Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 november 2011, 15:11   #21
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Wat heb jij gesnoven, zeg?
Lieverd, ik snuif niet, ik drink nauwelijks en ik rook niet. Zoals je ziet ben ik bijna heilig. Vandaag at ik een Hema ontbijtje voor één euro: stokbrood met omelet en spekje, een croissant met jam en koffie. Ik kocht een mangosapje dat niet naar mango smaakt.

Mar de topic is dat ik hier zomaar wordt gediscrimineerd en uitgesloten van een draad, over een persoon die zich zeer negatief aan mij heeft opgedrongen.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2011, 15:13   #22
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
fijn initiatief van de moderatie, bravo!

als t goed is, mag het ook eens gezegd worden.
ik wist niet dat dit kon?
Oud 28 november 2011, 15:15   #23
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IeTee Bekijk bericht
Waarom mag deze "fruitcake" niet in die draad posten?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IeTee Bekijk bericht

Was Jazeker ook een fruitcake? Is dit het grote geheim?
Dus de billen waren van Kenau Reeves!

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 november 2011 om 15:19.
Oud 28 november 2011, 15:18   #24
eno2
Banneling

Standaard

Snel sluiten dit draadje
Help
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2011, 15:19   #25
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Oud 28 november 2011, 15:20   #26
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Er was polemiek over Raf, of die wel of niet mocht begraven.
En waarom zit je met je blote tieten in een herdenkingsdraad? Is dat de nieuwe rouwkleding?

Ik ben tenminste gekleed in mijn witte cirkeljurk, met kashmier stola en muts. Ondergoed tot op de knie, dikke wollen kousen, een linnen hemd, en mijn zwarte tieten in een soort gordeltje, zodat ik ze goed kon laten uitpuilen, hoewel ik van nature al goed voorzien ben.
Jazeker stoorde zich nooit aan mijn avatar hoor, aan mij soms wel, nooit aan mijn avatar
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2011, 15:20   #27
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Keur je het goed?
Oud 28 november 2011, 15:21   #28
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar staat er dat er een forum is voor Herdenkingsdraden waar sommige bezoekers willekeurig uit geweerd mogen worden? Dit is een discussieforum. Ik denk niet dat Jazeker zijn dood verder onderwerp van discussie hoeft te zijn want hij is blijkbaar gewoon morsdood.
Maar dat uitweiden over zijn verdiensten, maar ook de oorzaak van zijn dood die ik verbind met zijn gedrag op dit forum, lijken mij toch wel voer voor discussie. Ik begrijp dat Hitler een zuster had die hem door dik en dun bleef steunen, maar ook zij zal wel begrepen hebben dat niet iedereen met Hitler wegliep.
zo zie je maar dat kleren niet de hoofdmoot uitmaken van een correcte houding
Oud 28 november 2011, 15:21   #29
eno2
Banneling

Standaard

Ik ben Jazeker nooit in een van zijn draden gaan lastigvallen, lees trollen, niettegenstaande hij mij soms tot tien keer in één draad een zaag noemde.
Oud 28 november 2011, 15:22   #30
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
zo zie je maar dat kleren niet de hoofdmoot uitmaken van een correcte houding
Dat is waar, ik heb 10 jaar naakt rondgelopen in correcte houding.
Oud 28 november 2011, 15:22   #31
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Jazeker stoorde zich nooit aan mijn avatar hoor, aan mij soms wel, nooit aan mijn avatar
Maar lieverd, nu is hij dood en een engeltje bij god, en jij loopt met je tieten te zwaaien! Is dat niet on-katholiek? Hoewel er nichten zijn die houden van dit soort over the top gedoe. Dus misschien een andere aanwijzing...
Oud 28 november 2011, 15:24   #32
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
nee, idd, ik ook niet

een tool die prachtig zou kunnen werken in andere draden ook ...

één niet ter zake doende opmerking in een draad : verwittiging
tweede overtreding : niet meer posten in die bewuste draad ...

lijkt me zinnig.

er zijn er immers die er idd een sport van maken om af te wijken ...
Oud 28 november 2011, 15:26   #33
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar lieverd, nu is hij dood en een engeltje bij god, en jij loopt met je tieten te zwaaien! Is dat niet on-katholiek? Hoewel er nichten zijn die houden van dit soort over the top gedoe. Dus misschien een andere aanwijzing...
ben je zeker ?

ongepast sexueel getint gedrag ... is dat niet de essentie van katholicisme dan ?
Oud 28 november 2011, 15:30   #34
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Men had de respectueuze draad ivm het overlijden misschien beter op een "gesloten"
forum zoals "links" of "rechts" geplaatst indien men eer absoluut geen discussieforum van wilde maken.

Persoonlijkk vind ik dat met het sterven alles stopt: natrappen is lelijk.

Voor mij na de dood geen graf of monument, maar iedereen mag gerust komen als alles naar "wens" verloopt sterf ik in een zomer en zal er bbq zijn om het leven te vieren!

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2011, 15:46   #35
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Men had de respectueuze draad ivm het overlijden misschien beter op een "gesloten"
forum zoals "links" of "rechts" geplaatst indien men eer absoluut geen discussieforum van wilde maken.

Persoonlijkk vind ik dat met het sterven alles stopt: natrappen is lelijk.

Voor mij na de dood geen graf of monument, maar iedereen mag gerust komen als alles naar "wens" verloopt sterf ik in een zomer en zal er bbq zijn om het leven te vieren!
Mijn intentie is niet natrappen. Maar eerder stelde ik dat men van de slachtoffers van Hitler, Stalin en Polpot niet kan verwachten dat zij niet verder over hun leed mogen praten, omdat voor sommigen St.Hitler, St.Stalin en St.Polpot, heiligen zijn geworden. Wonderlijk dat ik vele malen mijn nood heb geklaagd, maar de beledigingen gaan gewoon verder, waardoor ik denk dat deze aanvallen ook uit de boezem van deze site komen.
Oud 28 november 2011, 15:47   #36
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
ben je zeker ? ongepast sexueel getint gedrag ... is dat niet de essentie van katholicisme dan ?
Inderdaad, het katholicisme moet totaal opnieuw gedefinieerd worden.
Rouwkleding met luikjes voor de blote tieten.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 november 2011 om 15:52.
Oud 28 november 2011, 15:51   #37
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vroeg mij af waarom Raf, de ambassadeur van het Homosexuele Vlaamse Smaldeel niet welkom zou zijn op de begrafenis? Vanuit jullie ideologie, blijkbaar ook gedragen door St. Jazeker, zijn het toch de moslim allochtonen die geen homo's tolereren?
Je bent blijkbaar niet helemaal mee met de dynamiek die op dit forum heerst. Er zijn de beheerders en moderatoren; er zijn de gewone leden zoals u en ik; er zijn de trollen en spammers; en dan is er het selecte en zo goed als ondoordringbare clubje k&k-vriendjes. Het is dat selecte clubje dat zichzelf de exclusiviteit op de nagedachtenis van Jazeker heeft toebedeeld.

Het selecte clubje, waarvan de leden ervan overtuigd zijn dat de evenaar door hun reet loopt, meent in de plaats van de overledene te mogen oordelen wie die overledene een laatste groet mag brengen en wie niet. Het is deze grenzeloze pretentie en arrogantie die ik met mijn tussenkomst in die draad aan de kaak heb willen stellen. Afgaande op de met vitriool doordrenkte reactie die de woordvoerster van het clubje vervolgens postte, is me dat ook aardig gelukt.

Dat een hele rits berichten daar zonder boe of ba verwijderd werd, roept toch wel wat vraagtekens op in verband met de "inschakelbaarheid" van de moderatie van dit forum... Ik laat het antwoord op die vraag in het midden, maar ik denk er alvast het mijne van.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2011, 15:58   #38
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je bent blijkbaar niet helemaal mee met de dynamiek die op dit forum heerst. Er zijn de beheerders en moderatoren; er zijn de gewone leden zoals u en ik;.
Ben ik toch even blij dat ik met deze draad uitkwam, want ik krijg zowaar antwoorden....

Hierbij de actuele negeerlijst van personen die zich ondanks herhaalde verzoeken, zich niet op een normale, fatsoenlijke en behoorlijke manier in mijn draden gedragen. Het gaat niet om eens of oneens, het zijn de persoonlijke aanvallen, of gewone eindeloze nietszeggende commentaren: ook een vorm van agressie. Maar deze mensen hebben het dus, afgaande op Jazeker, heel erg moeilijk in hun nietige, vreugdeloze bestaan, en hebben vastgesteld dat men ondanks moderatie, hier op dit forum mag afreageren. Misschien dat hun vrienden hen kunnen opzoeken, breng een zak met vers fruit, dat vrolijkt depressieve mensen altijd op, een schone onderbroek want ze doen de was niet, en leg een arm om hen heen.

Citaat:
Alboreto
Albrecht
andev
Another Jack
AsGardSGO
backfire
Bovenbuur
carolus66
Cdude
CLAESSENS Joris
De Sint
dewanand
Diego Raga
Dixie
djimi
Donar
Eigenzinnig
eno2
Ernst Niessen
Frankenstein
freelancer
Gwylan
Hertog Joost
Jantje
Jarno
Jazeker
Liederik
Macchiavelli
MaGNiFiCaT
Marie van de koster
Mcnab
NoTuma
Oma
Piero
Pieter B
Renesse
rikbe
Rizzz
Rogge
Schelfie
smiley
Steben
Sus Iratus
Tashunka
Txiki
Ulv
Vlaanderen Boven
Vyvyan
xrc
Zapatista
Sommige van jullie hebben misschien een ziekte, jullie relatie is uit, jullie zijn aan de drugs, of jullie zijn stiekeme poten, of jullie zijn uitgekotste nazies. Maar dat is dus niet mijn schuld. Ik heb mijn eigen zorgen, brokken in de sifon, Holocaust op komst, jaarrekening van het energie bedrijf, toenemende kaalheid, stinkende winden etc. Maak mij niet tot jullie slachtoffer, meld je aan bij Raf en misschien kan hij een Poolse man voor jullie vinden om je in je eenzame hol te neuken en je zo uit deze vreselijke depressie te helpen.

Een erg knappe Poolse buitenlander om jullie zoals gewoonlijk uit de shit te helpen.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 november 2011 om 16:12.
Oud 28 november 2011, 16:04   #39
eno2
Banneling

Standaard

Misschien kan moderatie hun cutting edge technologie ook eens toepassen op de lagere-regionen-berichtgeving van draadopen(st)er hier.

Laatst gewijzigd door eno2 : 28 november 2011 om 16:06.
Oud 28 november 2011, 16:07   #40
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ben ik toch even blij dat ik met deze draad uitkwam, want ik krijg zowaar antwoorden....

Hierbij de actuele negeerlijst van personen die zich ondanks herhaalde verzoeken, zich niet op een normale, fatsoenlijke en behoorlijke manier in mijn draden gedragen. Het gaat niet om eens of oneens, het zijn de persoonlijke aanvallen, of gewone eindeloze nietszeggende commentaren: ook een vorm van agressie. Maar deze mensen hebben het dus, afgaande op Jazeker, heel erg moeilijk in hun nietige, vreugdeloze bestaan, en hebben vastgesteld dat men ondanks moderatie, hier op dit forum mag afreageren. Misschien dat hun vrienden hen kunnen opzoeken, breng een zak met vers fruit, dat vrolijkt depressieve mensen altijd op, een schone onderbroek want ze doen de was niet, en leg een arm om hen heen.

Ik sta niet op die lijst...

Sommige van jullie hebben misschien een ziekte, jullie relatie is uit, jullie zijn aan de drugs, of jullie zijn stiekeme poten, of jullie zijn uitgekotste nazies. Maar dat is dus niet mijn schuld. Ik heb mijn eigen zorgen, brokken in de sifon, Holocaust op komst, jaarrekening van het energie bedrijf, toenemende kaalheid, stinkende winden etc. Maak mij niet tot jullie slachtoffer, meld je aan bij Raf en misschien kan hij een Poolse man voor jullie vinden om je in je eenzame hol te neuken en je zo uit deze vreselijke depressie te helpen.
Trixie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be