![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() dat is een gewoon een paar agenten die 's avonds wat rondrijden en hooguit wat tussenkomsten doen bij ruzies of dronken personen opvangen.
Ik heb nog geen weet van het specifieke geval van een zwaar bewapende politie-inval bij een mogelijk terugschietende verdachte, waarbij de tv cameras "mee mochten binnen vallen". Maar jij precies wel. geef eens een voorbeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn punt is... (ik heb geen goesting om hetzelfde 10 keer te herhalen, mijn punt is wel duidelijk uit mijn postings op te maken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() onze politiediensten zouden bij zo'n specifiek geval er geen tv show van maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed u wil dus wel degelijk gewoon gelijk halen met uw "only in Amerika" terwijl dat simpelweg niet zo is. De schaamteloosheid en sensatiezucht van de media kent niet alleen in Amerika geen grenzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Ooit iemand 'To catch a predator' gezien, waar ze dus potentiele sexuele delinquenten in de val lokken en live ontmaskeren?
En waar de presentator dus feitelijk politionele functies gaat uitoefenen voor de camera, met als enig doel zoveel mogelijk kijkers lokken? Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 18 mei 2010 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat land is doodziek, evenals de bevolking ervan.
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enige typisch gedrag dat hier word vertoont is jouw blinde anti-vs haat. ![]() Vooroordelen...die heb je niet zeker. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 18 mei 2010 om 17:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, jij bent hier enkel om mij persoonlijk aan te vallen, heb je zelf gezegt in een PB, maar dat durf je niet toe te geven en je geeft mij ook geen toestemming om de PB openbaar te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, allemaal dezelfde. Ah, maar vooroordelen hebben we niet nee.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo zijn er sherifs die rijden met§ in beslag genome wagen, drugsgeld wordt gebruikt voor uitlokking,... Je kan je dan afvragen hoe objectief je nog kan zijn?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() nu gij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ik dit nu aan jou gevraagd hebben...geen idee waarom je aan mij meld wat jij doet op dit forum.
Laatst gewijzigd door illwill : 19 mei 2010 om 16:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het ziekelijke van dit soort programma's is - en "blik op de weg" reken ik er ook toe dat het schrijnend is om vast te stellen dat de meedogenloze jacht op verkeersovertreders wel kan en een inbraak bij de heren van het maffende hermandad geen enkele emotie opwekt. "We hebben vandaag geen tijd, komt u een andere keer maar terug."
TV politie is een goedkoop en populair kijkplezier, vinden de programmamakers. Vooral goedkoop. Want daar gaat het om. Geweld, exceptioneel geweld dat in de VS heel normaal is, trekt veel kijkers, dus veel slachtoffers voor de uitgespuwde reclame. Viva het klootjesvolk dat ademloos naar de achtervolgingsscènes kijkt waar uiteraard alleen de meest interessante worden uitgezonden.
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |