![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet alleen in de godsdiensten, maar ook in de politiek. Het berust op de eenheid van Zijn ( het goede ) en Niets ( het kwade ) van de Logica. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
God houd zich niet bezig met dingen hier op aarden,God is gewoon alles wat er is,dat geloof ik tenminste,want ik durf toe geven dat ik geloof(en nooit zeker weet) Laatst gewijzigd door duveltje382 : 3 september 2010 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is eigelijk Fins, maar geweldig populair in Tallinn. Laatst gewijzigd door Travis66 : 4 september 2010 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Goeie poging. Maar amerikaanse presidenten kan je niet als voorbeeld gebruiken. In de US wordt je namelijk nooit verkozen als je niet devoot verteld dat God een grote kracht in je leven is. Waardoor velen gewoon doen alsof. Clinton was er zo ene, en Barak Obama is daar eigelijk het beste voorbeeld van.
|
![]() |
![]() |