Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 17 september 2011, 13:16   #21
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Tuurlijk is de verbrusseling duidelijk, Brussel zal wel over enkele jaren uitgebreid worden. Snap niet dat Maingain nog zo hard zit te brommen. Hij heeft zijn corridor nu toch??
Hij bromt zo hard om jullie zand in de ogen te strooien stelletje onbenullen. Als hij bromt denkt jullie volk, oh, het zal wel een goed akkoord zijn. Snel tekenen! Als hij nu zit te schaterlachen gaat niemand tekenen natuurlijk.

En hij maar lachen en zijn kat aaien als hij 's avonds in zijn luie stoel aan de whiskey zit.

Met zo'n volk als bij jullie heb je geen maingain nodig om jezelf gigantisch te naaien.

Laatst gewijzigd door Hollander : 17 september 2011 om 13:16.
Hollander is offline  
Oud 17 september 2011, 13:18   #22
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Hij bromt zo hard om jullie zand in de ogen te strooien stelletje onbenullen. Als hij bromt denkt jullie volk, oh, het zal wel een goed akkoord zijn. Snel tekenen! Als hij nu zit te schaterlachen gaat niemand tekenen natuurlijk.

En hij maar lachen en zijn kat aaien als hij 's avonds in zijn luie stoel aan de whiskey zit.

Met zo'n volk als bij jullie heb je geen maingain nodig om jezelf gigantisch te naaien.

Met onderhandelaars zoals onze 'Vlaamse' gaat gegarandeerd elke onderneming failliet...

Laatst gewijzigd door freelancer : 17 september 2011 om 13:18.
freelancer is offline  
Oud 17 september 2011, 13:24   #23
december
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht

Akkoord maar ONS volk, dat eigenlijk niet zoveel verschilt van het uwe, moet opboksen tegen verschillende machten : de media, de Belgische haute-finance, de monarchie, de loges, .... Ik vind niet dat u het recht heeft om een volk, dat eigenlijk ook het uwe is, dat zoveel afziet, zo terecht te wijzen. Schaam u
december is offline  
Oud 17 september 2011, 13:28   #24
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door december Bekijk bericht
Akkoord maar ONS volk, dat eigenlijk niet zoveel verschilt van het uwe, moet opboksen tegen verschillende machten : de media, de Belgische haute-finance, de monarchie, de loges, .... Ik vind niet dat u het recht heeft om een volk, dat eigenlijk ook het uwe is, dat zoveel afziet, zo terecht te wijzen. Schaam u
Toch heeft hij gelijk...
freelancer is offline  
Oud 17 september 2011, 13:31   #25
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Klopt, normaal zou de bakker zich moeten aanpassen en niet de vlamignen die er hun brood gaan kopen.. Triestig dat niemand dat inziet dat ze hun eigen verfransing aan het veroorzaken zijn.
Als je dan echter voorstelt om zelfs maar gewoon de absolute verplichting om in Vlaanderen Frans te leren op te heffen, word je echter meteen vies bekeken door diezelfde mensen die nu zitten te klagen over de verfransing. Geef de Franstaligen eens ongelijk, waarom zouden zij eigenlijk nog Nederlands moeten of zelfs willen leren als iedere Vlaming (basaal) Frans kan en te allen tijde klaar staat om Franstaligen in hun eigen taal te (be)dienen?
SDG is offline  
Oud 17 september 2011, 13:50   #26
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door december Bekijk bericht
Als je vaker wat van mij had gelezen had je geweten dat ik ons als één volk beschouw, maar dat laat onverlet dat jullie er een puinhoop van maken. Nu minder dan voorheen, maar toch een puinhoop. Jullie zijn te lief en te verward en te verdeeld om die machten aan te pakken en daarom moeten jullie door mij verbaal geschopt worden. Zo hoop ik jullie pissig te krijgen en eindelijk voor jullie (en onze) rechten op te komen.

Wij kunnen dat namelijk niet voor jullie doen, want zoals enkelen hier blijven herhalen 'wij zijn buitengesjot'. Kom dan ook niet janken als jullie er alleen voor staan. Eens jullie (Nederlandstalige Belgen/Zuid-Nederlanders) je verdeeldheid opzij hebt gezet en wij weer als volk kunnen optreden zullen we desnoods samen die machten aanpakken. Maar vooralsnog zijn waren niet welkom. Welnu, dat geldt niet voor alle Vlamingen, besef ik me. Sommigen staan al met geopende armen op ons te wachten. De vraag is echter hoe het krachtenspel zich gaat ontwikkelen.
Hollander is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be