![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als alle schilderijen en beeldhouwwerken waar iemand om wat voor reden dan ook aanstoot aan neemt, weg moeten, zullen onze musea, kerken enzovoort spoedig leeg zijn. Er zijn dingen waar ik ook aanstoot aanneem - voor de jongeren hier, neem het me niet kwalijk, maar de muziek van de laatste jaren vind ik afgrijselijk - dat wil niet zeggen dat ik een klacht ga indienen. Ik luister gewoon niet naar dat soort muziek, zo simpel is het. Maar die varkentjes, stel u voor dat die echt uit kinderboerderijen moeten verdwijnen, dat zou voor de kindjes toch doodjammer zijn, ocharme. Mag ik intussen meedelen dat mijn varkensmignonette deze middag superheerlijk gesmaakt heeft!
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vergeet submission niet of de cartoonrellen..maar oefenen moslims druk uit op de samenleving? Welnee wie dat beweert is een racist, heeft wat tegen vreemdelingen, is slecht geinformeerd want met islam heeft het niets te maken,meet met twee maten en gewichten... ![]() Laatst gewijzigd door alice : 22 juli 2010 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wij kunnen echt wel tegen een stootje (de ene keer zijn we monsters en andere keer niet assertief genoeg) en voor alle duidelijkheid wij eten geen varkensvlees maar mogen er wel naar kijken hoor ![]() We kunnen wel zelf opkomen voor onze rechten. Hetzelfde met dat hoofddoek/boerka gedoe ; onze vrouwen kunnen niet opkomen voor zichzelf dat is zo en niet anders punt basta gedaan. En het gaat vaak nog een stap verder want als een moslima haar mening geeft is ze gebrainwashed... Een varken is een dier zoals een ander en ook een schepping van Allah dat haar nut heeft en respect verdient, al is het onrein in de betekenis dat we er niet van eten. Laatst gewijzigd door Moslim! : 22 juli 2010 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Dhimmi's met Stockholmsyndroom die daarmee Moslimhaat extra aanwakkeren. Het is ver gekomen met de politiek correcte waanzin. Maar goed, ik ben alvast blij dat het wereldvreemde geitenwollensokkers betreft en geen eigenlijke Moslims, en tegenstelling tot met dat ene kunstwerk.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 22 juli 2010 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik eet zelf erg weinig varkensvlees, omdat het in grote hoeveelheden enorm ongezond vlees is.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik zit vast fout: http://wiki.answers.com/Q/Is_pork_a_healthy_meat_to_eat Veel gevarieerd eten is de boodschap, sowieso.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 22 juli 2010 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo is het. Eén Beeldenstorm was al traumatisch genoeg voor onze voorouders.
![]() Ik weet het: dit wordt opgeblazen en de reacties op zulke artikels hebben schrikbarend veel succes (aan het aantal reacties op Fok! te zien). Toch blijf ik het een raar fenomeen vinden. Een aantal jaren terug waren er ook zotte Britten (niet-Moslims) die een toneelstuk van de Drie Biggetjes afvoerden om uit te sluiten dat Moslims zich gekwetst zouden voelen. Wat? ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 22 juli 2010 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() Hebben ze Big en Betsy ook afgevoerd ondertussen?
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zot, die 2 zijn echt geweldig!
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Jamaar, dat varken laat de hele tijd scheten!
![]() |
#36 | |
|
![]() Da is net het leuke hé. Kvin big echt geweldig; enne die mevrouw pruim ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals de vlaamse ss'ers in breendonk tienmaal wreder waren dan hun duitse collega's... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Zoiets ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |