![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En dat is het niet. Dus je mening is: iedereen mag zijn woede koelen op zaken die niet van hen zijn als je niet akkoord bent met een handelswijze. Dus is het perfect legitiem dat ik je huis verniel, omdat ik niet akkoord bent met het feit dat jij mij tegenspreekt, om maar iets te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom? Wie zit er nog steeds in de raad van bestuur bij Dexia? Hint: burgemeester van een grootstad.
Dit is slechts eentje die profiteert van de graaicultuur van elitair links. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een gebroken land. Het zijn ook niet de indignados die aan geweld doen maar een paar extremisten die moeten opgepakt en verwijderd worden. Vreedzaam is AHIMSA, zoals ik. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 oktober 2011 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() .
because the fish knows everything. Laatst gewijzigd door thefishdoesntthink : 17 oktober 2011 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() Behouden thuiskomst.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Waarom ?
Dus het spoor van vernieling dat ze achterlaten en waar de gewone burger (die zij zogezegd verdedigen) voor kan opdraaien, is maar normaal. Hebben ze iets anders bereikt dan de bevolking tegen zich te krijgen ? Zij ondermijnen op die manier elk protest tegen de misbruiken in de financiële wereld. Het lijkt me eerder een zootje ongeregeld dat er plezier in schept wat onrust te stoken zonder eigenlijk echt interesse te hebben in de problemen die zich voor doen, laat staan een echt alternatief te bieden (nee, wat door Europa trekken en rel schoppen, is geen alternatief). |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En enkele extremisten? Sja, dat zeggen die van LSP en Blokbuster ook altijd wanneer Leuven of Gent zijn afgebroken na een 'vreedzame' anti-NSV betoging. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...vervolgd.dhtml http://www.youtube.com/watch?v=oapAE...layer_embedded |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Wat een gezever. Alsof uw trawanten zo vreedzaam en heilig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarschijnlijk zijn Berts 'trawanten' dat inderdaad ook niet.
Maar het in eigen boezem kijken kan dus onder geen enkel beding zie ik, Karo? Da's geen aanval, maar je kan moeilijk naast het puin, rommel en schade kijken. Als je dan hoort van onze fish pipo dat het fantastisch was, omdat alleen maar een winkelruit gesneuveld is en bankautomaten vernield, kan ik mijn oren niet geloven. Da's niets meer of minder dan hooligan gedrag. Ik heb trouwens nog een vraagje ivm dat meisje. De youtube video toon één schop verticaal gedaan. Dus normaalgezien in het midden of links of rechts aangekomen. Nu heeft die gelijke rode plekken links, rechts en op haar voorhoofd. Neus lijkt ongeschonden. Dat rijmt niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Moord en brand schreeuwen over een paar gedeukte bankautomaten:
How serious can you get? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Betogen is vrij. Schuldig zijn de bankiers en de neoliberalen en de hen steunende politici.
De schade is miniem Agressie tegen personen NUL Laatst gewijzigd door eno2 : 17 oktober 2011 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Buiten de beelden gebeurde er waarschijnlijk nog wel wat, wat niet rijmt is uw uitleg. Dat meisje haar gezicht is veel erger dan een debiel bankautomaat, of denk jij daar anders over? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De schade is miniem. Agressie tegen personen NUL ![]() Laatst gewijzigd door Liederik : 17 oktober 2011 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die in iemand zijn gezicht stampt is geen mens, en dan een debiele vent die een jong meisje stampt? Wat voor tuig is dat eigenlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ja, haar gezicht is gehavend. Maar het lijkt mij weinig waarschijnlijk dat dat van één schop kwam. Kijk nu zelf eens, en rijm die plekken met één vertikale schop in het gezicht? Ik zeg niet dat ze dat niet opgelopen heeft ten gevolge van politiegeweld. Waarschijnlijk wel. Maar wat die video toont is niet de oorzaak van die plekken. Ik veroordeel de hardhandige behandeling, maar een beetje kritische geest tov wat je ziet kan geen kwaad. |
|
![]() |
![]() |