![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet dat hij er een pakje per dag doorsleurt, maar zo af en toe een sigaret. Ja ik vind dit spijtig. Neen ik verbied het hem niet. Mijn man en ik roken allebei, komt niet echt overtuigend over als we hem een preek afsteken over de gevaren en hoe slecht het wel is. Hij kent de gevaren en gevolgen. En als we het hem verbieden , wat dan? Dan knikt hij braaf ja om vervolgens ergens op straat in het geniep te staan roken.
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geneeskundige kosten? Dus volgens u liggen alle longafdelingen, hartafdelingen en kankerafdelingen in ziekenhuizen uitsluitend vol met rokers? Opruimen afval? Wat met de verpakkingen van snoeprepen en lege blikjes (al dan niet van bier of frisdrank) langs de openbare weg. Ook allemaal van rokers? Of zou dit ook kunnen zijn van alcoholiekers of vraatzuchtige volproppers (die hun kick in snoep en alcohol zoeken sinds ze niet meer roken ![]() Kosten van rookafzuiginstallaties? Die installaties kwamen er wel op vraag van de NIET-rokers hé. Dus zijn zij ook verantwoordelijk voor die kosten, nogal logisch.
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 6 juli 2011 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Weet je wat rokers nog mankeren?
Een t-shirt met een Jodenster op en in die ster het opschrift "ROKER". Want de manier waarop niet-rokers omgaan met rokers.....triestig.
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Het is haast onbegrijpelijk dat men de auto niet verbiedt wegens o.a. fijn stof... het sluipend gift zoals men zegt en volgens velen veel gevaarlijker dan meeroken...
Of dat dit klopt weet ik niet... Als dit wel klopt dat zullen de niet-rokers wel zo consequent willen zijn om het verbod van het gebruik van de auto te eisen... Dus enkel het gebruik... niet het bezit van een auto... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Heb je het nu over rokers of over eigenaars van vervuilende dieselwagens??
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Rookverslaving is een demon die ik gelukkig bedwongen heb.
En ja, ik ben daar trots op. Uit vrije wil begonnen en uit vrije wil gestopt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal voor één keer je spelletje meespelen en duidelijk benadrukken dat ik het over rokers heb. Als je wil klagen over dieselwagens, mag je hierover een aparte draad openen. Indien daar dan interessante zaken opgeworpen worden, zal ik er me eventueel in mengen en je misschien zelfs gelijk geven. Hier echter is de vergelijking absurd en irrelevant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn maar twee soorten rokers: zij die erkennen dat ze liever zouden stoppen maar het niet kunnen, en zij die liegen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dju toch, aan 15 jaar ! Zijn longen moeten nog groeien in gelijke verhouding met de rest van zijn lichaam. Zijn liefje zal een indruk hebben bij hun eerste kus, dat ze een vuile asbak aan het proper likken is. (tenzij ze zelf ook rookt). Dat je niet verbiedt, daar heb je ook gelijk in. Doet hij aan sport ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
champix is normaal een medicijn voor in psychiatrie ...... vrij rotte pillen , zeker niet nemen als je vallende ziekte hebt !
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neem nu het rookverbod op café. Wel ik leg mij daar bij neer, ik maak er echt geen drama van. Zaterdagavond een stapje in de wereld gezet en in het merendeel van de café's zag je hetzelfde: 2man en ne paardekop die aan den toog zaten, met hun pintje,voor zich uit starend wegens geen conversatie....de rest van het volk zat of stond buiten....te lachen,te praten en te roken. Waar is dan die meerderheid die rookvrije café's wou? En Roeselare was echt niet de enigste stad waar je dit fenomeen kon zien blijkbaar. Wat met de vervelende ,stinkende en zeer giftige walmen van industriezones, auto's/bussen/vrachtwagens, het sproeien van mest in de landbouw, verbrandingsovens,enz......gaan we die ook allemaal verbieden?
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 6 juli 2011 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Die belastingen zijn het minste: de meeruitgaven aan pensioenen omdat ze langer leven, d�*t wordt een drama.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat ik duidelijk overkom.
![]() |
![]() |