![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs je stelling dat gemeentes financieel autonoom zijn gaat niet op. Het Vlaams gewest kan hun wel degelijk deze beperkte financiële autonomie die ze nu hebben ontnemen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Als het Vlaams gewest failliet gaat, kan het meteen geliquideerd worden. Zou prima zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden beter verdedigen dat de gewesten elk hun deel van de schuld opnemen. Dan is Wallonië failliet en kan Vlaanderen het overnemen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het misprijzen voor alles wat naar autonome deelstaten neigt kun je uit die aanhalingstekens evenals uit het adjectief "zogezegd" duidelijk afleiden. B.U.B. is de facto een francofoon Belgisch clubje dat zich naar de buitenwereld toe voordoet als tweetalig. Het is toch zo doorzichtig. Afstand nemen van dat soort volkje is de meest aangewezen houding.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg "Brabançonne" waarom hoef je zonodig weer in nazi-termininologie te vervallen? Of heb je als Belgicistisch nationalist soms heimwee naar een sterke leider?
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Wie weet, Quercus, wie weet. En het is "Brabançon" in het Frans en geen "Brabançonne". Dat is voor een vrouw, wat ik niet ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Provincies en gemeenten en de nationale staat... Die er ook waren in het unitaire België. Er is altijd een stok te vinden om een hond te slaan. Dat bewijst uw vereniging (partij zou ik het niet durven noemen) wel, Brabander/BWarrior. Het echte probleem is een gebrek aan een gezonde politieke en economische cultuur, waarbij raiders die voor het snelle geld gaan de wind mee hebben en als het slecht gaat, deze niet bestraft worden. Ook een gebrek aan democratische traditie, waarbij afzettingsprocedures niet voorkomen in ons bestel, maar die in se zinloos zijn omdat veel onverkozen organen het beleid bepalen en dus geen verantwoordelijkheid aan de Belgische kiezer moet vragen, slechts binnen de eigen corporatie kan dat (bv. vakbond, werkgeversorganisaties,...). Directe democratie en minder corporatisme lijken mij realistischer alternatieven dan unitarisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het BUB probeert af en toe nog eens om "subtiel" aan te tonen hoe staatsgevaarlijk N-VA'ers wel niet zijn. Ik ga het anders doen, ik ga recht op de man af. Jullie zijn een bende compleet geschifte idioten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De GH zoog gewoon alle winsten en reserves Dexia leeg op die manier. µNiet verwonderlijk dat Dexia zo in de problemen kwam. Nu moet de staat (de belasting betaler) voor de hebzucht van die burgemeesterkes opdraaien. Laatst gewijzigd door filosoof : 19 oktober 2011 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Scheldwoorden zijn geen argumentatie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het autistisch geraaskal in jullie persberichten ook niet.
![]() |
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "Ketel pot zwart de verwijt de dat ziet hij"
Zet deze woorden in de juiste volgorde, dan bekomt u een interessante stelling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat spaart inspanning.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat moet ik mij bij dat 'nieuw bewind' voorstellen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 20 oktober 2011 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongeveer zoiets. Ze zaten jarenlang afgevaardigd in de raad van bestuur, moeten perfect op de hoogte geweest zijn van de waanzinnige beslissingen opgedrongen door de federale regering en van de vernietigende commentaren van het Franse banktoezicht. Maar ze zwegen, streken hun rijkelijke zitpenningen op, brachten nog wat onkostenbonnetjes binnen en dronken de champagne op de receptie na de bestuursvergaderingen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Beste Bruno, je gaat jezelf alleen maar ongelukkig maken door onrealistische verwachtingen te koesteren. Als ik jou was zou ik die unitaristische droom maar opgeven, want ze is totaal onrealistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ik begon mij al zorgen te maken over een staatsgreep door de Nacionales en de Falange van Generalissimo Van De Cauter, gevolgd door een guerra civil
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 21 oktober 2011 om 11:49. |
![]() |
![]() |