![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Lieverd, ik snuif niet, ik drink nauwelijks en ik rook niet. Zoals je ziet ben ik bijna heilig. Vandaag at ik een Hema ontbijtje voor één euro: stokbrood met omelet en spekje, een croissant met jam en koffie. Ik kocht een mangosapje dat niet naar mango smaakt.
Mar de topic is dat ik hier zomaar wordt gediscrimineerd en uitgesloten van een draad, over een persoon die zich zeer negatief aan mij heeft opgedrongen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wist niet dat dit kon?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was Jazeker ook een fruitcake? Is dit het grote geheim? Dus de billen waren van Kenau Reeves! ![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 november 2011 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Snel sluiten dit draadje
Help |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik ben Jazeker nooit in een van zijn draden gaan lastigvallen, lees trollen, niettegenstaande hij mij soms tot tien keer in één draad een zaag noemde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Maar lieverd, nu is hij dood en een engeltje bij god, en jij loopt met je tieten te zwaaien! Is dat niet on-katholiek? Hoewel er nichten zijn die houden van dit soort over the top gedoe. Dus misschien een andere aanwijzing...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() nee, idd, ik ook niet
een tool die prachtig zou kunnen werken in andere draden ook ... één niet ter zake doende opmerking in een draad : verwittiging tweede overtreding : niet meer posten in die bewuste draad ... lijkt me zinnig. er zijn er immers die er idd een sport van maken om af te wijken ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ongepast sexueel getint gedrag ... is dat niet de essentie van katholicisme dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Men had de respectueuze draad ivm het overlijden misschien beter op een "gesloten"
forum zoals "links" of "rechts" geplaatst indien men eer absoluut geen discussieforum van wilde maken. Persoonlijkk vind ik dat met het sterven alles stopt: natrappen is lelijk. Voor mij na de dood geen graf of monument, maar iedereen mag gerust komen als alles naar "wens" verloopt sterf ik in een zomer en zal er bbq zijn om het leven te vieren!
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rouwkleding met luikjes voor de blote tieten. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 november 2011 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het selecte clubje, waarvan de leden ervan overtuigd zijn dat de evenaar door hun reet loopt, meent in de plaats van de overledene te mogen oordelen wie die overledene een laatste groet mag brengen en wie niet. Het is deze grenzeloze pretentie en arrogantie die ik met mijn tussenkomst in die draad aan de kaak heb willen stellen. Afgaande op de met vitriool doordrenkte reactie die de woordvoerster van het clubje vervolgens postte, is me dat ook aardig gelukt. ![]() Dat een hele rits berichten daar zonder boe of ba verwijderd werd, roept toch wel wat vraagtekens op in verband met de "inschakelbaarheid" van de moderatie van dit forum... Ik laat het antwoord op die vraag in het midden, maar ik denk er alvast het mijne van.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hierbij de actuele negeerlijst van personen die zich ondanks herhaalde verzoeken, zich niet op een normale, fatsoenlijke en behoorlijke manier in mijn draden gedragen. Het gaat niet om eens of oneens, het zijn de persoonlijke aanvallen, of gewone eindeloze nietszeggende commentaren: ook een vorm van agressie. Maar deze mensen hebben het dus, afgaande op Jazeker, heel erg moeilijk in hun nietige, vreugdeloze bestaan, en hebben vastgesteld dat men ondanks moderatie, hier op dit forum mag afreageren. Misschien dat hun vrienden hen kunnen opzoeken, breng een zak met vers fruit, dat vrolijkt depressieve mensen altijd op, een schone onderbroek want ze doen de was niet, en leg een arm om hen heen. Citaat:
![]() Een erg knappe Poolse buitenlander om jullie zoals gewoonlijk uit de shit te helpen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 november 2011 om 16:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Misschien kan moderatie hun cutting edge technologie ook eens toepassen op de lagere-regionen-berichtgeving van draadopen(st)er hier.
Laatst gewijzigd door eno2 : 28 november 2011 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |