![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bwa...ik zou graag vanuit Vlaanderen aan onze vriend didier de volgende boodschap meegeven..."Beste Didier "desveeriskoed" hier in Vlaanderen bij het aanschouwen van ons verkiezingsresultaat, bij u ook?".
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ironie is dat de man die veruit het dicht stond bij Vlaanderen qua economische opvattingen naar de wup is gegaan na een regeringsperiode dat bol stond van de vraag hoe kunnen we meer macht geven naar de regio's PS, met als toppunt dat de volgende premier misschien een PS'er zal zijn.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De belastingsdienst mogen ze wel eens hervormen. Een absolute puinhoop. Dat ze daar maar eens nen linksen op zetten.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet niet hoever het staat, maar ergens hoorde ik dat Mr Maingain reeds partij-afdelingen van het FDF in Wallonië aan het oprichten was. Het grote succes van het NV-A moet hem inderdaad doen dromen van een "stand alone" en het verlaten van de parapluie MR met zijn diverse partijen (MOC - Liberalen en FDF). Ook het succesje van de PP zou een begin van versplintering van het "Rassemblement" kunnen betekenen.
Ovrigens zouden ook Alexander en Marianne eens mogen nadenken over hun rolo bij de verkiezingscampagnes, die getuigden nu niet bepaald van grote slagkracht - indien bv. de voorvrouw van de CD&V van in den beginne de troefkaart "een vrouw als premier" duidelijk uitgespeeld o.m. als een "veranderingssymptoom" en Alexander het communautaire meer in de verf gezet had ipv "besparingen" zou de uitslag er alli cht voor deze partijen beter uitgezien hebben. Het is overigens bedroevend dat er geen enkele politieke formatie het lef gehad heeft om met een onderhandelde oplossing naar de verkiezingen te trekken - wat de risico's van een hernieuwde uitgave van ellenlange palavers om "het vertrouwen te vestigen" niet ondenkbaar maakt.
#26 |
|
![]() Om het om te vormen tot ministerie van corruptie?
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Salut Didier, we won't miss ya!
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
dan ist echt gedaan met belgie want de wever zal niet toegeven en trekt dan nog liever de stekker uit belgie met de boodschap voor vlaanderen 'ik heb proberen te onderhandelen, maar het lukte niet' Laatst gewijzigd door Shadowke : 14 juni 2010 om 17:13. |
|
![]() |