![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bedankt Porpo! Je bent een uitstekende uitlegger. Ik ga hier toch eens werk van maken door erover te lezen. In de zeventiger jaren wilde ik Arabisch leren, jammergenoeg heb ik dit niet doorgezet.
|
|
|
#22 |
|
Europees Commissaris
|
U welcome, als je vragen hebt, mocht je gerust stellen hoor en voor taal te leren is het -naar mijn mening- nooit te laat.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Europees Commissaris
|
Publiekelijk kijk ik wel uit om als infidel zijnde het theologische mijnenveld dat profeet Mohammed heeft achtergelaten te bezingen. Echter, ik beheers een marron taal die naar ik aanneem geen enkele moslim verstaat, net als het klassiek Arabisch zijn daarbij woorden voor vele interpretaties vatbaar. Mischien is dat een optie ?
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 september 2010 om 05:00. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Europees Commissaris
|
.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 september 2010 om 04:57. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Europees Commissaris
|
Het behoort niet mij maar iedereen aan te gaan. Allah en Profeet Mohammed hebben het Requiem niet af kunnen krijgen zijn daarin alles behalve duidelijk geweest hoe deze verder voltooid moet worden. Omdat de Islam naast religie ook een maatschappelijk systeem omvat, maakt het dat schriftgeleerden op de stoel van god en keizer gaan zitten. De schriftgeleerden gaan aan de hand van een afgebroken Requiem een eindeloze strijd met elkaar aan. Wie daarin teveel afwijkt van de heersende zetel wordt in het ergste afvallig verklaart en wacht het lot van slavernij of dood. Als zulk religie die als totalitaire ideologie fungeert, de overhand krijgt zal dat automatisch leiden tot duisternis.
|
|
|
|