![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: bent u nuttig op het werk ? | |||
neen natuurlijk niet, mijn werk zou evengoed door een computer, een machine, een werkloze of een dier kunnen gedaan worden |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
ja, ik denk van wel |
![]() ![]() ![]() |
23 | 74,19% |
ik weet het niet, maar ik verdien geld en stel me dus geen vragen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 22,58% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik ben filiaalverantwoordelijke en als één iemand van mijn personeelsleden zich minachtend uitlaat t.a.v. werklozen kan die eerstdaags zijn ontslagbrief komen tekenen ! Ik vind wel een reden om ze te ontslaan.
![]() Mensen moeten eens leren om hun kwaliteiten naar waarde te schatten, dan zouden ze rapper beseffen dat deze relatief zijn en dat er honderd in een dozijn mensen rondlopen met dezelfde kwaliteiten. ![]() ![]() ![]() Ik zou graag eens de motieven van het werklozengebash kennen ? Mijns inziens wil 'de werkmens' zich, door af te geven op werklozen, nuttiger laten lijken. Vooral omdat men beseft dat men feitelijk nutteloos is. Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 16 december 2009 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde; moest ik über-hoofdfiliaalverantwoordelijke zijn, ik smeet mijn filiaalverantwoordelijke er meteen uit als ik merk dat hij werknemers ontslaat omdat die hun relatieve waarde t.o.v. hun bedrijf niet kunnen inschatten, maar daar dan een drogreden voor zoekt ('ik vind wel een reden...'). Zolang je je eigen waarde als filiaalverantwoordelijke maar voldoende kunt inschatten. (edit); trouwens, je keuze 'mijn werk kan evengoed door een werkloze gedaan worden' geeft al een goed beeld van hoe jij over werklozen denkt.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 16 december 2009 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() optie 1 kan voor mij al niet, want ik ben diegene die de computer repareert als hij in frut ligt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() dus jij zou mensen ontslaan die hun werk perfect doen enkel omdat ze neerkijken op langdurig werklozen? zorg maar dat jou baas dit niet te horen krijgt of je zou zelf eens rap je c4 kunnen krijgen
![]() soit ik ga voor optie 2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waw, ik vind het echt een typisch voorbeeld van een micromanager die doordat hij denkt politiek correct te zijn, ervaring de deur uitgooit.
Zelfs die blaaskoppen bij mij op't werk denken 2 keer na voordat ze mensen gaan bedreigen met ontslag.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou mijn werk omhoog beginnen delegeren. Naar de "baas". Kwestie van hem of haar buiten te krijgen.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hier wa verder zitten er zo ook een paar in hune aquarium... als ze hun goestingske niet krijgen gaan ze wat zagen en janken bij hunnen baas, die dan weer... allee ja, tot de kinderen hun speeltje krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie een stok heeft, begint al ras om zich te kijken of er niet ergens een hond te slaan valt.
(ben vergeten van wie dit sitaat is) Leuke samenleving, fijne verdraagzaamheid: - baas is blokker en vindt wel een reden om linkse rakkers te ontslaan - baas is kaloot en vindt wel een reden om gescheiden mensen te ontslaan - baas is geil en vindt wel een reden om onwillige vrouwen te ontslaan - baas is ouderwets en vindt wel een reden om jonge gasten te ontslaan - baas is tegen groen en vindt wel een reden om geitenwollen sokje te ontslaan En dan maar psalmzingen in koor: verdraagzaamheid, pluraliteit, vrede op aarde, pies ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nuttig op het werk. Ik breng mensen iets bij. Thans die indruk geven ze me toch.
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Ik hèb geen werk momenteel. Kwestie van andere landen die goedkopere arbeidskrachten hebben dan dit Belgiekske.
En er zijn werklozen en werklozen hè. Je hebt er die het tegen hun goesting zijn (ikke !) en die er graag van profiteren (ik ken er...).
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al wie het niet eens met me is, gelieve op de volgende link te klikken: http://www.bc.31337.pl/
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt er van af over welke van mijn verantwoordelijkheden we het hebben.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik er ooit zèlf de brui aan geef of vanwege mijn groot bakkes buiten gezwierd word,
zal 't Ministère de l'Enseignement de la Communauté française de Belgique héél l�*ng mogen zoeken voor ze nog eens een leraar Nederlands/Duits van mijn kaliber gaan vinden ![]() Zeker weten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het zo te gaan vergelijken. In de 6 jaar dat ik nu op dezelfde plek werk, moeten ze buitenfirma's inhuren om de technische dienst voor dagelijkse werkzaamheden aan te vullen. Het kost een paar maand voor een "nieuwe" weet waar alles staat, en dan is het jaren ervaring opbouwen om problemen op te lossen in een kortere termijn dan wat in de boeken staat.
Ik weet, zolang er koffie gedronken word, of vloeistoffen verpompt, of metaal aan elkaar gezet moet worden, of machines aan de gang gehouden moeten worden, ik wel werk heb.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs dingen uitéén vijzen lukt niet altijd ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gaf gasten ne tournavise, liet ze ne printer compleet uit mekaar gooien,... hop en nu zetten we hem terug in mekaar... Best wel spannend, gewoon een systeem vinden om de onderdelen in volgorde uit elkaar te leggen, zodat je ze terug in elkaar krijgt, Wij deden interventies op toestellen, waarvan we niet eens de aan en afknop wisten staan als we eraan begonnen... best spannend... |
|
![]() |
![]() |