![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een voorbeeld: een bedrijfswagen wordt nu afgetrokken van de venootschapsbelasting (+/-34%)...voor een bepaald gedeelte (75%) vermenigvuldigd met een faktor "tijd" (voor het relatieve professinele gebruik). peanuts dus... Deze faktor verminderen levert mi nauwelijks iets op.... Door het feit dat ook andere aftrekposten reeds verregaande afroming hebben ondergaan versta ik niet goed hoe men 12 miljard kan besparen zonder de balstingsbarema's gewoon te verhogen...radikaal....zoals ze doen bij de roerende voorheffing.... Hoe zit het trouwens met de onroerende?....is het waar dat ze die ook gaan verhogen?
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen enkele intekening krijgt een verhoging van de RV voor de wet gestemd én getekende is door Berre Buitenland....ook deze staatsbon dus....bijgevolg heeft BDW wel gelijk als hij zegt dat het nogal tjeverig is om de staatsbon aan te prijzen om dan de roerende voorheffing te verhogen....
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ik het nog eens zeggen, of heb je het ondertussen gelezen ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ik heb kunnen opmaken van de reacties van de buitenlandse economische pers, is dat het Di Rupo werkstuk op deze lui helemaal geen goede indruk maakte. De vaagheid, de halfslachtigheid en onprofessionele werden vooral gelaakt. Dit voorspelt niets goed voor de markten. En als Di Rupo denkt, dat hij zijn aanpak gaat kunnen doorzetten bij de commissie, dan weet hij niet hoe de zaak in mekaar zit. Wat een provinciaaltje. Mochten de markten, de benodigde rente verder opdrijven, dan zal België net zo min als Italië dat kon, zich hiertegen kunnen verzetten. Eens boven een bepaalde drempel brengt dit door allerlei kettingreacties het gehele Euro-gebouw in gevaar. Di Rupo zal dan de levieten gelezen worden door Duitsland en Frankrijk en gedwongen worden zijn budgetplan aan te passen. Dat hij zich maar geen illusies maakt. Zelfs Frankrijk zal van geen lievemoederen willen weten. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is dat voor een spandoek? Des gens qui n'ont pas de bon Gougle Traduction? Voor wie was dat bedoeld? Alweer Bart de Wever?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DIe 700miljard fraude vind ik een post die Europa zou moeten verwerpen. Ze vinden altijd fraude, maar je kunt die post niet inschrijven als een vaste waarde die bespaart ? Want dat zo uwillen zeggen op 50% van de belgen gerekend dat we allemaal 200euro frauderen, aan een belastingvoet van 50% dat we allemaal een halve maandwedde frauderen ????
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 27 november 2011 om 22:36. |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag mij ook af waar ze aan die miljarden komen, de meeste "besparingen" gaan maar over enkele jaren in voege treden!! Ik dacht dat ze voor 2012 al 11 miljard moesten besparen en de jaren daarop evenveel????? Of is het basisjaar 2010 en moet daarop iedere keer diezelfde besparing gehaald worden?
Di Rupo hoopt dat hij met zijn charme Europa zal kunnen overtuigen van de enorme inspanningen die zijn kliek heeft gedaan, want hij ZELF zal zijn resultaten gaan verdedigen!!! Denkt hij nu echt dat anderen even goedgelovig zijn als de Belgen? ( hij is immers overtuigd dat wij allen zijn prestaties toejuichen) Laatst gewijzigd door omaplop : 27 november 2011 om 23:10. |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en was bedoeld om anderen vriendelijk uit te nodigen om ook van dit gedacht te worden. (als ik, die mezelf als redelijk goed meertalig beschouw, een tekstje moet maken dat enig belang heeft, dan zal ik altijd aan een van mijn vele Franstalige vrienden vragen om het eens te checken op "hoe het in de mond of in de pen ligt". Niet zij !! Zij zijn cultureel superieur.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De details komen naar boven, stilaan.
De meest dynamische, actieve en werkende klasse worden meest geraakt: Citaat:
Net die klasse die reeds het meest belast wordt, wordt alweer meest aangepakt. http://www.standaard.be/krant/tekst/ Lees zelf een paar zinnen: Citaat:
||
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bedrijfswagens leningaftrek kinderopvang pensioensparen milieuaftrek zullen ervoor zorgen dat ik een pak maar belastingen mag afdragen. Besparingen noemen ze dat dan. Waar halen ze het. De enige besparing in heel die nota Di Rupo is de besparing op de sociale zekerheid. Al de rest zijn extra belastingen op de kap van de middenklassers met hypotheek en kinderen. Prachtig.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
We kunnen beter allemaal gaan doppen en in het zwart gaan werken: werkgevers betalen geen werknemersbijdragen meer en wij geen RSZ en bedrijfsvoorheffing, totdat dit systeem totaal onbetaalbaar wordt (dat is het nu ook al, maar de officieel werkenden draaien er toch maar voor op). Dan kunnen we opnieuw praten.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Alexanderke vooral, en Beke ook, ... dat die daar in trappen !! Ik zie af van het gebruik van de benaming 'belastingsregering Di Rupo I', wegens twee redenen, en zal voortaan de term 'belastingsregering VLD I' gebruiken. (2 redenen: geen Di Rupo wegens geen Vlaamse meerderheid; en het wezenlijke kenmerk van de VLD van nu: belastingen opleggen) .
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() We zijn nu een week verder en de rente is iets meer dan 1% gezakt. |
|
![]() |
![]() |
#40 |