![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar als je goed doorspaart geraak je er van af want vanaf 200.000 euro (als je getrouwd bent mag je dat samen tellen met het spaargeld van je vrouw bij Dexia) zijn alle verrichtingen gratis. Sparen maar dus ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Service" is voor mij ook een bepalende factor. Ik heb zo ooit (lang geleden) eens een accident met de auto gehad toen ik in het zuiden van Frankrijk gelogeerd was en heb op dat moment heel veel gehad aan mijn bankkantoor in het Gentse die ik ten allen tijden kon contacteren (vanuit de locatie waar ik op dat moment zat). Da's eigenlijk de enige reden waarom ik nog steeds een zichtrekening heb bij Dexia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Amai wat een geste zeg. Na de aankoop van onze woning een 5-tal jaar geleden alles bij de Belgische grootbanken opgezegd. Toch zeer tevreden over. Beheerskosten, openingskosten, afsluitkosten als consument lijkt het niet veel maar reken een simpele berekening volstaat al om te weten welk extraatje ze daar van krijgen aangezien het gros van de Belgische burgers klant is bij een grootbank.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Bij KBC betaal ik ook niets voor die kosten (vroger bij Fortis trouwens ook niet)..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Volgens mij moet je bij die banken nog altijd betalen voor die kosten. Volledige overzichten te vinden op:
http://www.spaargids.be
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb geen idee wat de openingsuren van mijn bank zijn, noch hoeveel mensen achter het loket zitten, noch of er wachtrijen zijn.
Dat zegt al genoeg over de vraag naar loketten in een bank. Met tal van alternatieve mogelijkheden: homebanking en selfbanking is er minder behoefte aan loketten. De bank reageert hier gewoon op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |