![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: bent u nuttig op het werk ? | |||
neen natuurlijk niet, mijn werk zou evengoed door een computer, een machine, een werkloze of een dier kunnen gedaan worden |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
ja, ik denk van wel |
![]() ![]() ![]() |
23 | 74,19% |
ik weet het niet, maar ik verdien geld en stel me dus geen vragen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 22,58% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben wel degelijk nuttig op het werk, alleen is er slechts een kleine groep van op de hoogte. Als er besparingen vallen en er gewoon personeel uitgegooid wordt, zou ik daarbij kunnen zijn, omdat het management niet echt op de hoogte is van mijn rol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik geen tekening heb van dit spel ga ik proberen te onthouden hoe het in elkaar zat.
We beginnen met dit plaatje los te vijzen. PLOINK! Mooi zo, hier zat dus een veertje onder. ![]()
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en het wc-papier op is...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn jobbeschrijving is toevallig vandaag goedgekeurd.
Ze luidt "archiviste". ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles in het Frans, mon cher...
![]() In het Nederlands is het trouwens "archivaris", zonder geslachtsduiding.
Laatst gewijzigd door lombas : 18 december 2009 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denk ik toch, het zou niets voor mij zijn geloof ik.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Determining what records have enduring value can be challenging. Archivists must also select records valuable enough to justify the costs of storage and preservation, plus the labor intensive expenses of arrangement, description, and reference service. The theory and scholarly work underpinning archives practices is called archival science. Ik ben er wég van. Soit.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Los van dat: ja ik ben uiterst nuttig op mijn werk. Ik voel ook dat ik een groei maak binnenin het bedrijf (op korte tijd). Er komt veel kennis en zorgzaamheid bij kijken. Constant in opleiding want het werk evolueert en de arbeider evolueert daarin mee. Ik ben eigenlijk wel fier op mijn werk. Ik doe dat echt graag en voel mij uiterst nuttig. Al mag het een ongezonde tewerkstelling zijn, ik heb nog nooit ergens zo graag gewerkt.
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soit.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 19 december 2009 om 07:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() En potdikke nom de dieu, het is héérlijk om verantwoordelijke te zijn voor *iets*, je verantwoordelijkheid te delegeren aan mensen die er weinig mee te maken hebben, maar achteraf wel met je handje open te kunnen staan omdat er van alles misging en je daarvoor een (correcte) compensatie gaat eisen. 't Zal hen fucking leren: die verantwoordelijkheid ligt (ondanks de schijn ervan) absoluut niet voor de hand.
Soit.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 19 december 2009 om 07:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ik ben nuttig op het werk maar evengoed vervangbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat werklozen onze sociale zekerheid niet bedreigen lijkt me logisch. stel dat je een 20000 echt beroepsdoppers hebt in dit land zoals ze zeggen, dus echte profiteurs. pak dat die jaarlijks 20000 euro dop krijgen dan komt dit neer op 400 miljoen euro. plus nog eens 2 tot 3 miljard voor de normale werklozen van dat jaar. laat ons dus zeggen 3,4 miljard euro per jaar onkosten aan dopgeld. Hoeveel mensen werken er in belgië? laat ons zeggen dat er van de 11 miljoen inwoners er 4 miljoen effectief full time werken en een gemiddeld brutoloon van 2000 euro per maand hebben hebben. hiervan verdwijnt dus al gauw 800 euro per maand voor de staat. dit is op jaar basis 800x12=9600 euro en dit X 4 miljoen werkende mensen = 3,84 miljard. Dus enkel met de voorheffing word de sociale zekerheid betaalt. hoeveel inkomsten krijgt de staat nog van de gewone belastingen, BTW en vele andere manieren van inkomsten? Wat ik wil zeggen is dat de sociale zekerheid onbetaalbaar word door fiscale faude en cadeautjes voor bedrijven, rijkere mensen en politiekes zowel legaal en illegaal Het is natuurlijk veel interessanter als de massa's denkt dat er bijna geen geld meer is voor sociale zekerheid door de werklozen. de media speelt hier natuurlijk een belangrijke rol in mee. Stel je maar eens voor als de media zou zeggen dat we zoveel van ons loon moeten afgeven om politiekers, rijkere mensen en bedrijven cadeautjes te kunnen geven. zouden we dan niet massaal voor een loonsverhoging gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enfin, soit. ( ![]()
![]() |
![]() |
![]() |