![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Los van de discussie wil ik even opmerken dat de overvallen, de car- en de homejackings voornamelijk gepleegd worden door Oost-Europese bendes en dus weinig van zien hebben met de oorspronkelijke post van illwill.
Los daarvan kan U het effect van sociale en fiscale fraude blijkbaar moeilijk inschatten. De zwarte economie in ons land neemt nochtans een significante hap uit onze collectieve welvaart. Ik denk dan: dat is geld dat we voor nuttige dingen kunnen gebruiken. U denkt dan weer: we steken het toch maar in 'het onderhouden van die achterlijke importcultuur'. Ieder zijn visie uiteraard.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Speciaal voor U een citaat uit de Knack van gisteren:
Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk nu eens 5 seconden na ok. Dat men het schijt krijgt van rijke mensen en politiekers die langs alle kanten frauderen ed. daar kan ik gerust in komen maar dat is iets heel anders. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Omdat je eerst het effect van fiscale fraude op onze samenleving minimaliseert en dan het omgekeerde doet.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vb: onveiligheidsgevoel : waarom durven sommige mensen s'avonds niet meer laat op straat? Omdat men fiscale fraude pleegt? ![]() vb: het schijt krijgen van: op het vrt nieuws word gesproken over het visa kaarten geschoemel. Krijgt men daar een onveiligheidsgevoel van of heeft men daar s'avonds of overdag schrik van? Dacht het niet hé. Wat men wel doet is vloeken en kwaad zijn en erover spreken...het schijt krijgen, maar onveilig voelt men zich er niet door hoor. Snap je het nu? Loop jij misschien s'avonds laat over straat met het gevoel of gedachte van als ze nu maar geen fiscale fraude plegen op mij? ![]() ![]() Minimaliseren doe ik hier NIET mee é. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Ik vind dat wat ik reeds citeerde een goede repliek is op wat U zegt:
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |