![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() och
ik vind het erg dat iedereen dezelfde leugens plaatst wel dan plaats ik overal dezelfde link zij mag daar van de rechter niet zijn zij vormt volgens de rechter en deskundige een gevaar voor de kinderen zij valt rob aan zij spuit een bus traangas in zijn ogen (vastgesteld door politie) hij verdedigd zich door het traangas in de ogen, is verdedigen hier wild om zich heen slaan politie neemt verboden wapen van haar in beslag maar wat lees je in de morgen wat hoor je op vtm "blokmandataris slaat vrouw bijeen" pfff |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Zeer verstandige man, die Siffert. Alom gerespecteerd als advocaat! Heeft mij vroeger ook eens verdedigd, en met succes!
|
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Tot nader order staat Dutroux niet terecht als pedofiel maar als psychopatische kindermoordenaar.
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja Piano als ik mensen bezig zie zoals jij dan betreur ik het dat ik nog nooit op het Vlaams Blok heb gestemd.
Ja dus voel ik mij stilaan aangesproken.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() piano piano pinao toch,zie je het dan niet? Zie je dan niet dat je hierdoor juist mensen naar het Blok drijft?
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet hoe de relatie advocaat - Blok in deze van belang is. Verreycken mag zich laten verdedigen door wie hij wilt.
Vreemd echter dat onze Blokbashers over partijdigheid niet van hun oren maakten toen in Gent de voorzitter van de Lions Club het Blok in een vervroegd proces met behulp van een op maat gemaakte wet met terugwerkende kracht mocht aanpakken.
![]() |
![]() |
#33 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Ja, gij kunt ook al meegaan met het muziekinstrument en de kaiser!! Wat natuurlijk leuk is om te beseffen bij al die gefrustreerde reacties van jullie clubje is dat meer en meer mensen gaan beseffen wat voor figuren jullie zijn en jullie worden totaal niet serieus meer genomen !! |
||
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Als iemand kan aantonen dat die rechter in dat geval een binding heeft met het vlaams Blok DAN zou ik er aan twijfelen.
iemand een bewijs ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat ik uit uw reactie wel afleid is dat je idd niemand van het Vlaams blok , noch zijn kiezers au serieus neemt en negeert . Het gaat hem helemaal niet over alleen maar de leiding van het blok!! Dat clubje pc's zet zich af tov alles en iedereen met een andere mening , zijn compleet intolerant. En kom nu niet af met racisme en vreemdelingenhaat enz enz. Als kiezer van het blok , zet ik me enkel af tegen de gekozen aanpak van de immigratiepolitiek. Zolang als de pc's dat niet onder ogen willen zien zal het blok stemmen winnen. Ipv hun bezig te houden met de symptomen , zgn racisme ( je mag dit niet zeggen en dat niet) moeten de redenen daarvoor worden aangepakt. |
||
![]() |
![]() |
#39 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#40 | |