![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zo blind, als die piloot/boordschutter van die helicopter net de gebouwen waar een half dorp zit feest te vieren eruit pikt.
Maar tja, we waren er niet bij, en we weten ook niet wat de orders van die helicopterbemanning waren. Ook weten we niet wat die VS militairen al hebben naar hun kop gekregen in de de betreffende vlucht.
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
13:15:42 DUBAI - De Arabische televisiezenders hebben vandaag beelden uitgezonden van een trouwfeest, gevolgd door beelden van vernielde tenten. Volgens de televisiezenders werden de beelden genomen op een trouwfeest in het noord-westen van Irak waar bij een Amerikaanse raid op 19 mei 41 doden vielen. Op de video van het trouwfeest, dat plaatsvond in de woestijn nabij Al-Qaëm, niet ver van de Syrische grens, zijn verschillende feesttaferelen te zien, zoals dansende mannen en jongens, spelende muzikanten en versierde witte pick-ups die enthousiast in het rond rijden. De daarop volgende beelden dateren van de dag erna en laten onder meer vernielde tenten en persoonlijke bezittingen zien. Ook het dode lichaam van één van de muzikanten die daarvoor nog spelend op de andere video te zien was, wordt getoond. Het Amerikaanse persagentschap APTN, dat de beelden in handen kreeg, was niet in staat om te achterhalen of die al dan niet authentiek waren. De video lijkt wel het werk een amateur. Volgens Al-Jazeera en Al-Arabiya kwam de maker van de video om bij het Amerikaanse bombardement. In totaal zouden bij de Amerikaanse raid 41 Irakezen, waaronder vrouwen en kinderen, zijn omgekomen. Ook de populaire Iraakse zanger Hussein Ali, die op het trouwfeest optrad, zou zijn gedood, zo meldde BBC kort na de aanval. Het Amerikaanse leger houdt echter vol dat de operatie gericht was tegen buitenlandse strijders. Generaal Mark Kimmitt, adjunct-chef voor de militaire operaties van de coalitietroepen, ontkende vrijdag nog dat de grondtroepen op vrouwen en kinderen zouden hebben geschoten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waardeloze propaganda. Het feit dat ze daar een trouwfeest hielden bewijst hun onschuld niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las ergens (vind het niet meer terug) dat het trouwfeest zo'n 130km van het dichtstbijgelegen dorp plaatsvond.
Heeft iemand die informatie ook ergens gelezen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://news.bbc.co.uk/media/video/40...uchanan_vi.ram (real player !) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() en dan nog redelijk eenzijdig ge-copypaste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sorry maar ik kijk een beetje neer op mensen die klakkeloos eigen propaganda geloven en elk nieuwsfeitje naar hun hand proberen te zetten. Allezja , "neerkijken" is veel gezegd. Ik vind het wel komisch. Ik doe moeite om af en toe intellectueel eerlijk te blijven, dan verwacht ik dat ook van anderen. En als er iemand als een razende begint te copy/pasten , zonder enig inhoudelijk commentaar , dan ben je voor mij een komiek. ![]() Maja , "intellectueel" , "Eerlijk" en "Communist" , zijn eigenschappen die zelden samen in een individu te vinden zijn ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
This is the topic , nerudake. "Irrelevant Leftist Propaganda And The Idiots Who Spread It" Als ge per se commentaar wilt hebben op dat filmke : Ik zie een trouwfeest in een woestijn met een zanger die vermoedelijk dood is PUNT Ik ken die mensen niet. Zijn dat terroristen? Zijn dat brave mensen? Ik weet dat niet. Terroristen trouwen ook en hebben ook kinderen. Is die zanger een terrorist? Misschien heeft die wel sympathie voor het verzet. Misschien was die daar gewoon onwetend zijn job aan het doen en is hij colateral damage geworden. Wat zijn de bewijzen in dit filmpje en wat bewijzen ze? NIETS Kan enkel gebruikt worden voor propaganda, Mr Neruda. Irelevant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |