Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2012, 00:59   #21
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je vergist je Magni, zijne koninklijke dinges is niet 't staatshoofd van hare majesteit Gwylan, haar staatshoofd (op dit moment) is 't genie Hollande, en ietsje daarvoor 't nog grotere genie Sarkozy.
Ik weet wel dat ze in Frankrijk woont, maar dat wilt daarom niet zeggen dat ze enkel de Franse nationaliteit heeft. Volgens mij heeft ze een dubbel nationaliteit: de Belgisch-Franse. Dus in dit geval is Koning Albert ook haar staatshoofd. Ze is in elk geval niet enkel Franse, zoals ze zich vaak tracht voor te doen.
Oud 26 november 2012, 02:02   #22
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Dit zijn maar uw woorden, maar hier heeft u toch wel gelijk: de Koningskinderen zijn niet normaal. In die zin dan dat het Koningskinderen zijn, geen burgerkinderen.

Uw mening over de Koningskinderen werd nooit gevraagd, en al zeker niet uw misplaatst en onterechte medelijden. U eigent jezelf veel toe. Doe maar gewoon. En weerhou jezelf van onnodige en zelfs domme speculatie's. We hebben die niet gevraagd. Trouwens, in de veronderstelling dat je Belgisch bent aangezien je de Nederlandse taal hanteert, moet ik je meedelen dat ZMK Albert ook uw staatshoof is. Hij is ons staatshoofd.

Bijzonder grove en idiote speculatie's en roddels. Je blameert er jezelf mee, maar blijkbaar ben je niet in staat dit in te zien. In elk geval wordt je ermee door velen 'geclasseerd'.

Moet men op zulke arrogantie en vulgariteiten beleefd blijven, zou men zich dikwijls kunnen afvragen? Doch men mag zich niet verlagen tot dergelijk triestig niveau. Het is om ervan te schreien, maar men behoudt zijn waardigheid.

Ongelofelijk van waar je de pretentie haalt om zo over, voor jou absoluut onbekende personen, te schrijven. Besef dat je je aan een erg grove vorm van laster aan het verlagen bent. Zoiets zou strafbaar moeten zijn, en zal dit wel ongetwijfeld wel zijn, indien men er lucht zou van krijgen. Het zegt in elk geval veel over jou, en het is NIET positief.

U rekent jezef daar wel bij neem ik aan? Bij de mensen die de Koningskinderen zogenaamd kennen via de magazines en officiële biografiën? Dan adviseer ik je om gewoon over dit onderwerp te zwijgen, om een beter figuur te slaan.

In welke stelling dan? Ik ponneerde hier meer dan één stelling.

Wat heb je mij al meermaals gezegd dan? En geloof me vrij, mij doet je in geen geval verdriet aan, simpelweg omdat ik alles wat jij ponneert -->lees: aan vuilspuierij en spotterij uitbraakt, geringschat. Eigenlijk dien je gewoon genegeerd te worden. Maar nu maak je het toch al te grof, en ik hoop dat ik jou er een dienst aan bewijs, te wijzen op je algemene arrogant gedrag en grote falen inzake je absoluut vooringenomen, subjectieve en foutieve stellingen.

Och zie hier eens aan. Ik heb hier waarschijnlijk al meer dan 1200 posts geponeerd en ik denk dat er zeker niet méér dan 10 ervan specifiek over de Belgische adelstand gaat. Misschien zelfs niet meer dan 5. Ik heb echt bitter weinig gechreven over de adel, enkel misschien als correctie op een foutieve stelling op het onderwerp geponeerd door iemand die er weinig of niets van weet. Dus, zoals al het voorgaande foutieve u hier al schreef, maak je hier dezelfde fout: u heeft echt geen idee waar u het over heeft, simpelweg omdat je geen idee hebt wat ik weet over de adelstand. En wat ik erover weet, is hier compleet irrelevant.

Alweer een flagrante leugen. Het is u hier niet te doen uit goedmoedigheid, doch uit spotternij. U bent echt een hypocriet. U heeft uw naam -van uw andere account op dit forum weliswaar- namelijk 'Hallebarde', niet gestolen.

Och en weerom een domme vooringenomenheid: te denken dat ik de adelstand en de Koniklijke Familie als identiek beschouw. Ook dat wist u blijkbaar niet maar neen, ik ken absoluut de verschillen tussen de adelstand en de KF. Maar ik heb dit nog nooit op dit forum geponneerd, wegens irelevant.

Ik sluit hier dan maar af met je aan te raden je afzijdig te houden met zaken waar je totaal niets van afweet. Simpel weg om geen belachelijk figuur te slaan. Voorts is het beter heel gewoon te doen, gaat je beter af. Met andere woorden: 'schoenmaker blijf bij je leest'. En dan nog het belangrijkste: probeer wat minder kwaadaardig te zijn. Want dit is echt lelijk.
Mocht u te zijner tijd, mijnheer Magnificat, een zinnige en nuttige argumentatie kunnen voorbrengen, dan zal ik ze met aandacht lezen.
In de afwachting daarvan kan uw uiterst gefrustreerd en zinloos gescheld u niet helpen om ernstig genomen te worden, voor zover u dat graag zou willen.

Voor het overige, en reagerend op uw latere post, staat het u vrij om blind en louter voor uw eigen waarheid aan te nemen dat eenieder die de Nederlandse taal aandurft, niets anders dan een Belgische kan zijn. Dat verandert voor mij in niets aan de werkelijkheid.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 02:15   #23
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je vergist je Magni, zijne koninklijke dinges is niet 't staatshoofd van hare majesteit Gwylan, haar staatshoofd (op dit moment) is 't genie Hollande, en ietsje daarvoor 't nog grotere genie Sarkozy.
U hebt gelijk, behoudens voor wat de “hare majesteit” betreft, en hoe vriendelijk u ook bent om mij met een aanspreektitel te bedenken die in uw land van doorslaggevend belang is : majesteiten zijn in onze republiek geenszins van doen, en de titel betekent bij ons niets.

De inschatting van de genialiteit van onze huidige en vorige president laat ik voor uw rekening, maar het is een mening als een andere, en het staat u vanzelfsprekend vrij om ze te hebben.
Oud 26 november 2012, 02:37   #24
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Een 'speciaal rijbewijs' voor snelle auto's zal het grondprobleem niet aanpakken, namelijk de verkeersonveiligheid die gecreëerd wordt door overdreven snelheid. Het is een rijkeluismaatregel mijns inziens.

Misschien moet er eerder gedacht worden aan maatregelen waar de financieel gegoeden niet onderuit komen en die het probleem rechtstreeks aanpakken.

Ik denk hier aan snelheidsbegrenzers in wagens.

Ik denk ook aan iets wat er toch zal komen in de toekomst mijns inziens, een verplichte GPS in de wagen die automatisch de snelheid vaststelt, vergelijkt met de toegelaten snelheid, en automatisch ervoor zorgt dat je de 'boete' thuis krijgt (of nog beter...je komt thuis na een avondje scheren over de autobaan aan hoge snelheid en je bankrekening is leeg...allemaal automatisch. Flitspalen overbodig.)

Hetzelfde systeem kan (en zal binnen afzienbare tijd in deze controlemaatschappij m.i.) georganiseerd worden voor rode lichten, spookrijders...enz.

Alleen...boetes zijn slechts afschrikwekkend voor wie niet te veel geld heeft. Een snelheidsbegrenzer (op pak 150 km per uur of zo) is eerlijker en effectiever. Daar gruwelen echter degenen van die via geld de zaken willen geregeld zien, omdat ze er genoeg van hebben om zorgeloos verkeersovertredingen te kunnen begaan.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 06:38   #25
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Mocht u te zijner tijd, mijnheer Magnificat, een zinnige en nuttige argumentatie kunnen voorbrengen, dan zal ik ze met aandacht lezen.
In de afwachting daarvan kan uw uiterst gefrustreerd en zinloos gescheld u niet helpen om ernstig genomen te worden, voor zover u dat graag zou willen.

Voor het overige, en reagerend op uw latere post, staat het u vrij om blind en louter voor uw eigen waarheid aan te nemen dat eenieder die de Nederlandse taal aandurft, niets anders dan een Belgische kan zijn. Dat verandert voor mij in niets aan de werkelijkheid.
Dringt het nog niet tot je door? Ik doe niet de moeite je roddels, speculatie's en leugens te weerleggen. Ik ben inderdaad lichtjes gefrustreerd -onthoud lichtjes- dat sommigen zich zo maar overgeven aan grof gescheld en leugens op derden die zich niet kunnen verweren, maar weerhoud me van gescheld. Verwacht van mij hier geen post meer.
Oud 26 november 2012, 15:59   #26
Gwylan
Minister-President

Standaard

Voor wat de « opleiding » betreft van de kinderen van uw staatshoofd, in casu deze van Laurent, toch nog even dit ter overweging…

Maar vooreerst : voor hun eigen zielerust ware het aangewezen dat de naïeve dromers en de al te lichtgeraakte zieltjes vanaf deze zin zedig de ogen afwenden, opdat de waarheid hen niet zou kwetsen. Ik wens hen verder een leuke dag toe.

Voor de realisten :

Menigeen is op de hoogte van het feit dat Laurent’s broer Philippe het brevet van “helicopterpiloot” heeft gehaald, al is de manier waarop dat is gebeurd op zijn minst nogal eigenaardig.

Immers, Philippe haalde volgens de officiële versie al in 1982 het brevet van gevechtspiloot bij uw luchtmacht, maar hij had kennelijk jarenlang een instructeur nodig om een beetje rondjes te vliegen met zijn huis-tuin-en-keuken Robinson R44 Raven helicoptertje alvorens uiteindelijk zijn hélicobrevet PPL/H te halen in 2004, wijl elke normale sterveling zonder voorafgaand privé-pilotenbrevet er slechts 45 tot maximaal 50 vlieguren over doet om dergelijk brevet te halen, en dan heb ik het dus niet eens over iemand met een fighter pilot opleiding en brevet, voor wie vliegen met zo’n simpel schroefdingetje een fluitje van een cent is.

Ik had daarover reeds eerder een vraag gesteld aan mijnheer Magnificat middels deze post http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=36 maar er nooit een antwoord op gekregen.

De waarheid in verband met de “pilotenervaring” van Philippe is voor elkeen duidelijk : in 1982 heeft hij zijn jachtpilotenbrevet bij uw landmacht eenvoudigweg gratis en volkomen onterecht gekregen, zonder ooit in staat te zijn geweest om zelfs maar een zweefvliegtuigje te besturen, laat staan een fighter jet.

Wat velen echter niet weten, is dat zijn broertje Laurent al sinds einde 1989/begin 1990 in het bezit was en is van het brevet van helicopterpiloot !

U zegt ?

Jawel hoor : het brevet waarvoor Philippe, nochtans zogezegd gevechtspiloot zijnde, jarenlange vliegrondjes met een instructeur nodig heeft gehad, haalde zijn broertje reeds quasi 15 jaar eerder, en dan nog wel zonder dat iemand hem ooit met een helicopter heeft zien vliegen.

Mocht u Wikipedia niet geloven, lees dan even Laurent’s biografie via deze link :
http://www.gotha.fr/2.aspx?ProdID=c5...11ee832b9&sr=0

U merkt dat daar letterlijk staat :
« Le 20 juillet 1989, le Prince Albert, Prince de Liège, son père, alors Amiral de Division, lui remet l’insigne de plongeur au cours de la prise d’armes qui se tient sur la place du Burg, �* Bruges, �* l’occasion de la Journée de la Marine. En septembre 1989, le Prince Laurent est promu au grade de Lieutenant de vaisseau. Quelques mois plus tard, �* l’issue de sa formation, feu le Roi Baudouin, son oncle, lui remet les ailes de pilote d’hélicoptère. »

Kortom...

Laten we wel wezen, het ware een aanslag op uw aller intelligentie om er een tekeningetje bij te maken : u hebt begrepen dat er zonder schaamte uitgebreid gelogen wordt voor wat de u officiëel voorgehouden “opleiding” van uw koningskinderen betreft. Zo is Philippe in werkelijkheid ondanks zijn brevet en ondanks het feit dat er wel eens een foto van zijn gehelmde persoon in een cockpit werd verspreid, nooit gevechtspiloot geweest. En Laurent weet, ondanks zijn brevet, zelfs niet eens hoe men een helicoptermotor opstart, laat staan hoe men met een helicopter vliegt.

Welnu, als het regime u allen die aperte onwaarheden inzake de opleiding en “brevetten” van de kinderen van Albert en Paola durft voorhouden, zou men toch al bijzonder naïef moeten zijn om te geloven dat de officiële versie van zelfs maar hun basisopleiding de waarheid, niets dan de waarheid weerspiegelt….

Laatst gewijzigd door Gwylan : 26 november 2012 om 16:02.
Oud 26 november 2012, 18:16   #27
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Prins Laurent oefent nog steeds ijverig de kunst van "over een rode loper stappen zonder om te vallen".
Alles op zijn tijd hé, lezen en rekenen komt later wel eens.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 26 november 2012, 18:52   #28
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Ja, dat rood ook. Maar geef die man een helikopter en je ziet hem niet meer.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 18:59   #29
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Prins Laurent oefent nog steeds ijverig de kunst van "over een rode loper stappen zonder om te vallen".
Alles op zijn tijd hé, lezen en rekenen komt later wel eens.
Slechte karakters zullen daarbij zeggen dat Laurent dermate intelligent is dat hij niet eens een helicopter nodig heeft om te crashen. Pff, de snoodaards...
Oud 26 november 2012, 19:31   #30
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Een 'speciaal rijbewijs' voor snelle auto's zal het grondprobleem niet aanpakken, namelijk de verkeersonveiligheid die gecreëerd wordt door overdreven snelheid. Het is een rijkeluismaatregel mijns inziens.

Misschien moet er eerder gedacht worden aan maatregelen waar de financieel gegoeden niet onderuit komen en die het probleem rechtstreeks aanpakken.

Ik denk hier aan snelheidsbegrenzers in wagens.

Ik denk ook aan iets wat er toch zal komen in de toekomst mijns inziens, een verplichte GPS in de wagen die automatisch de snelheid vaststelt, vergelijkt met de toegelaten snelheid, en automatisch ervoor zorgt dat je de 'boete' thuis krijgt (of nog beter...je komt thuis na een avondje scheren over de autobaan aan hoge snelheid en je bankrekening is leeg...allemaal automatisch. Flitspalen overbodig.)

Hetzelfde systeem kan (en zal binnen afzienbare tijd in deze controlemaatschappij m.i.) georganiseerd worden voor rode lichten, spookrijders...enz.

Alleen...boetes zijn slechts afschrikwekkend voor wie niet te veel geld heeft. Een snelheidsbegrenzer (op pak 150 km per uur of zo) is eerlijker en effectiever. Daar gruwelen echter degenen van die via geld de zaken willen geregeld zien, omdat ze er genoeg van hebben om zorgeloos verkeersovertredingen te kunnen begaan.
Zit u niet in het verkeerde draadje ?
Oud 26 november 2012, 19:40   #31
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Zit u niet in het verkeerde draadje ?
Mijnheer Bollen reageert met zijn stelling op post N° 8, al was mij dat ook niet meteen duidelijk.
Oud 26 november 2012, 19:44   #32
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Slechte karakters zullen daarbij zeggen dat Laurent dermate intelligent is dat hij niet eens een helicopter nodig heeft om te crashen. Pff, de snoodaards...
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 20:34   #33
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... dat je Belgisch bent aangezien je de Nederlandse taal hanteert, ...
Daar hebben ze in Den Haag ook niet van terug

Om het met uw eigen woorden te zeggen:

Citaat:
... dit is echt lelijk.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 26 november 2012 om 20:34.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 23:19   #34
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Voor wat de « opleiding » betreft van de kinderen van uw staatshoofd, in casu deze van Laurent, toch nog even dit ter overweging…

Maar vooreerst : voor hun eigen zielerust ware het aangewezen dat de naïeve dromers en de al te lichtgeraakte zieltjes vanaf deze zin zedig de ogen afwenden, opdat de waarheid hen niet zou kwetsen. Ik wens hen verder een leuke dag toe.

Voor de realisten :

Menigeen is op de hoogte van het feit dat Laurent’s broer Philippe het brevet van “helicopterpiloot” heeft gehaald, al is de manier waarop dat is gebeurd op zijn minst nogal eigenaardig.

Immers, Philippe haalde volgens de officiële versie al in 1982 het brevet van gevechtspiloot bij uw luchtmacht, maar hij had kennelijk jarenlang een instructeur nodig om een beetje rondjes te vliegen met zijn huis-tuin-en-keuken Robinson R44 Raven helicoptertje alvorens uiteindelijk zijn hélicobrevet PPL/H te halen in 2004, wijl elke normale sterveling zonder voorafgaand privé-pilotenbrevet er slechts 45 tot maximaal 50 vlieguren over doet om dergelijk brevet te halen, en dan heb ik het dus niet eens over iemand met een fighter pilot opleiding en brevet, voor wie vliegen met zo’n simpel schroefdingetje een fluitje van een cent is.

Ik had daarover reeds eerder een vraag gesteld aan mijnheer Magnificat middels deze post http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=36 maar er nooit een antwoord op gekregen.

De waarheid in verband met de “pilotenervaring” van Philippe is voor elkeen duidelijk : in 1982 heeft hij zijn jachtpilotenbrevet bij uw landmacht eenvoudigweg gratis en volkomen onterecht gekregen, zonder ooit in staat te zijn geweest om zelfs maar een zweefvliegtuigje te besturen, laat staan een fighter jet.

Wat velen echter niet weten, is dat zijn broertje Laurent al sinds einde 1989/begin 1990 in het bezit was en is van het brevet van helicopterpiloot !

U zegt ?

Jawel hoor : het brevet waarvoor Philippe, nochtans zogezegd gevechtspiloot zijnde, jarenlange vliegrondjes met een instructeur nodig heeft gehad, haalde zijn broertje reeds quasi 15 jaar eerder, en dan nog wel zonder dat iemand hem ooit met een helicopter heeft zien vliegen.

Mocht u Wikipedia niet geloven, lees dan even Laurent’s biografie via deze link :
http://www.gotha.fr/2.aspx?ProdID=c5...11ee832b9&sr=0

U merkt dat daar letterlijk staat :
« Le 20 juillet 1989, le Prince Albert, Prince de Liège, son père, alors Amiral de Division, lui remet l’insigne de plongeur au cours de la prise d’armes qui se tient sur la place du Burg, �* Bruges, �* l’occasion de la Journée de la Marine. En septembre 1989, le Prince Laurent est promu au grade de Lieutenant de vaisseau. Quelques mois plus tard, �* l’issue de sa formation, feu le Roi Baudouin, son oncle, lui remet les ailes de pilote d’hélicoptère. »

Kortom...

Laten we wel wezen, het ware een aanslag op uw aller intelligentie om er een tekeningetje bij te maken : u hebt begrepen dat er zonder schaamte uitgebreid gelogen wordt voor wat de u officiëel voorgehouden “opleiding” van uw koningskinderen betreft. Zo is Philippe in werkelijkheid ondanks zijn brevet en ondanks het feit dat er wel eens een foto van zijn gehelmde persoon in een cockpit werd verspreid, nooit gevechtspiloot geweest. En Laurent weet, ondanks zijn brevet, zelfs niet eens hoe men een helicoptermotor opstart, laat staan hoe men met een helicopter vliegt.

Welnu, als het regime u allen die aperte onwaarheden inzake de opleiding en “brevetten” van de kinderen van Albert en Paola durft voorhouden, zou men toch al bijzonder naïef moeten zijn om te geloven dat de officiële versie van zelfs maar hun basisopleiding de waarheid, niets dan de waarheid weerspiegelt….
Madame,

in uw vorige post ben ik helemaal niet op uw haatdragend en leugenachtig gebral en geraas ingegaan. Personen, die u nog nooit in levenden lijve hebt ontmoet en dus helemaal niet persoonlijk kent, zo neersabelen om op die manier je haat en frustratie's jegens een bepaalde staatsvorm, te kanaliseren, dat zijn geen dingen. Je kwam mij over als een compleet verroeste en botte hellebaard, waar het de bedoeling was mootjes te hakken, doch je maakte er een vies papje van en je besmeurde vooral jezelf. Komt er nog bij dat je dacht te moeten denken wat de andere al of niet wist of niet wist, zonder dat je effectief wist wat de andere al of niet wist.

Hier daarentegen is de teneur wat minder erg, doch nog steeds vol eigenwaan en hovaardigheid jegens personen die je mening niet delen. Hou de woorden: 'sprookjes', 'naïevelingen', 'dromers' maar voor jezelf.

Nu over je geweeklaag hierboven: De Kroonprins Philippe en Prins Laurent, de helicopters en Hun diploma's.

Ik weet helemaal niks over die diploma's, of die nu al of niet, op een correcte wijze of niet, werden behaald door de Zoons des Konings.....dit interesseert mij niet!!

Dit zijn mijn zaken niet, ook niet de uwe, maar Hun zaken. Hetgeen je hierboven schreef wist ik niet, en hoefde ik niet te weten. Ik heb het ook nooit opgezocht, en ik hoef er de ware toedracht niet van te kennen.
Stel nu -ik schrijf 'stel'- dat die diploma's niet op een juiste manier is verworven dan is dit in dat geval niet echt een probleem voor mij. We hebben het hier niet over burgers maar over Koninklijke Prinsen. En ja, die staan wat mij betreft ver boven de modale burgers.
Het zou misschien wat schrijnend zijn, maar ach, in hoeverre is dit alles wel de waarheid? Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
Oud 26 november 2012, 23:26   #35
'XIII'
Banneling

Standaard

Citaat:
Madame,

in uw vorige post ben ik helemaal niet op uw haatdragend en leugenachtig gebral en geraas ingegaan. Personen, die u nog nooit in levenden lijve hebt ontmoet en dus helemaal niet persoonlijk kent, zo neersabelen om op die manier je haat en frustratie's jegens een bepaalde staatsvorm, te kanaliseren, dat zijn geen dingen. Je kwam mij over als een compleet verroeste en botte hellebaard, waar het de bedoeling was mootjes te hakken, doch je maakte er een vies papje van en je besmeurde vooral jezelf. Komt er nog bij dat je dacht te moeten denken wat de andere al of niet wist of niet wist, zonder dat je effectief wist wat de andere al of niet wist.

Hier daarentegen is de teneur wat minder erg, doch nog steeds vol eigenwaan en hovaardigheid jegens personen die je mening niet delen. Hou de woorden: 'sprookjes', 'naïevelingen', 'dromers' maar voor jezelf.

Nu over je geweeklaag hierboven: De Kroonprins Philippe en Prins Laurent, de helicopters en Hun diploma's.

Ik weet helemaal niks over die diploma's, of die nu al of niet, op een correcte wijze of niet, werden behaald door de Zoons des Konings.....dit interesseert mij niet!!

Dit zijn mijn zaken niet, ook niet de uwe, maar Hun zaken. Hetgeen je hierboven schreef wist ik niet, en hoefde ik niet te weten. Ik heb het ook nooit opgezocht, en ik hoef er de ware toedracht niet van te kennen.
Stel nu -ik schrijf 'stel'- dat die diploma's niet op een juiste manier is verworven dan is dit in dat geval niet echt een probleem voor mij. We hebben het hier niet over burgers maar over Koninklijke Prinsen. En ja, die staan wat mij betreft ver boven de modale burgers.
Het zou misschien wat schrijnend zijn, maar ach, in hoeverre is dit alles wel de waarheid? Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
Kun je nog middeleeuwser zijn en denken eigenlijk?

Laatst gewijzigd door 'XIII' : 26 november 2012 om 23:28.
'XIII' is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 23:37   #36
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Madame,

Allons enfants de la Patrie
Le jour de gloire est arrivé
Contre nous de la tyrannie
L'étendard sanglant est levé
Entendez vous dans les campagnes
Mugir ces féroces soldats
Ils viennent jusque dans vos bras,
égorger vos fils, vos compagnes
Aux armes citoyens! Formez vos bataillons!
Marchons, marchons,
Qu'un sang impur abreuve nos sillons.

...

Quoi! des cohortes étrangères
Feraient la loi dans nos foyers!

etc...

Pas maar op Magni...

SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 00:00   #37
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

We hebben het hier niet over burgers maar over Koninklijke Prinsen. En ja, die staan wat mij betreft ver boven de modale burgers.
.
Waarom?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 00:02   #38
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Madame,

Monsieur,

Dank voor uw reactie. Vermits u zegt dat één en ander u niet interesseert, hoeven we daar onder elkaar niet verder op in te gaan.

Maar het interesseert wellicht andere forumdeelnemers. U zult derhalve moeten aanvaarden dat degenen waaronder ikzelf die desbetreffend een standpunt wensen te verkondigen, dat ook doen, zelfs als u dat niet bevalt.

Ik merk dat dit voor u kennelijk een aanleiding is om uw frustratie te luchten middels allerhande ad hominem bemerkingen. Oprecht hopend dat dit u enig soelaas kan bieden : mijn en andere bijdragen alhier betreffen de opleiding van andere personen dan uzelf. Er is derhalve geen enkele reden om u persoonlijk geviseerd te voelen.

Gwylan
Oud 27 november 2012, 00:22   #39
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Stel nu -ik schrijf 'stel'- dat die diploma's niet op een juiste manier is verworven dan is dit in dat geval niet echt een probleem voor mij.
Echt grappig,hoe zou het zitten met hun rijbewijs....

Zélf behaald of ook maar "gekregen"....

Dan ik heb ik wel een probleem van "kan ie het of niet" als zo'n koninklijke laagvlieger in mijn buurt komt rondgesnord....

Citaat:

We hebben het hier niet over burgers maar over Koninklijke Prinsen. En ja, die staan wat mij betreft ver boven de modale burgers.
Tja ,die mogen zélfs burgers doodrijden én ongestraft vluchtmisdrijf plegen...

Gelukkig was het slachtoffer destijds een pastoor....

Citaat:
Ach,van zijn mislukte vlucht als straaljagerpiloot zijn nochtans wél degelijk ettelijke getuigen....

Namelijk andere piloten in opleiding die het schouwspel toen hebben aangekeken,en die dezelfde dag elk op beurt hun finale vlucht dienden af te leggen teneinde hun wings te kunnen verdienen...

Een goede vriend van mij was een der bevoorrechte getuigen...

Het prinske was de enige die niet eens in de lucht is geraakt...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2012, 00:30   #40
'XIII'
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Echt grappig,hoe zou het zitten met hun rijbewijs....

Zélf behaald of ook maar "gekregen"....

Dan ik heb ik wel een probleem van "kan ie het of niet" als zo'n koninklijke laagvlieger in mijn buurt komt rondgesnord....

Tja ,die mogen zélfs burgers doodrijden én ongestraft vluchtmisdrijf plegen...

Gelukkig was het slachtoffer destijds een pastoor....

Ach,van zijn mislukte vlucht als straaljagerpiloot zijn nochtans wél degelijk ettelijke getuigen....

Namelijk andere piloten in opleiding die het schouwspel toen hebben aangekeken,en die dezelfde dag elk op beurt hun finale vlucht dienden af te leggen teneinde hun wings te kunnen verdienen...

Een goede vriend van mij was een der bevoorrechte getuigen...

Het prinske was de enige die niet eens in de lucht is geraakt...
Is die al wel ooit van de grond geraakt?
'XIII' is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be