![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Overigens bemoei ik me niet met buitenlandse affaires, in eigen land is er al genoeg dat 'opgekuist' dient te worden. Dáárover zijn er trouwens al draden genoeg met 'iets te melden'.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt misschien omdat ik niet weet wat ik vandaag (of morgen) moet aantrekken Zeik, heb jij misschien wat suggesties voor me?
Anywayzz; klik jij steeds de gegeven links aan om te verifiëren of verdwaal je ook hopeloos in iets waarvan je niet eens weet of het waar is?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dit betreft, is het waar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat ik maar eens ga shoppen, de winterkleren in de kast, tijd voor lentejurkjes! De zon schijnt, er is geen regen... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spannend als je niet weet wat daaronder zit huh Zeik, het zou zomaar eens iets met een snor kunnen zijn ... en daar sta je dan met je goed gedrag & zeden...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hypocriet!
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Partijlid
|
![]() Wel, heeft het op zich niet meer nut de VS te bekritiseren? Aangezien zij diegenen zijn die 'vrijheid' en 'democratie' naar Afghanistan willen brengen, en dus grandioos aan het liegen zijn, mag die misleidende balon wel doorprikt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarover zijn de VS aan het liegen dan? Welke misleidende ballon?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik weet zelfs niet wat ik moet antwoorden... er zijn al genoeg discussies over... Geef eens een oplossing in plaats van altijd anderen te bekritiseren...
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- het opzeggen van onze steun aan die bezetting, en andere landen ertoe aanzetten hetzelfde te doen. Op die manier worden de regeringen van die landen die Afghanistan nog verder willen bezetten sowieso onder druk gezet, daar zij hun bezetting en zichzelf zullen moeten legitimeren. Hopelijk leidt dat tot het einde van die oorlog. - het opzeggen van onze steun en samenwerkingsverbanden met terreurbewegingen en staten die die terreurbewegingen direct ondersteunen. Dus: geen steun voor pakweg de Taliban (gesteld dat er Belgisch geld naar hen gaat), en evenmin geen steun voor pakweg de VS of het VK. Ofwel zij in de Navo, ofwel wij. - Je kan plaatselijk in Afghanistan of elders bewegingen ondersteunen die mensenrechten en democratie wel genegen zijn. Ik denk dan aan bewegingen voor vrouwenrechten of onderwijs, het verwijderen van niet ontplofte munitie,... - Een laatste punt betreft het corrigeren het aangedane historische onrecht, alsook het vermijden van herhalingen van deze misdaden. Dat kan bestaan uit het voor een rechtbank brengen van zij die zich schuldig maakten aan de inval, aan de bezetting of aan overige oorlogsmisdaden, maar ook uit het aanbieden van verontschuldigingen en herstelbetalingen. Zoiets verzekert je samenleving ervan dat geschiedenisboekjes de onzin over een 'bevrijding' van Irak of Afghanistan niet zullen overnemen. Een laatste preventieve maatregel behelst een serieus onderzoek naar de oorzaken van onze plotse deelname aan de Navo-missie, het onvermogen van media en politici om te zeggen wat ze weten, en het onvermogen van onze zogenaamde bondgenoten om open kaart met ons te spelen (cijfers over burgerdoden werden achtergehouden, er zijn de geheime gevangenissen, de hitsquads van de cia, de onmogelijkheid om deze oorlog te winnen, het ontbreken van een serieuze strategie,...). Enfin, 't zijn maar enkele van de ideetjes die hier wel meer geopperd worden.
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
euh Pakistan heeft kernwapens... soms vraag ik mij af of de mensen hier wel weten wat er gebeurt het is correct dat het om olie te doen was maar er is een ander groter probleem ondertussen...
Intelligence plus Character, That is the goal of true education (Martin Luther King) __________________________ Facebookpagina over Defensie Youtube kanaal Defensie Laatst gewijzigd door BladeToke : 22 februari 2010 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Dus...jij verdedigt de moord op onschuldige burgers door het feit dat één van hen (ze kennen elkaar niet eens) ook wreedheden begaat? Beiden zijn verwerpelijk.
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Er is een apart subforum voor dergelijke onzin.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is iets anders dan MOORD!!!!!!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
waarom is het een ongeluk, omdat de dader in questie het nooit gewild had porbeer maar eens een zelfmoord terrorist dat uit te leggen gans de wereld draait om zelfbehoud (werken, sporten, slapen, kledij, bla bla bla) en die mensen willen dat niet. Dus ge kunt er ook niet mee redeneren...
Intelligence plus Character, That is the goal of true education (Martin Luther King) __________________________ Facebookpagina over Defensie Youtube kanaal Defensie Laatst gewijzigd door BladeToke : 22 februari 2010 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |