![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen mag begrijpen wat hij/zij wil. Ik leg niets op tenzij ik ergens het verstand van iemand wil kritiseren, dan forceer ik mijn redevoeringen om het andere neer te halen.
3 en jaar zijn relatief en "leuk" is subjectief. En wat is "wat"? Dit is ook een vraag in een discussie over de filosofie, structuur en bron van de taal. Laatst gewijzigd door porpo : 13 december 2010 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De vader was eerder al naar de politie gestapt om een einde te maken aan de relatie tussen het koppel. De agenten konden echter niet ingrijpen omdat zo'n relatie niet strafbaar is "als er geen geld mee gemoeid is" of "als de oudere geen misbruik maakt van een noodsituatie".Dus, minstens 3 jaar celstraf? Voldoende? Terecht? Of hangt ervan af? Indien de dochter misbruikt werd terwijl de politie een VERDERE onderzoek aan het uitvoeren was, mag in dit geval de vader het recht in eigen handen nemen? Indien ja, dan geen celstraf at all, of niet? Indien nee, is 3 jaar voldoende en terecht? Indien er blijkt dat er helemaal geen misbruik aan te pas kwam, zou 'minstens 3 jaar' voldoende en terecht zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man heeft een strafbaar feit gepleegd, zoveel is zeker. Echter, bij de strafmaat wordt rekening gehouden met verzachtende en verzwarende omstandigheden. Aangezien we deze hier niet kennen, valt er weinig te discussiëren over de strafmaat.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las ergens op één of andere flutsite het verhaal van een vrouw die haar man zijn piet afgebeten had.
Die mensen hadden ook een relatie die niet illegaal was, 't waren beiden volwassenen. Ik neem aan dat voor jou de strafmaat in volgende onderstaande gevallen dezelfde zou zijn? a) Ze hadden een relatie maar die werd gekenmerkt door geweld en misbruik. Het was haar beu, ze moest hem weer eens pijpen onder dwang, en heeft hap gezegd. b) De vent had een keer geen zin in seks. De vrouw deed zijn kleren met geweld af en beet zijn piet af. Zeg eens porpo, zelfde sanctie?
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt zowel beginnen 'raden' naar een correcte diagnose bij iemand die ziek is als je niet één symptoom van die ziekte kent. "het zou een verkoudheid kunnen zijn". "dat kan ja". "volgens mij is het ichtyosis" "dat is wel drastisch" "ja, of een ingegroeide teennagel".
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Klopt wat je zegt Nynorsk, maar niet volledig.
Alle info ontbreekt is niet echt waar, dus op basis van de beschikbare info kunnen we toch theoretisch de celstraf bediscussiëren, of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat weet je? - niet illegaal koppel - vader snijdt ballen af van schoon'zoon'. Genoeg om te weten dat het een misdrijf is. Iets meer kan je niet vertellen. Allez jong. Lol. Dit is weer zo'n belachelijke discussie waarvan ge denkt: met mijn waterplanten leidt het tot zinvollere dingen.
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat je met je beredenering wel gelijk hebt, maar wij weten nog meer dan dat:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik vind wel iets meer: Citaat:
En ja mensen, 't is ne rus. daar gaat uw topic ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijpelijk dat de stoppen doorsloegen. Ik denk dat ik er een paar ken die hem gewoonweg vermoord zouden hebben. Drie jaar is voldoende wat mij betreft, vooral dat er weinig kans op recidive bestaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog altijd is het woord Moslim niet gevallen...tromgeroffel gaat verder
![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 december 2010 om 06:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans de metadiscussie hier, maar de opponenten willen het niet gezegd hebben.
Ik kan me vergissen. |
![]() |
![]() |