![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Als de B.U.B. het racistisch blok mee kan helpen bekampen, doet ze dat ook. De aanwezigheid van de NVA in de "coalitie" is voor ons inderdaad een probleem, maar voorlopig kunnen we nog niet teveel eisen stellen, hè.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() De B.U.B. heeft wel tijd, hoor. We zijn bijna allemaal nog jong tot zeer jong.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ziet ge niet het mooie van de zaak? In plaats van dat die stemmen (op Nederlandstalige lijst) verloren gaan, gaan ze naar een Vlaamse partij, waarschijnlijk CD&V/N-VA. Elke stem voor BUB is dus een stem voor het Vlaams Kartel!!! Trouwens, over het verraden van de Vlaamse zaak moeten de Blokkertjes niet te veel lessen geven, bende huichelaars: ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Bij voorbaat dank voor jullie stemmen in elk geval. Hans voelde zich waarschijnlijk een echte politicus toen hij grootmoedig besloot "mee te werken aan de bestrijding van het Blok", maar vergat wel dat hij daarmee zijn eigen programma ridiculiseert.
Hij sluit zich aan bij een Vlaamse lijstverbinding, terwijl de BUB zogenaamd ijvert voor tweetalige lijsten in Brussel. Bovendien geeft ze haar stemmen bij voorbaat weg aan partijen die ze verkettert, want federalistisch en confederalistisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |