![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Edit, inderdaad, niet goed gelezen. Daar zal ik dan rekening mee moeten houden hé. ![]()
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen. Laatst gewijzigd door Torkilson : 3 juni 2010 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Gij woont toch niet in de buurt van Nijlen hé?
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() En gelukkig maar dat de stemming geheim is. We willen toch niet dat stemmen worden 'gekocht' zoals in pakweg Thailand?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |