![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Niet waar.
(Cyber-criminaliteit, pedofilie, seriemoordenaars/moordenaars, psychopate criminelen, fraudeurs, drugsbendes/drugsbaronnen/drugsproducenten/kwekers enz.) Heb jij alles geteld? Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 april 2011 om 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In elk geval; ik praat daarover niet in dit thema. Ik praat over islamofobe psychopaten/cyber-psychopaten die integratie proberen te verhinderen. Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 april 2011 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar ik praat o.a. over cyber-psychopaten die met de internet-aanvallen integratie proberen te verhinderen. Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 april 2011 om 07:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee-nee. Ik kan herhalen dat ik moslims ken die wel geïntegreerd zijn, maar ik ken ook moslims die niet geïntegreerd zijn en het hoeft volgens mij ook niet (m.a.w. liever te integreren, en vooreerst voor jezelf, maar je kan ook een brave mens zijn zonder te integreren). We praten dus zeker niet over criminelen. Daarvoor is er een xenofobisch/"paranoïsch" thema ("waarom er ... tegen allochtonen") met een absurde xenofobische/paranormale openingspost.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 april 2011 om 07:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Heb jij goed geslapen?
Zeker? Zeker-zeker-zeker??? Citaat:
Citaat:
Zeker? Zeker-zeker-zeker??? Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 april 2011 om 10:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Volgens mij is Quasix een beetje gefrustreerd omdat hij zijn gelijk niet haalt.
Verder leveren moslims amper een bijdage tot de samenleving. Als ik in Brussel problemen heb of lastiggevallen wordt is dit altijd door moslims. Nooit door blanken, aziaten of noord en zuid-amerikanen. Moesten Moslims dan tenminste eens kritiek geven op hun "slechte" geloofsgenoten zou er al veel veranderen. Maar zelfs bij moorden zitten ze nog te wijzen op de slachtofferrol van de dader. Dan moet je ook maar verstaan dat de publieke perceptie in het algemeen weinig van moslims moet weten. Zie de reactie op interview Vangeluwe, mensen vinden dat niet kunnen. Als je dan moslims iemand ziet lastigvallen en andere moslims vinden dit grappig. Tja... Als ze het wtc vernietigen, aanslagen plegen in londen of madrid zie je moslims feesten in de straten inplaats van te reageren op de daders dus moet je de andere kant van de medaille, namelijk velen moeten niets weten van moslims en zijn ze liever kwijt dan rijk ook maar verstaan, edoch dit begrijpen jullie niet... Laatst gewijzigd door Bollywood : 19 april 2011 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mooie post! Het gevolg en de logische evolutie van een geslaagde multicultuur zal een monocultuur zijn maar dit is een lange weg die men moet afleggen en een 100 % monocultuur bestaat niet dat is een evolutie waar we nog heel ver af zijn. Elke politieke partij is in handen en wordt gecontroleerd door de rijken die geld aan hun fonds bijdragen, dat wordt gebruikt om het volk te verdelen en hun buiten schot te houden met een schijn democratie. Dus een partij aan de macht is in werkelijkheid het uitvoerend comite van de rijke klasse. Zo'n partij hanteerd dan ook de regels in het belang van de schijndemocratie, het beleid is dus gericht op het welzijn van de rijken. Het resultaat van heel dit proces is ongetwijfeld, de ontevredenheid, vervreemding en ongehoorzaamheid onder de massa's wat zich vertaald in mediagebonden politiek en plat populisme. Om deze onrust te weren worden verschillende tactieken toegepast door overheden. Een van hen is het creëren van verdeeldheid onder de lijdende massa, bijvoorbeeld door, buitenlanders te beschuldigen en nationalistische gevoelens hoogtij te laten vieren, wat er dus nu aan de hand is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Elke mening die uw islam niet omarmt moet de moderatie er maar uitfilteren? Grow up, kijk maar rond in Europa, op nogal wat plaatsen krijgen ze hun buik vol van uw islam, een fijne evolutie, op naar een islam-vrij Europa. Laatst gewijzigd door lantjes : 19 april 2011 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1) QuasiX is altijd 0% gefrustreerd. 2) QuasiX zoekt geen plaats om daar gelijk te halen. Ik heb het niet nodig. Dat is voor sommigen blijkbaar onmogelijk om te begrijpen. Ik wil aantonen dat jullie geen gelijk hebben. Groot verschil. Citaat:
Je spreekt alsof je dagelijks verkracht, vernederd, misbruikt, ingebroken en vermoord wordt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Doel: hersenspoelen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Waarover spreek je? Wat begrijp ik niet?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Lastiggevallen, verkracht, vernederd, misbruikt: mijn vriendin heeft een grijpgrage hand onder haar korte rok gevoelt ja, want ze moest deze maar niet aantrekken. De vrienden van deze jongen vonden dit hoogst vermakelijk. Ingebroken, ja dat is reeds gebeurd, zowel in wagen als in appartement, beroofd : ja meermaals. Heb ik daarin pech, jazeker, is het toeval dat het telkens door moslims is? Ik betwijfel het. Lastiggevallen, dagelijks op straat "donne moi cigarette" hoor ik iedere dag. Nochtans altijd door moslims. Geef je er geen, krijg je alle verwijten naar u toegesmeten en dan kom ik er nog goed vanaf waarschijnlijk. Niet enkel mijn individuele overtuiging nochtans. Ouders, grootouders, vele vrienden zeggen net hetzelfde. Verder zijn het niet enkel VB stemmers die tegen moslims zijn, ook een andere deel van de bevolking steunt dit maar heeft andere prioriteiten op dit moment. Oorzaak en doel : hersenspoelen. Dus hiermee bedoel je dat de media bewust geen spijtbetuigingen van moslims voor aanslagen toont en juigende moslims in scene zet? Dat het feit dat moslims zich steeds in een slachtofferrol wurmen in plaats van hun fouten te erkennen in scene gezet is? Zou me toch sterk lijken gezien het politiek "correcte" denken van zeker onze vlaamse media... Laatst gewijzigd door Bollywood : 19 april 2011 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor u een normale reaktie, voor anderen is dit een blijk van dezelfde taktiek die u wil toepassen op diegenen dewelke u net van dit soort taktiek beschuldigd. Muilkorven als het u, uw geloofsgenoten en uw autochtone aanhang niet bevalt.
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 19 april 2011 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 april 2011 om 12:03. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik spreek over een normale reactie en niet over "voor mij" of "voor anderen". De aanvallers zouden zo'n reactie normaal gezien moeten verwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een getrol.
|
![]() |
![]() |