![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook dat kan beschouwd worden als een laffe knieval voor het Belgische systeem. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet ?? Omdat BDW dat zo besliste ??
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De situatie is nu anders: de voorstellen van de N-VA liggen op tafel, ze werden afgeschoten. On to the next thing ...
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het ware een krachtig signaal geweest richting de Franstaligen om tot serieuze onderhandelingen te komen indien men zich aan Nederlandstalige kant had geschaard achter dit voorstel.
Nu is het signaal helaas echter een van knikkende knieën. Dat zal de onderhandelingen alleen moeilijker maken in plaats van makkelijker.
#26 | |
|
![]() Citaat:
Hij mag stilaan op zoek naar een andere job. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de meest begenadigde politicus van de laatste jaren niet snel op zoek zal moeten gaan naar een nieuwe job. Zeker niet als iedereen in heel Belgie er alles aan doet om hem nog wat vaster in het zadel te krijgen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, omdat Vande Lanotte c.s. zich moet neerleggen bij het onvermijdelijke. BDW sprak slechts wijze woorden.
|
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() De wens is de vader van de gedachte, nietwaar Azert?
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het o.a. op mij hebt. Ik heb nooit gezegd dat de CD&V verandert is. Ik heb alleen gezegd dat ik ze niet opnieuw in een Vlaamse minderheidsregering zie stappen. En dat zie ik nog steeds niet gebeuren. Ik zeg dat niet omdat ik denk dat ze verandert zijn, ik zeg dat alleen omdat ik denk dat ze zo dom niet zijn.
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Onzin! één partij zal nooit of nooit Vlaanderen volledig aan zen kant krijgen. Het VB is daar het schoonste voorbeeld van. De Walen triomferen! Ze halen weer een slag thuis. De volgende is op komst. De cijfer oorlog gaat N-VA ook verliezen. Omdat geen mens die berekeningen snapt. N-VA kan beter de CD&V proberen over te halen dat het toch niks gaat worden met VDL. Het voormalige kartel is de enige kans op een geslaagde missie! |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is er mis met die berekeningen te laten nakijken door het Planbureau en de Nationale Bank ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 25 oktober 2010 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() De media in Vlaanderen, daar hangt veel van af hoe NVA eruit zal komen.
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is helemaal niets mis mee. De vraag blijft natuurlijk wat er mis is met een positief saldo voor Vlaanderen en een negatief voor Wallonie. Maw, wat is er mis met de afbouw van de transfers en waarom moet een staatshervorming per definitie altijd geld kosten aan Vlaanderen?
|
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet weinig schrijven, alleen dat ik het volledige omgekeerde denk van wat u zegt.
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En BDW speelt het spel meesterlijk. Zoals hij gisteren in de zevende dag er een paar maal de nadruk oplegde dat Tobback zei dat "men het zolang gaat trekken totdat de kiezer de N-VA beu is."
De kiezer onthoudt zulke zaken, zeker als het politieke spelletjes tegen de Vlaming betreft.
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |