![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ideaal. Best of both worlds....
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eigenlijk ben ik er niet eens zoveel mee onderweg... Mss toch maar beter voor een PC gaan dan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe het maar gewoon. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Doe jezelf een plezier en koop een macbook pro.
Noot geen gezever, alles werkt en je hoeft niet om de haverklap 'are you sure ?' te beantwoorden. Software zit er voor het grootste stuk al op. Wil je iets speciaals, vindt je dat binnen de kortste keren. Al of niet illegaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog nooit ernstig met een Mac gewerkt dus.
Houden zo. Op die manier worden er geen virussen voor ons OS gemaakt. Heb jaaaren op mickysoft bakken gewerkt. Veel jaren verloren aan vastlopers, bleu screens en andere rommel die je van Microdinges krijgt. 32 gig ram heb je inderdaad om een windows bak nodig. 31 gig wordt gebruikt om de OSX kloon te kunnen laten werken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zelf zweer ik al een paar jaar Tones. Uitstekende paketten, goeie prijzen en vooral ook goeie service. Als ge voor nen desktop gaat, zou 'k zeker ne keer bij Tones gaan horen omdat ze echt wel bekend staan voor hun goeie ondersteuning bij problemen. (www.tones.be) 'k Zou uw vraag trouwens eens gaan stellen op 't forum van Tones, actieve community met veel technisch verstand van zaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stukken kiezen wij net zo goed hoor. Of dacht je dat alles in het ram gebakken zat ? Hopelijk ben je met W7 niet even oerhard in't zak gezet als met de vorige ondingen. BTW : upgrade OSX 15 euro. Wat kostte dat bij de uitzuipers van Gates nu ook alweer ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Neem geen Dell. Echt. Nooit meer.
Ik heb dat tegen beter weten in vier jaar geleden gedaan om dat 't stukken goedkoper was via de hogeschool, maar fuck, niks als problemen. De ondersteuning van Dell trekt op niks, 't is altijd speciaal gedoe, ze houden hun drivers niet up to date, ge moet echt véél extra betalen voor garantie en ge moet niet al te veel hulp verwachten. De drivers van mijn hardware zijn in twee jaar niet geupdate op hun site (kunt ge dus zelf beginnen zoeken) en het oververhittingsprobleem met mijn reeks hebben ze nooit opgelost (sterker nog, 't enige dat iet of wat het probleem oplost, zijn fandrivers geschreven door hackers, niet van Dell zelf). Dell levert vooral aan grote bedrijven en doet daar ondersteuning voor. Als zelfstandige of doorsnee consument zijt ge quantité négligeable. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan zie ik niet in waarom je 32 gig ram geheugen zou moeten hebben.
Toch niet om beledigingen te spuien op fora, mag ik hopen ? Wil best wel eens wat benchmarks doen met identieke progs. Breng gerust zakdoeken mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pre press drukwerk en videomontage. En in m'n vrije tijd gebruik ik de iMac om muziek te componeren. En daar heb ik, in tegenstelling tot wat ik vroeger in m'n Windows machines nodig had, genoeg aan 4 gig ram. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.squaretrade.com/pages/lap...liability-1109 ![]() Schandalige cijfers in feite. http://www.netbookchoice.com/2009/08...A6-once-again/ http://www.pcworld.com/article/18237...n_3_years.html Desktops: http://www.pcworld.com/article/12340..._buy_from.html http://www.zdnet.co.uk/reviews/deskt...-pcs-40005866/ Laatst gewijzigd door filosoof : 9 november 2010 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |