![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet wel dat ze in Frankrijk woont, maar dat wilt daarom niet zeggen dat ze enkel de Franse nationaliteit heeft. Volgens mij heeft ze een dubbel nationaliteit: de Belgisch-Franse. Dus in dit geval is Koning Albert ook haar staatshoofd. Ze is in elk geval niet enkel Franse, zoals ze zich vaak tracht voor te doen.
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de afwachting daarvan kan uw uiterst gefrustreerd en zinloos gescheld u niet helpen om ernstig genomen te worden, voor zover u dat graag zou willen. Voor het overige, en reagerend op uw latere post, staat het u vrij om blind en louter voor uw eigen waarheid aan te nemen dat eenieder die de Nederlandse taal aandurft, niets anders dan een Belgische kan zijn. Dat verandert voor mij in niets aan de werkelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De inschatting van de genialiteit van onze huidige en vorige president laat ik voor uw rekening, maar het is een mening als een andere, en het staat u vanzelfsprekend vrij om ze te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een 'speciaal rijbewijs' voor snelle auto's zal het grondprobleem niet aanpakken, namelijk de verkeersonveiligheid die gecreëerd wordt door overdreven snelheid. Het is een rijkeluismaatregel mijns inziens.
Misschien moet er eerder gedacht worden aan maatregelen waar de financieel gegoeden niet onderuit komen en die het probleem rechtstreeks aanpakken. Ik denk hier aan snelheidsbegrenzers in wagens. Ik denk ook aan iets wat er toch zal komen in de toekomst mijns inziens, een verplichte GPS in de wagen die automatisch de snelheid vaststelt, vergelijkt met de toegelaten snelheid, en automatisch ervoor zorgt dat je de 'boete' thuis krijgt (of nog beter...je komt thuis na een avondje scheren over de autobaan aan hoge snelheid en je bankrekening is leeg...allemaal automatisch. Flitspalen overbodig.) Hetzelfde systeem kan (en zal binnen afzienbare tijd in deze controlemaatschappij m.i.) georganiseerd worden voor rode lichten, spookrijders...enz. Alleen...boetes zijn slechts afschrikwekkend voor wie niet te veel geld heeft. Een snelheidsbegrenzer (op pak 150 km per uur of zo) is eerlijker en effectiever. Daar gruwelen echter degenen van die via geld de zaken willen geregeld zien, omdat ze er genoeg van hebben om zorgeloos verkeersovertredingen te kunnen begaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Voor wat de « opleiding » betreft van de kinderen van uw staatshoofd, in casu deze van Laurent, toch nog even dit ter overweging…
Maar vooreerst : voor hun eigen zielerust ware het aangewezen dat de naïeve dromers en de al te lichtgeraakte zieltjes vanaf deze zin zedig de ogen afwenden, opdat de waarheid hen niet zou kwetsen. Ik wens hen verder een leuke dag toe. Voor de realisten : Menigeen is op de hoogte van het feit dat Laurent’s broer Philippe het brevet van “helicopterpiloot” heeft gehaald, al is de manier waarop dat is gebeurd op zijn minst nogal eigenaardig. Immers, Philippe haalde volgens de officiële versie al in 1982 het brevet van gevechtspiloot bij uw luchtmacht, maar hij had kennelijk jarenlang een instructeur nodig om een beetje rondjes te vliegen met zijn huis-tuin-en-keuken Robinson R44 Raven helicoptertje alvorens uiteindelijk zijn hélicobrevet PPL/H te halen in 2004, wijl elke normale sterveling zonder voorafgaand privé-pilotenbrevet er slechts 45 tot maximaal 50 vlieguren over doet om dergelijk brevet te halen, en dan heb ik het dus niet eens over iemand met een fighter pilot opleiding en brevet, voor wie vliegen met zo’n simpel schroefdingetje een fluitje van een cent is. Ik had daarover reeds eerder een vraag gesteld aan mijnheer Magnificat middels deze post http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=36 maar er nooit een antwoord op gekregen. De waarheid in verband met de “pilotenervaring” van Philippe is voor elkeen duidelijk : in 1982 heeft hij zijn jachtpilotenbrevet bij uw landmacht eenvoudigweg gratis en volkomen onterecht gekregen, zonder ooit in staat te zijn geweest om zelfs maar een zweefvliegtuigje te besturen, laat staan een fighter jet. Wat velen echter niet weten, is dat zijn broertje Laurent al sinds einde 1989/begin 1990 in het bezit was en is van het brevet van helicopterpiloot ! U zegt ? Jawel hoor : het brevet waarvoor Philippe, nochtans zogezegd gevechtspiloot zijnde, jarenlange vliegrondjes met een instructeur nodig heeft gehad, haalde zijn broertje reeds quasi 15 jaar eerder, en dan nog wel zonder dat iemand hem ooit met een helicopter heeft zien vliegen. Mocht u Wikipedia niet geloven, lees dan even Laurent’s biografie via deze link : http://www.gotha.fr/2.aspx?ProdID=c5...11ee832b9&sr=0 U merkt dat daar letterlijk staat : « Le 20 juillet 1989, le Prince Albert, Prince de Liège, son père, alors Amiral de Division, lui remet l’insigne de plongeur au cours de la prise d’armes qui se tient sur la place du Burg, �* Bruges, �* l’occasion de la Journée de la Marine. En septembre 1989, le Prince Laurent est promu au grade de Lieutenant de vaisseau. Quelques mois plus tard, �* l’issue de sa formation, feu le Roi Baudouin, son oncle, lui remet les ailes de pilote d’hélicoptère. » Kortom... Laten we wel wezen, het ware een aanslag op uw aller intelligentie om er een tekeningetje bij te maken : u hebt begrepen dat er zonder schaamte uitgebreid gelogen wordt voor wat de u officiëel voorgehouden “opleiding” van uw koningskinderen betreft. Zo is Philippe in werkelijkheid ondanks zijn brevet en ondanks het feit dat er wel eens een foto van zijn gehelmde persoon in een cockpit werd verspreid, nooit gevechtspiloot geweest. En Laurent weet, ondanks zijn brevet, zelfs niet eens hoe men een helicoptermotor opstart, laat staan hoe men met een helicopter vliegt. Welnu, als het regime u allen die aperte onwaarheden inzake de opleiding en “brevetten” van de kinderen van Albert en Paola durft voorhouden, zou men toch al bijzonder naïef moeten zijn om te geloven dat de officiële versie van zelfs maar hun basisopleiding de waarheid, niets dan de waarheid weerspiegelt…. Laatst gewijzigd door Gwylan : 26 november 2012 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prins Laurent oefent nog steeds ijverig de kunst van "over een rode loper stappen zonder om te vallen".
Alles op zijn tijd hé, lezen en rekenen komt later wel eens.
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Slechte karakters zullen daarbij zeggen dat Laurent dermate intelligent is dat hij niet eens een helicopter nodig heeft om te crashen. Pff, de snoodaards...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Om het met uw eigen woorden te zeggen:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 26 november 2012 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
in uw vorige post ben ik helemaal niet op uw haatdragend en leugenachtig gebral en geraas ingegaan. Personen, die u nog nooit in levenden lijve hebt ontmoet en dus helemaal niet persoonlijk kent, zo neersabelen om op die manier je haat en frustratie's jegens een bepaalde staatsvorm, te kanaliseren, dat zijn geen dingen. Je kwam mij over als een compleet verroeste en botte hellebaard, waar het de bedoeling was mootjes te hakken, doch je maakte er een vies papje van en je besmeurde vooral jezelf. Komt er nog bij dat je dacht te moeten denken wat de andere al of niet wist of niet wist, zonder dat je effectief wist wat de andere al of niet wist. Hier daarentegen is de teneur wat minder erg, doch nog steeds vol eigenwaan en hovaardigheid jegens personen die je mening niet delen. Hou de woorden: 'sprookjes', 'naïevelingen', 'dromers' maar voor jezelf. Nu over je geweeklaag hierboven: De Kroonprins Philippe en Prins Laurent, de helicopters en Hun diploma's. Ik weet helemaal niks over die diploma's, of die nu al of niet, op een correcte wijze of niet, werden behaald door de Zoons des Konings.....dit interesseert mij niet!! Dit zijn mijn zaken niet, ook niet de uwe, maar Hun zaken. Hetgeen je hierboven schreef wist ik niet, en hoefde ik niet te weten. Ik heb het ook nooit opgezocht, en ik hoef er de ware toedracht niet van te kennen. Stel nu -ik schrijf 'stel'- dat die diploma's niet op een juiste manier is verworven dan is dit in dat geval niet echt een probleem voor mij. We hebben het hier niet over burgers maar over Koninklijke Prinsen. En ja, die staan wat mij betreft ver boven de modale burgers. Het zou misschien wat schrijnend zijn, maar ach, in hoeverre is dit alles wel de waarheid? Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door 'XIII' : 26 november 2012 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Le jour de gloire est arrivé Contre nous de la tyrannie L'étendard sanglant est levé Entendez vous dans les campagnes Mugir ces féroces soldats Ils viennent jusque dans vos bras, égorger vos fils, vos compagnes Aux armes citoyens! Formez vos bataillons! Marchons, marchons, Qu'un sang impur abreuve nos sillons. ... Quoi! des cohortes étrangères Feraient la loi dans nos foyers! etc... Pas maar op Magni... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dank voor uw reactie. Vermits u zegt dat één en ander u niet interesseert, hoeven we daar onder elkaar niet verder op in te gaan. Maar het interesseert wellicht andere forumdeelnemers. U zult derhalve moeten aanvaarden dat degenen waaronder ikzelf die desbetreffend een standpunt wensen te verkondigen, dat ook doen, zelfs als u dat niet bevalt. Ik merk dat dit voor u kennelijk een aanleiding is om uw frustratie te luchten middels allerhande ad hominem bemerkingen. Oprecht hopend dat dit u enig soelaas kan bieden : mijn en andere bijdragen alhier betreffen de opleiding van andere personen dan uzelf. Er is derhalve geen enkele reden om u persoonlijk geviseerd te voelen. Gwylan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zélf behaald of ook maar "gekregen".... Dan ik heb ik wel een probleem van "kan ie het of niet" als zo'n koninklijke laagvlieger in mijn buurt komt rondgesnord.... Citaat:
Gelukkig was het slachtoffer destijds een pastoor.... Citaat:
Namelijk andere piloten in opleiding die het schouwspel toen hebben aangekeken,en die dezelfde dag elk op beurt hun finale vlucht dienden af te leggen teneinde hun wings te kunnen verdienen... Een goede vriend van mij was een der bevoorrechte getuigen... Het prinske was de enige die niet eens in de lucht is geraakt... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |