![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: De gegrondheid van een uitkering als laatste redmiddel | |||
een uitkering als laatste redmiddel is gegrond |
![]() ![]() ![]() |
8 | 88,89% |
een uitkering als laatste redmiddel is ongegrond |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar omscholing en bijscholing zijn ook voor mij zeer belangrijke zaken. Ik bewonder meest van al die mensen die een full time job uitoefenen, en daarbij in avondschool iets bijstuderen. Behalve bloemschikken en soortgelijke, is elke zaak die je meer of beter kan, een troef voor jezelf en voor de maatschappij. Voorts is het natuurlijk geen diskriminasie, dat een hogergeschoolde wel tijdelijk (of langer, of defintief , zie mijn post skrotum onderaan) een eenvoudige job kan doen, en de brave m/v met een beroepsopleiding geen hogere job. Iemand die vb. het Frans niet beheerst, kan onmogelijk een job doen waar dat nodig is ... bla bla ... ps: ik ken persoonlijk twee mensen, de ene ekonomist, de andere archeoloog, die hun draai niet konden vinden en die 'blijven hangen' zijn in een eenvoudigere (en minder stressvolle ) job. Eigenlijk nog meest van al omdat ze die job redelijk graag doen; terwijl ze hun hobbie dan weer blijven zoeken in hun spesializasie. Ze zeggen zelf dat ze zo gelukkig zijn; het feit dat ze minder verdienen, daar zitten ze niks mee in. Dat is wellicht iets onder de noemer "bruto binnenlands geluk".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juni 2010 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() De gegrondheid van een uitkering als laatste redmiddel
valt alleen te testen, als je ze, bij wijze van experiment, eens afschaft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ja, argumenteren terzake zit er blijkbaar niet in.
(edit) ach, laat maar. Negeer mijn opmerking maar. bad day.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 9 juni 2010 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Niet als je met je hoofd eerst de grond raakt. Als je buitenvliegt, doe dat dan in stijl!
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |