![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() natuurlijk, maar hij zit er al 12 jaar, en dus mogelijk we die 12 jaar durende immobiliteit aanklagen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Ik woon niet ver van Henco en ken de familiegeschiedenis een beetje.
Motor en onstaan van Henco radiatoren en later buizen is "Lowieke Stoof" genaamd. Hij begon heel wat jaren geleden met het maken van stoven of kachels. Hij kon dit uitermate goed en bouwde een heuse zaak uit. Nadien legde hij zich toe op radiatoren, weer een succesverhaal, zij werden in heel Europa ( vn Duitsland) verkocht dat het een lieve lust was. Hij verkocht zijn fabriek Henrad en een jaar of zo later was dit bijna failliet. Hij had ondertussen Henco fabriek opgericht. Speciale verwarmimngsbuizen, weer een succesverhaal. Ondertussen is Lowieke Stoof gestorven. Hij heeft enorm veel nagelaten. Zijn kinderen zijn "koningskinderen", kinderen die alles in de schoot hebben geworpen gekregen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Ik woon niet ver van Henco en ken de familiegeschiedenis een beetje.
Motor en onstaan van Henco radiatoren en later buizen is "Lowieke Stoof" genaamd. Hij begon heel wat jaren geleden met het maken van stoven of kachels. Hij kon dit uitermate goed en bouwde een heuse zaak uit. Nadien legde hij zich toe op radiatoren, weer een succesverhaal, zij werden in heel Europa ( vn Duitsland) verkocht dat het een lieve lust was. Hij verkocht zijn fabriek Henrad en een jaar of zo later was dit bijna failliet. Hij had ondertussen Henco fabriek opgericht. Speciale verwarmimngsbuizen, weer een succesverhaal. Ondertussen is Lowieke Stoof gestorven. Hij heeft enorm veel nagelaten. Zijn kinderen zijn "koningskinderen", kinderen die alles in de schoot hebben geworpen gekregen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Waar ik persoonlijk ook problemen mee heb... dat zijn van die sportmannen, die enorme kapitalen opstrijken... en om geen belastingen te moeten betalen uitwijken naar ► Monaco...
en op allerhande manifestaties... ► België ◄ vertegenwoordigen... ![]() ----------------------------------------- Dan heb ik nog meer achting voor 'Boer' Declercq, die in ons land rechtstreeks en onrechtstreeks aan minstens 10.000 mensen werk heeft gegeven... We hebben niet te veel 'Boeren Declercq'... we hebben er veel te weinig... ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 2 augustus 2011 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De fiscus heeft liever geld dan een jarenlang proces. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() neen...en ik ben ook een kapitalist...nu jij weer....