![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() In jouw plaats zou ik europees groen! stemmen, Bart Staes is ex VU en ze zitten samen in de fractie met regionalistische partijen (de NVA wou daar ook deel van uit maken, maar spirit had haar veto gesteld denk ik), en vlaams NVA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Hou in iederegeval indachte dat Groen! de KIESDREMPEL geeft gestemt waarmee N-VA vorige keer genekt is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Heb juist gestemd voor Bart STAES, de meest verdienstelijke Vlaamse parlementair in het Europees halfrond.
Absoluut doen, ZENO ! Als je twijfelt -> hij heeft ook nog een Vlaamsgezind - Volksunie - politiek verleden. Voor de Vlaamse Raad, heb ik voor de eerste keer op een VLD-lijst gestemd (was even wennen, maar ik wil kost wat kost verhinderen dat het Blok hen voorbijsteekt) - echter enkel voorkeurstemmen voor Vivanters. CLAESEN Martine DESRUELLES Patrick, 8ste en 9de STIJNEN Dominique MOERLOOS Carine, 9de opvolger en 12de opvolger Hopelijk verhinderd dit niet dat GROEN ! de drempel haalt in de provincie Antwerpen. 't is maar één stem tussen vele andere 8) . Vorig jaar stemde ik Agalev. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() Je mag nog zoveel dwepen met nationalisme, het blijft dwepen. Een stem voor NVA is een romantische stem die de CD&V ten goede komt.
Milieu is echt belangrijk en desondanks hun stommiteiten blijft een stem voor de groenen éénduidig een stem voor prioriteit aan het nadenken over milieu. GROEN |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=7]GROEN!!!!!!!!![/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() De NVA is NODIG in vlaanderen, en slechts nuttig in europa
dus voor Vlaanderen het Kartel en voor Europa: groen! Bart Staes |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() Groen! heeft je stem nodig. NV-A blijkbaar niet dus is de keuze snel gemaakt. Zolang ze meer niet deelnemen aan een regering kan Groen! geen kwaad. Dus stem ze naar de oppositie door ze een stem te geven!
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() Vraag aan honderd doorsnee Vlamingen wie Bart Staes is en je zal verrast zijn...
Groen! haalt Europees nooit de 7% die ze nodig hebben voor een zetel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Partijlid
|
![]() groen! uiteraard, ze kunnen elke stem gebruiken. Als ge voor nv-a stemt, zit ge dan nog met de cd&v opgescheept
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Amai Zeno'ke ik verschiet mij een ongeluk.. Meende da nu echt?
![]()
![]() |
#33 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik vertrek nu naar de stembus 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() [size=2]toch maar m'n hart volgen denk ik... [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke stem voor CD&V is goed voor België jongen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Niet elke CD&V-stemmer denkt er zo over. Ik denk en hoop dat Bart de laatste zetel binnenhaalt ten koste van het blok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Schepen
|
![]() Begrijp me niet verkeerd: ik gun de man z'n zetel maar die 7% lijkt me echt te hoog gegrepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Kort gezegd: Groen! heeft het beste programma maar niet de mensen. Vandaar dat ik voor de SP.a ga (of misschien voor een van de kleintjes)
![]() |