkoem! Als Mokro's flikkers als jou lastig vallen komt het omdat de seksistische staat dat toestaat.
Zulke reacties krijg je dus als je gaat beweren dat de Marrokanen in feite de racisten hier zijn

Btw, wie start er hier het ene flikker draadje na het andere om zich telkens weer in die slachtofferrol te plaatsen.
Arme Egmond toch, ze nog een cd'tje op van manu chao, het gaat je goed doen
Oud 14 oktober 2009, 16:56   #24
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wordt elke dag gediscrimineerd door de Marrokanen hier in Mechelen,[...]
Hier klaag je over dagelijks molest, maar je bent naar eigen zeggen geen slachtoffer, want je klaagt niet bij die enge club. Vreemde redenatie. Dus je bent een soort held, een martelaar? Maar waarom moeten ze jouw hebben?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 14 oktober 2009 om 16:58.
Oud 14 oktober 2009, 17:05   #25
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik ga, naar eigen zeggen, daarom niet direkt overal moord en brand schreeuwen en me in een slachtofferrol plaatsen om me vervolgens te laten bepamperen door het cgkr en dergelijke zoals zij doen.

Waarom ik het slachtoffer ben? Omdat het over racisme gaat met scheldwoorden als vuile blanke, vuile vlaming, wit varken enz.
Je zou het beter is aan hun vragen waarom ze zo hatelijk staan tov de autochtone bevolking.

Zij zijn hier de grote racisten in Mechelen, maar als blanke mag je dat niet zeggen of wordt het door volk als jij afgewimpeld als flauwekul.
Oud 14 oktober 2009, 17:45   #26
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ga, naar eigen zeggen, daarom niet direkt overal moord en brand schreeuwen en me in een slachtofferrol plaatsen om me vervolgens te laten bepamperen door het cgkr en dergelijke zoals zij doen.

Waarom ik het slachtoffer ben? Omdat het over racisme gaat met scheldwoorden als vuile blanke, vuile vlaming, wit varken enz.
Je zou het beter is aan hun vragen waarom ze zo hatelijk staan tov de autochtone bevolking. Zij zijn hier de grote racisten in Mechelen, maar als blanke mag je dat niet zeggen of wordt het door volk als jij afgewimpeld als flauwekul.
Net zoals mijn komst naar deze bibliotheek in Den Haag begon met een vijandige daad, mij te bespioneren terwijl men in mijn gezicht vriendelijk en zeer beleefd lachtte, zo werden de moslims al bij aankomst in slechte wijken, getto's, geconcentreerd.

Al bij aankomst.

Dan verwijt men deze mensen: O, jullie weigeren te integreren.

Maar o ja, je bent niet aan het klagen, je schrijft zomaar iets op dit forum.
Oud 14 oktober 2009, 17:49   #27
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ja idd, ik geef de feiten weer.
Als jij gaat stellen dat wij "witten" racisten zijn, dan mag ik je wel even met je neus op de feiten duwen en mijn ervaringen even met jou delen.

Witten discrimineren, maar Marrokanen en Turken en andere bevolkingsgroepen doen dat evengoed.
Maar zulke zaken mag men niet vertellen he, want dan zijn jullie dat woordje "racist", die houvast waarmee jullie elkaar kunnen opjutten tov de autochtone bevolking, die mantel die jullie gebrek aan de wil om te integreren zo mooi kan camoufleren, en die keer op keer ervoor zorgt dat jullie jezelf in een slachtofferrol kunnen plaatsen om al jullie gebreken goed te praten kwijt. En dan staan jullie daar mooi in jullie nakie belachelijk te wezen.
Oeps!

Laatst gewijzigd door Mcnab : 14 oktober 2009 om 17:53.
Oud 14 oktober 2009, 18:40   #28
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja idd, ik geef de feiten weer.
Als jij gaat stellen dat wij "witten" racisten zijn, dan mag ik je wel even met je neus op de feiten duwen en mijn ervaringen even met jou delen.

Witten discrimineren, maar Marrokanen en Turken en andere bevolkingsgroepen doen dat evengoed.
Maar zulke zaken mag men niet vertellen he, want dan zijn jullie dat woordje "racist", die houvast waarmee jullie elkaar kunnen opjutten tov de autochtone bevolking, die mantel die jullie gebrek aan de wil om te integreren zo mooi kan camoufleren, en die keer op keer ervoor zorgt dat jullie jezelf in een slachtofferrol kunnen plaatsen om al jullie gebreken goed te praten kwijt. En dan staan jullie daar mooi in jullie nakie belachelijk te wezen.
Oeps!

Lieverd, ik zie dat je evenveel zelfbewustzijn en esprit hebt als een bevroren doperwt. Dit is wat blijkbaar je leven zin geeft. Kankeren op die buitenlanders die je geen haar hebben gekrenkt. Je bent blijkbaar een zielig mannetje. Jammer voor jou. Over je werkelijke problemen mag je of durf je blijkbaar niet klagen, dus gebruik je wat opeens sociaal acceptabel is; kankeren op muslims, die untermenschen! Waarschijnlijk ben je stinkend jaloers. Maar je vergist je, muslims hebben ook hun zorgen en problemen. Het zijn gewone mensen en vaak verdienen ze zelf minder dan witten. Jij voelt je voorbij gestreefd, omdat jullie samenleving verrot is. In Nederland halen zij Polen binnen, een soort nieuwe slaven. Er is dus kennelijk wel behoefte aan arbeidsmigranten. Wanneer die Polen echter verstand krijgen, integreren, dan zal men andere soort slaven gaan zoeken.
Oud 14 oktober 2009, 18:46   #29
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik denk dat jij ééns moet leren begrijpend lezen wat jouw antwoord is totaal naast de kwestie.

Laatst gewijzigd door Mcnab : 14 oktober 2009 om 18:47.
Oud 15 oktober 2009, 14:27   #30
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat jij ééns moet leren begrijpend lezen wat jouw antwoord is totaal naast de kwestie.
Het is niet dat ik dit soort zaken voor het eerst hoor. Als je een echt probleem had was je wel naar de politie gestapt. Ik ken je verder niet maar ik las ooit een wetenschappelijk onderzoek naar ouderen die vereenzamen, zich verloren voelen in de veranderende wereld, maar dat niet kunnen benoemen. Dus richten zij hun woedde op een groep die zich niet kan verweren. Ze zoeken aansluiting bij partijen die hen als stembus vee gebruiken en merken dat hun onvrede en zelfhaat in feite alleen maar groter wordt, omdat zij ook geen aansluiting vinden bij hun 'medeslachtoffers' van de boze allochtonen. Ik denk niet dat ik verder op je postings ga reageren want je bent geen rationeel mens. Saai en burgerlijk.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 oktober 2009 om 14:28.
Oud 15 oktober 2009, 14:43   #31
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is niet dat ik dit soort zaken voor het eerst hoor.
En nog steeds daagt het niet?
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 14:58   #32
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Het is niet dat ik dit soort zaken voor het eerst hoor. Als je een echt probleem had was je wel naar de politie gestapt. Ik ken je verder niet maar ik las ooit een wetenschappelijk onderzoek naar ouderen die vereenzamen, zich verloren voelen in de veranderende wereld, maar dat niet kunnen benoemen. Dus richten zij hun woedde op een groep die zich niet kan verweren. Ze zoeken aansluiting bij partijen die hen als stembus vee gebruiken en merken dat hun onvrede en zelfhaat in feite alleen maar groter wordt, omdat zij ook geen aansluiting vinden bij hun 'medeslachtoffers' van de boze allochtonen. Ik denk niet dat ik verder op je postings ga reageren want je bent geen rationeel mens. Saai en burgerlijk.
Wat jij hier zegt noemt men projectie.
Als ik je zeg dat die Marrokanen hier in Mechelen racisitisch zijn en dat vele autochtonen hier in Mechelen last hebben van die bepaalde bevolkingsgroep wat begrijp je daar dan niet aan?
Wat zit je hier dan te lullen dat ik een zondebok zoek voor mijn problemen en dat ik die vindt bij de allochtoon die me nog nooit een haar heeft gekrenkt.
Ben je debiel ofzo?
Is racisme langs hun kant toegestaan?

En naar de politie stappen? De politie doet niets aan zulk gedrag, erger nog, ze durven ze zelfs niet gaan arresteren. In wat voor een koepel leef jij man?

Verder haal je daar het zielige voorbeeld aan dat je naar de bibliotheek gaat, waar je vriendelijk en met een glimlach onthaald wordt, maar terwijl stiekem gecontroleerd wordt.
Man wat moet jij afzien met zulk zware discriminatie. Ook ik moet in de gb mijn winkeltas opendoen aan de kassa hoor!
En de buschauffeur die naar je lacht die is niet vriendelijk, maar die lacht je uit zeker?

Kom hier is naar Mechelen, dan moet je maar is effe een Marrokaan aankijken en je riskeert al kloppen te krijgen.

Antwoord maar niet meer op mijn postings zielig mannetje.

Laatst gewijzigd door Mcnab : 15 oktober 2009 om 15:01.
Oud 15 oktober 2009, 15:56   #33
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:

En naar de politie stappen? De politie doet niets aan zulk gedrag, erger nog, ze durven ze zelfs niet gaan arresteren. In wat voor een koepel leef jij man?

.
In Nederland gaat ook het verhaal dat de politie sommige wijken niet kan binnengaan! Hebben de Marokkanen dan barricades opgeworpen? Of men zou niet weten om wie het allemaal gaat. Is er dan geen bevolkingsregister? Zowel Nederland als Belgie hebben troepen in Afghanistan waar het, denkende, honderden malen gevaarlijker is en mensen daadwerkelijk omkomen. Zou men dan niet in uiterste nood, vijanden op het grondgebied, militairen moeten loslaten op deze vreselijke moslims in de eigen binnenstad? Veel van mijn threads hebben te maken met het ontmaskeren van leugens, zoals dat Pakistan onze geheimen stal, waar duidelijk is dat Nederland de bom aan Pakistan verkocht.

Luister lieverd, je bent duidelijk hysterisch.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 oktober 2009 om 15:57.
Oud 15 oktober 2009, 16:27   #34
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

[Urban warfare in Mechelen?]

Citaat:
In Nederland gaat ook het verhaal dat de politie sommige wijken niet kan binnengaan! Hebben de Marokkanen dan barricades opgeworpen? Of men zou niet weten om wie het allemaal gaat. Is er dan geen bevolkingsregister? Zowel Nederland als Belgie hebben troepen in Afghanistan waar het, denkende, honderden malen gevaarlijker is en mensen daadwerkelijk omkomen. Zou men dan niet in uiterste nood, vijanden op het grondgebied, militairen moeten loslaten op deze vreselijke moslims in de eigen binnenstad? Veel van mijn threads hebben te maken met het ontmaskeren van leugens, zoals dat Pakistan onze geheimen stal, waar duidelijk is dat Nederland de bom aan Pakistan verkocht.

Oud 15 oktober 2009, 17:35   #35
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

Neen het gerecht draait hier vierkant, met als gevolg dat de politie machteloos staat.
Oud 15 oktober 2009, 17:43   #36
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen het gerecht draait hier vierkant, met als gevolg dat de politie machteloos staat.
Kolder! De gevangenissen zitten al vol Zwarten en Marokkanen, er wordt op ze geloerd. Of bedoel je dat de allochtonen al de macht hebben overgenomen in Belgie?

http://www.weblo.com/asset_images/la...fc47b650f6.jpg

Zou dit misschien een oplossing voor jou zijn om je gedachten te kunnen ordenen?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 oktober 2009 om 17:45.
Oud 15 oktober 2009, 17:45   #37
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Als Marrokanen hier rellen in België worden ze administratief aangehouden en staan ze de dag erna terug op straat , zonder gevolgen.

In wat voor een droomwereld leef jij man, je maakt je meer en meer ronduit belachelijk!
Oud 15 oktober 2009, 17:48   #38
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht

Ja jongen, tijdens dat hele Blokbustergedoe haar prutsacties is het VB uitgegroeid tot de grootste partij van België. En dan nog de pretentie hebben om te stellen dat je zo racisme tegenhoudt
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 17:49   #39
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Kan er iemand, zeker de stakingssossen, aan mij vertellen hoe men racisme bestrijdt?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2009, 17:57   #40
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Als Marrokanen hier rellen in België worden ze administratief aangehouden en staan ze de dag erna terug op straat , zonder gevolgen. In wat voor een droomwereld leef jij man, je maakt je meer en meer ronduit belachelijk!
Dus de mokro's hebben de zaak overgenomen, een staatsgreep gepleegd, de wetten herschreven? Waarom ben jij de enige die dat weet?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 oktober 2009 om 18:03.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be