Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2009, 20:14   #21
ArjanD
Gouverneur

ArjanD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
HEtzij diegenen die wel adhd, autisme, hoogbegaafd, laagbegaafd, dyslectie, dyscalculie of andere neurologische problemen hebben.
Hoe komt u aan het geloof dat het bij ADHD, autisme, hoogbegaafd, laagbegaafd etc. om een neurobiologische hersenaandoening gaat?

Wie heeft u dat wijsgemaakt?

Er is geen gram wetenschappelijk bewijs voor een dergelijke uitspraak.

Kinderen worden opzettelijk ziek gemaakt. ADHD medicijnen veroorzaken neurobiologische schade. Het heeft een effect op de hersenen die sterk overeenkomt met regelmatig cocaïnegebruik. Het is super schadelijk.

Citaat:
In het boek “Het ziekmaken van Amerikaanse Kinderen: Het ontmaskeren van het ADHD Fiasco en het helpen van ouders om de controle terug te pakken” (Thomas Nelson), houden de auteurs niet alleen de voeten van het ADHD kamp aan het vuur - ze gooien het ADHD kamp in het vuur met gekozen texten als “een travestie van de wetenschap” “ondeugdelijk bewijsmateriaal” “een schandaal dat op het punt staat uit te barsten” en “een poging dat heeft geleid tot het ontwikkelen van stoornissen die niet bestaan”.

Specifiek betogen de auteurs dat de “ziektes die niet bestaan” - namelijk ADD (attention-deficit-disorder), ADHD (attention-deficit hyperactivity disorder) en ODD (oppositional defiant disorder) - gebaseerd zijn op slechte wetenschap, zeer waarschijnlijk niet afkomstig van genetische hersenafwijkingen, en welke daarom geen noodzaak hebben voor de schadelijke medicijnen als behandeling.
Ziet u? Dit is dus wat de eerlijke wetenschappers over ADHD zeggen: "een travestie van de wetenschap", "ziektes die niet bestaan".

En wat maakt dat de psychiatrische praktijk? Een zwendel toch?

Bent u het met mij eens dat psychiaters hiervoor bestraft moeten worden?

Laatst gewijzigd door ArjanD : 27 december 2009 om 20:15.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2009, 00:48   #22
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArjanD Bekijk bericht
Hoe komt u aan het geloof dat het bij ADHD, autisme, hoogbegaafd, laagbegaafd etc. om een neurobiologische hersenaandoening gaat??
al die aandoeningen zijn het gevolg van problemen mbt hersenverbindingen allerhande en bvb dyslectie is echt geen opzettelijk wijsgemaakte aandoening.

Citaat:
Kinderen worden opzettelijk ziek gemaakt. ADHD medicijnen veroorzaken neurobiologische schade. Het heeft een effect op de hersenen die sterk overeenkomt met regelmatig cocaïnegebruik. Het is super schadelijk.
voor gezonde kinderen is het inderdaad schadelijk en veroorzaakt het quasi net dezelfde symptomen als adhd.

Citaat:
Bent u het met mij eens dat psychiaters hiervoor bestraft moeten worden?
probleem is natuurlijk dat het gros van bvb rilatine door huisartsen worden voorgeschreven en niet na een grondig onderzoek door een multidisciplinair team.

probleem met oa adhd zijn de symptomen. een druk kind kan druk doen omwille van adhd maar kan evengoed druk doen omdat nooit mag buitenspelen.
een kind kan hysterisch doen omwille van adhd maar het evengoed continu hysterisch doen omdat het rotverwend is en zo zijn willetje wil doordrijven omdat hij weet dat ma en pa uiteindelijk ja zeggen om vh gezaag af te zijn.

Laatst gewijzigd door 1207 : 28 december 2009 om 00:50.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2009, 08:32   #23
markasiet
Burger

markasiet's schermafbeelding

Standaard

Een druk kind kan druk doen omwille van adhd maar kan evengoed druk doen omdat nooit mag buitenspelen.
een kind kan hysterisch doen omwille van adhd maar het evengoed continu hysterisch doen omdat het rotverwend is en zo zijn willetje wil doordrijven omdat hij weet dat ma en pa uiteindelijk ja zeggen om vh gezaag af te zijn.[/quote]

Nu dit nog wijsmaken aan het gros van de ouders die hun kind o zo graag psychologisch geattesteerd zien en het wordt weer leuk om les te geven!
markasiet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2009, 10:49   #24
ArjanD
Gouverneur

Standaard

Maar ondertussen: geen gram bewijs dat ADHD een neurobiologische hersenaandoening is.

Het enige dat je krijgt is "probleem is natuurlijk dat het gros van bvb rilatine door huisartsen worden voorgeschreven en niet na een grondig onderzoek door een multidisciplinair team"

Een multidisciplinair team zou de neurobiologische hersenaandoening wel kunnen aantonen... En dat gelooft men dan omdat men niet begrijpt wat er gezegd wordt.

Het is gewoon pure oplichterij wat er gaande is. Er is helemaal geen bewijs voor een neurobiologische hersenstoornis waarvoor medicijnen nodig zouden zijn en die door een of ander dubieus 'team' aangetoond zou kunnen worden.

Nogmaals: waarom gelooft u die leugens? Want bewijs heeft u niet, of wel soms?

Laatst gewijzigd door ArjanD : 28 december 2009 om 10:49.
Oud 28 december 2009, 11:43   #25
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Maar ondertussen: geen gram bewijs dat ADHD een neurobiologische hersenaandoening is.
ge hebt gelijk
het zit in de kleine teen. de oorzaak zijn ongeknipte nagels

Citaat:
Een multidisciplinair team zou de neurobiologische hersenaandoening wel kunnen aantonen... En dat gelooft men dan omdat men niet begrijpt wat er gezegd wordt.
neen, hun werkingsmethode is veel diepgaander dan een huisarts. medisch onderzoek, psychologisch onderzoek, diepgaande en vaak pijnlijke interviews met ouders, andere familieleden, leerkrachten,...
er is veel meer expertise voorhanden
huisarts gaat enkel af op het verhaal van mama en papa en stopt bij een vragenlijstje.
Citaat:
Het is gewoon pure oplichterij wat er gaande is. Er is helemaal geen bewijs voor een neurobiologische hersenstoornis waarvoor medicijnen nodig zouden zijn en die door een of ander dubieus 'team' aangetoond zou kunnen worden.
dit soort dubieuze teams zijn wel doorslaggevend om te bepalen of mentaal gehandicapte kinderen erkenningen krijgen en tegemoetkomingen ontvangen.
en geloof me vrij, er gaapt een enorme kloof tussen officiele erkenningen en het aantal voorgeschreven pakjes rilatine.
Citaat:
Nogmaals: waarom gelooft u die leugens? Want bewijs heeft u niet, of wel soms?
jij aanvaardt geen enkel bewijs. jij beschouwt de psychiatrie als bedrog, oplichterij en ziekmakerij. jammer genoeg zitten er rotte appels in de mand, is er misbruik en wordt er geprofiteerd van ouders maar doen alsof
dyslectie en dyscalculie verzonnen zouden zijn is echt wel te zot om los te lopen. Als deze aandoeningen niets maken hebben met neurologie dan mag je mij altijd verlichten en laten weten wat de echte oorzaak is.
itt Mongooltjes zie je deze aandoeningen niet met het blote oog maar of jij over voldoende expertise beschikt om op basis van een paar quotes de juiste conclusies te trekken?

Laatst gewijzigd door 1207 : 28 december 2009 om 11:58.
Oud 28 december 2009, 12:10   #26
cdekeule
Burgemeester

cdekeule's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Een serieus thema. Er is inderdaad iets mis met de opvoeding van kinderen en met de mensvisie van waaruit deze opvoeding gebeurt. Een van de problemen is de vervanging van liefde door conditionering. Er is alzo een systematisch gebrek aan empathie dat kinderen meekrijgen. In plaats van dit op te vangen door wel...empathie te geven, worden de gevolgen van deze opvoeding met een 'behandeling' opgelost. Het is een vizieuze cirkel waarbij de mens meer en meer vervreemd van zichzelf, een probleem dat zich ongemerkt generatie na generatie herhaalt en verdiept. In onze kinderen zien we de ziekte van een samenleving gereflecteerd. Spijtig dat de oorzaken zo weinig erkent worden. Spijtig maar begrijpelijk, omdat het erkennen van de oorzaken een erkennen van een mislukte mensvisie inhouden, een erkenning dat de prioriteiten van onze samenleving verkeerd liggen, een erkenning van onze status als ontwikkelingsgebied.
Volledig mee akkoord. Uiteindelijk is het terug te voeren tot het allesoverheersende kapitalistisme met invloeden in alle sferen van de samenleving inclusief gezondheidszorg, onderwijs en opvoeding. Zoals de Kerk vroeger bepaalde hoe mensen dachten, zo bepaalt momenteel de Multinational ons denken. Een achterliggende mensvisie van een kind als een 'tabula rasa' past perfect in een smenleving die kinderen liefst in de pas ziet lopen en voorbereidt op een onvoldaan leven als werknemer en consument.

Vakbonden strooien voetzoekers rond tijdens betogingen NADAT ze zichzelf eerst beschermen met oordopjes!

Steun het Europees Burgerinitiatief. Teken de petitie: https://ec.europa.eu/citizens-initia...dex.do?lang=nl
cdekeule is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2009, 19:13   #27
ArjanD
Gouverneur

Standaard

Citaat:
jij aanvaardt geen enkel bewijs. jij beschouwt de psychiatrie als bedrog, oplichterij en ziekmakerij.
Kom nu toch. Waar heeft u mij bewijs getoond? U heeft het enkel gehad over een of ander 'team' dat in staat zou zijn de neurobiologische hersenstoornis te diagnosticeren, en een huisarts niet.

Dat is geen bewijs.

En wat betreft het voorschrijven van pakjes Ritalin, dit zijn dus de cijfers in Nederland en hier mag alleen een psychiater ADHD medicatie voorschrijven:

(aantal pakjes, bron: Stichting Farmaceutische Kengetallen)

Laatst gewijzigd door ArjanD : 28 december 2009 om 19:16.
Oud 28 december 2009, 19:43   #28
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Kom nu toch.
inderdaad
ben ik hier in discussie met een idioot die meent dat psychiaters verantwoordelijk zijn voor de holocaust

ratio en gezond verstand zijn al lang met de staart tussen de benen afgedropen. ik doe hetzelfde
Oud 28 december 2009, 19:54   #29
ArjanD
Gouverneur

Standaard

Meneer, ik vind het respectloos van u dat u de massamoord door psychiaters ontkent. U beseft niet wat u daarmee aanricht voor alle gedupeerden.

http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/33143631/

Laatst gewijzigd door ArjanD : 28 december 2009 om 19:55.
Oud 28 december 2009, 20:35   #30
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Meneer, ik vind het respectloos van u dat u de massamoord door psychiaters ontkent. U beseft niet wat u daarmee aanricht voor alle gedupeerden.
chirurgen zijn ook massamoordenaars en toch bestaan ze nog steeds.
ge zou eens moeten weten hoeveel miljoenen mensen in de handen van chirurgen "vermoord" of verminkt zijn in de afgelopen duizenden jaren.

ok, misschien konden niet alle gekwetsten gered worden of was amputatie pure noodzaak om te overleven maar dat zijn details
Oud 29 december 2009, 00:06   #31
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat vindt u ervan dat psychiaters 'ADHD' kunnen diagosticeren met de natte vinger en op basis daarvan zware hersenmedicijnen kunnen voorschrijven? Is dat niet pure oplichting in de reinste zin van het woord?

Bewijs voor een ziekte is er helemaal niet.
Mijn zoon kwam ooit met zijn moeder op medisch consult, ik denk bij een gewone arts of psycholoog (kan me nauwelijks voorstellen dat het een psychiater was; het is jaren geleden) wegens klachten van zijn leerkrachten, volgens mij niets meer dan het resultaat van zijn grote verbeelding en creativiteit, die op school te veel in vaste banen worden geleid. Niets abnormaals dus, en zonder medicatie heeft mijn zoon zich inmiddels normaal ontwikkeld en goed aan het schoolmilieu aangepast, al blijft hij een fantast die niet helemaal in de pas loopt. Volgens mij een volkomen norale, gelukkige, gezonde jongen.

Maar destijds wilden twee artsen na elkaar hem meteen ritalin voorschrijven. Hij was helemaal niet hyperactief of zo...

Een vriendin van me begon ooit wegens een tijdelijk probleem (werkloosheid) en een neerslachtigheid waar ze snel overheen zou zijn geweest als ze niet naar een dokter was gelopen (vermoed ik) antidepressiva te slikken. Ze raakte verslaafd, kreeg gewichtsproblemen en echte depressies, waardoor ze haar werk verloor, meer pillen ging slikken, meer gewichtsproblemen kreeg, en een persoonlijkheid die ik niet meer herken. Ze ziet er twintig jaar ouder uit dan een paar jaar geleden.

Ik ken alleen deze twee gevallen, geen representatieve dubbelblinde steekproef of zo. Maar mijn argwaan is gewekt, ook door wat ik over de praktijken in de farma-wereld, en hun lobbyisten bij de Europese Commissie weet. "Argwaan" is misschien nog een zacht woord.
Oud 29 december 2009, 08:12   #32
markasiet
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Mijn zoon kwam ooit met zijn moeder op medisch consult, ik denk bij een gewone arts of psycholoog (kan me nauwelijks voorstellen dat het een psychiater was; het is jaren geleden) wegens klachten van zijn leerkrachten, volgens mij niets meer dan het resultaat van zijn grote verbeelding en creativiteit, die op school te veel in vaste banen worden geleid. Niets abnormaals dus, en zonder medicatie heeft mijn zoon zich inmiddels normaal ontwikkeld en goed aan het schoolmilieu aangepast, al blijft hij een fantast die niet helemaal in de pas loopt. Volgens mij een volkomen norale, gelukkige, gezonde jongen.

Maar destijds wilden twee artsen na elkaar hem meteen ritalin voorschrijven. Hij was helemaal niet hyperactief of zo...

Een vriendin van me begon ooit wegens een tijdelijk probleem (werkloosheid) en een neerslachtigheid waar ze snel overheen zou zijn geweest als ze niet naar een dokter was gelopen (vermoed ik) antidepressiva te slikken. Ze raakte verslaafd, kreeg gewichtsproblemen en echte depressies, waardoor ze haar werk verloor, meer pillen ging slikken, meer gewichtsproblemen kreeg, en een persoonlijkheid die ik niet meer herken. Ze ziet er twintig jaar ouder uit dan een paar jaar geleden.

Ik ken alleen deze twee gevallen, geen representatieve dubbelblinde steekproef of zo. Maar mijn argwaan is gewekt, ook door wat ik over de praktijken in de farma-wereld, en hun lobbyisten bij de Europese Commissie weet. "Argwaan" is misschien nog een zacht woord.
@ArjanD en 1207
KodoKodo geeft hier ook aan dat jullie beiden een bron van wijsheid bevatten, maar dat miswassen in de psychiatrie nog moeilijker te detecteren zijn dan gewone geneeskunde.
Ik klap hier nu niet uit de biecht, maar
- wij kennen in de buurt van onze school 2 huisartsen die zonder scrupules kinderen maanden turnonbekwaam verklaren vanwege een verstuikte pink, die kinderen uit het zwembad laten voor "kromme tenen".
Kortom die misbruiken toestaan!
Ikzelf heb na 1.000den leerlingen een soort zintuig ontwikkeld tegen ADHD ( voordeel is dat ik het zelf ook in lichte mate echt heb ). Maar je kan je niet voorstellen hoegraag ouders hun kind bovenmenselijke prestaties zien leveren en daarbij soms zelfs durven 'doping' gebruiken om toch maar in het ASO-circuit te kunnen blijven.
Het rilatine medicament werd destijds als heilmiddel gezien omdat de kids kalmer in de banken trachten meer stof te slikken om toch maar 52% te halen, mildheid bij de deliberatie eisten omdat het toch ADHD was en dit de toekomst niet zou mogen ondermijnen van het sukkel van het kind!
Oud 29 december 2009, 10:25   #33
ArjanD
Gouverneur

Standaard

Citaat:
chirurgen zijn ook massamoordenaars en toch bestaan ze nog steeds.
ge zou eens moeten weten hoeveel miljoenen mensen in de handen van chirurgen "vermoord" of verminkt zijn in de afgelopen duizenden jaren.

ok, misschien konden niet alle gekwetsten gered worden of was amputatie pure noodzaak om te overleven maar dat zijn details
Ook?

Een chirurg is gewoon een arts die probeert om levens te redden. Hij 'moordt' niet.

Een psychiater schrijft giftige antipsychotica voor die het leven met 30+ jaar verkorten en die de kans op herstel verminderen, dat is wel even iets anders vriend.

Laatst gewijzigd door ArjanD : 29 december 2009 om 10:27.
Oud 29 december 2009, 14:33   #34
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ook?

Een chirurg is gewoon een arts die probeert om levens te redden. Hij 'moordt' niet.

Een psychiater schrijft giftige antipsychotica voor die het leven met 30+ jaar verkorten en die de kans op herstel verminderen, dat is wel even iets anders vriend.

Ik geloof niet dat men alles over één kam kan scheren : medikatie om ADHD te bestrijden (eigenlijk gaat het alleen maar over symptoombestrijding , symptoomvermindering) is nuttig indien de patiënt in kwestie daadwerkelijk aan die specifieke stoornis lijdt.

Bij deze en andere aandoeningen van het autisme-spectrum is overigens
medicatie zeker niet in alle gevallen (zelfs in de meeste gevallen niet)
aangewezen.

Ik werk als vrijwilliger met volwassen autisten : stuk voor stuk aparte individuën, met hun kwaliteiten en minder aangename eigenschappen, zoals ieder ander (normaal?) mens.

Het probleem bij kinderen is gewoon dat in de allereerste plaats diverse stooornissen van het autisme spectrum moeilijk op jonge leeftijd de diagnosticeren zijn, er weinig goede kinderpsychiaters zijn en de ouders
niet altijd een objectieve benadering van het probleem hebben. Waar de enen een diagnose absoluut willen voorkomen, zijn er weer andere die er "alles" voor ovedr hebben om een "diagnose" te bekomen.

De psychiaters en de pharmaceutische industrie als "enige en grote boosdoeners" voorstellen helpt de problemen die er wel degelijk zijn niet vooruit.

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2009, 14:52   #35
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

komt ervan als je de natuur uitschakeld en pharmadrugs toelaat.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 07:30   #36
markasiet
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
?
Oud 30 december 2009, 08:08   #37
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markasiet Bekijk bericht
?
wordt uitgeschakeld?
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2009, 09:48   #38
ArjanD
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Ik geloof niet dat men alles over één kam kan scheren : medikatie om ADHD te bestrijden (eigenlijk gaat het alleen maar over symptoombestrijding , symptoomvermindering) is nuttig indien de patiënt in kwestie daadwerkelijk aan die specifieke stoornis lijdt.
O ja? ADHD medicatie verergert druk/agressief gedrag na 2-3 jaar gebruik en doet de problemen accumuleren. Dat toont de wetenschap aan.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7090011.stm

http://www.depers.nl/wetenschap/8656...aan-drugs.html

ADHD medicatie veroorzaakt kanker:

http://www.preventcancer.com/patient...en/ritalin.htm

ADHD medicatie leidt tot acute hartstilstand bij kinderen, ook bij kinderen met een gezond hart:

http://ajp.psychiatryonline.org/cgi/...009.09040472v1

http://ritalindeath.com/

Meneer, waarom zou u druk gedrag met deze gevaarlijke pillen willen bestrijden bij kinderen?

.....

Maar weet u wat het meest erge is: psychiaters schrijven de medicijnen voor aan kinderen omdat ze zogenaamd een onmeetbare neurobiologische aandoening hebben in de hersenen, waar dus GEEN ENKEL bewijs voor is, in de wetenschap niet maar ook bij het kind niet. Het is pure oplichterij met zoals duidelijk is destructieve gevolgen voor zowel het kind als de samenleving.

Of vindt u het een prettig idee dat kinderen na 2-3 jaar gebruik onderdrukken van druk gedrag steeds agressiever worden en allerhande lichamelijke problemen ontwikkelen, zoals remmen van de groei van het kind:

http://www.webmd.com/add-adhd/news/2...s-stunt-growth

Ik begrijp niet waarom u psychiaters hierin kan blijven steunen gezien de feiten. Het is echt zo intens misdadig wat psychiaters met kinderen doen, niet alleen voor die kinderen maar voor iedereen!

Kijk nu toch eens:

http://www.theaustralian.com.au/news...-1111117244523

Symptomen van ADHD zijn gewoon normaal kinder gedrag volgens hoogleraren. Het gaat om een aangeleerde 'ziekte' bij kinderen die ze belemmert in hun zijn.

Citaat:
Trevor Parmenter, hoogleraar ontwikkelingsbiologie handicap studies aan de faculteiten van de onderwijs-en geneeskunde aan de Universiteit van Sydney, zegt dat ondanks dat hij wel geloofde dat sommige kinderen een conditie hadden waarvoor behandeling gewenst was, de aanwezigheid van ADHD bij de kinderen meestal kunstmatig aangeleerd was.
Dit veroorzaakt een immens grote financiële schade, niet alleen aan kosten voor pillen/behandeling maar ook omdat de kinderen beperkt worden en dus sociale verzekering nodig hebben, en dat loopt op tot in de miljarden per jaar.

In Australië gaan ADHD pillen er dus uit en wordt nu 1 Amerikaanse psychiater de schuld gegeven van het ADHD schandaal.

http://www.news.com.au/adelaidenow/s...76-911,00.html

Laatst gewijzigd door ArjanD : 30 december 2009 om 09:54.
Oud 30 december 2009, 10:15   #39
ArjanD
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
U heeft gelijk, door de psychiatrie vergeten mensen steeds meer wat het leven nu eigenlijk waard is. We worden in zekere zin geïndoctrineerd dat alles dat wij zijn (onze emoties, gedachten en gedragingen) een product zijn van een chemisch proces in de hersenen, dat ooit eens bij pure 'toeval' begonnen is.

De psychiatrie is wel zo ongelooflijk dom eigenlijk. De psychiatrie zal hoe dan ook verworden tot barbaarse fout uit het verleden, maar het enige is dat ik dat liever vandaag dan morgen zie gebeuren. Want ook al vergeten we het soms, we zijn nog steeds bezig met een gevecht voor het voortbestaan van de mensheid en elke seconde die telt.

De psychiatrie is een blok aan het been voor de mensheid.

Laatst gewijzigd door ArjanD : 30 december 2009 om 10:16.
Oud 30 december 2009, 10:18   #40
ArjanD
Gouverneur

Standaard

Ware kracht is geen genetisch perfect mens volgens beoogde normen. Ware kracht schuilt in een man die kreupel geboren wordt met een genetische aandoening en die het schopt tot een groot geleerde:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stephen_Hawking

Psychiatrie is corrupt vanuit de kern en zal nooit een waardevolle bijdrage kunnen leveren aan de mensheid. De enige toepassingen zijn oorlog, vernietiging en onderdrukken van problemen wat leidt tot het accumuleren van onderdrukte problemen.

Laatst gewijzigd door ArjanD : 30 december 2009 om 10:19.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be