![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 23 maart 2012 om 01:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik had verwacht dat er hier op het forum al mensen zouden gereageerd hebben op dit interview. Bracke heeft al die jaren voor de VRT gewerkt, dus is hij eigenlijk Belgicist, dat weet ik. De VRT is pure propaganda voor België en de multicul. Dus natuurlijk is Bracke eigenlijk Belgicist. Daar heb ik nooit aan getwijfeld. Maar veel kiezers van Vlaams belang zijn overgelopen naar de NVA. Ik heb gezien dat velen hier op het forum dromen van Vlaamse onafhankelijkheid. Of anders gaat het om weinig mensen die wel veel berichten plaatsen hier. Dat kan ook. In ieder geval: Ik had verwacht dat zij zouden reageren. Vlaams belang was eens zo'n grote partij, in 2004 zelfs DE grootste partij en nu was er niemand die reageerde op dat bericht? En verder: Een tijd geleden heeft Frank Vanhecke gezegd dat je maar best op NVA kan stemmen. Hij was al die jaren voorzitter van Vlaams belang. En nu zei hij dat NVA de beste optie was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Kijk, ik kan wel aannemen dat een jongere naÏef is. Die gaat nog naar school, krijgt soms veel... Dan is dat niet zo raar dat die jongere later van gedacht verandert. Maar Bracke? Nee, dat geloof ik niet dat dat nu een echt Vlaams nationalist is. Dat kan volgens mij niet. Hij kan misschien wel vinden dat de corruptie bij de PS te ver gaat. Het lijkt er ook op dat hij vreest dat de SP.A het in de toekomst moeilijk zal hebben, of het zelfs niet zal kunnen houden en dat hij niet bij de verliezers wilt horen. Niet dat ik hem persoonlijk ken, maar dat is mijn indruk. Zo komt zijn overstap op mij over. Is niet meer dan mijn persoonlijke indruk.
Laatst gewijzigd door Stefanie : 23 maart 2012 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan daar inkomen...je stemt op een partij die als punt één van punt één van haar statuten de Vlaamse onafhankelijkheid heeft staan. Nadat je hun met uw stem een klinkende overwinning hebt geschonken kom je dag na dag meer tot de bevinding dat je voor tjeven hebt gestemd....en dat, naar ze zelf beweren, hun core business maar om te lachen was. Op dat ogenblik kom je beschaamd tot de vaststelling dat je samen met een miljoen andere goedmenende Vlamingen bent opgelicht.... Logisch dat de NVA'ers daar geen grote ruchtbaarheid aan geven....hoe zou je zelf zijn...
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Stefanie : 24 maart 2012 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
![]() Citaat:
Als ik dat al zou willen, hoe doe ik dat dan ? Citaat:
En wanneer gaat volgens de mensenrechten kritiek dan over in haatzaaierij ? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Met het verstand van een amoebe zoals een zekere Max. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Een mening "hebben" daarentegen wel volgens mij. klassiek voorbeeld: het uiten van de mening "brand" in een overvolle zaal, of "ik heb een bom" in een vliegtuig is gevaarlijk... Citaat:
![]() Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 maart 2012 om 09:44. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar is de tijd toen De Wever nog opriep om het CGKR af te schaffen? Nu zijn ze al blij met een Vlaamse versie van het centrum voor censuur en opinievervolging.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand gelooft dat Bracke een Vlaamsnationalist is. Een rode loge-mol is hij, enkel nuttig om de N-Va te destabiliseren.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 24 maart 2012 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Ze zijn verworden tot de Judassen van Vlaanderen. 'k Ga de volgende bollekeskermis toch nog maar eens op VB stemmen, kwestie van een goed geweten te behouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is hier al juist gelijk de federale regering.
Die hebben ook geen eigen programma, alleen maar een "het is niet wat de nva wil, het is niet wat de nva voorstaat, en zij blijven aan de kant staan". Zij voeren geen beleid, ze durven niet eens in de spiegel kijken; hun hele leven, denken en doen wordt beheerst door "oppositie tegen de nva". En hier weet iedereen die niet van de nva is, wat de nva denkt, doet, weet enz. Iedereen die niet van de nva is, weet best van al wat de diepste en intiemste gedachten zijn van iedere nva'er individueel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals hij het stelt, is hij op zoek naar een premier van Vlaanderen, die voldoet aan een profiel zoals er maar vijf Vlamingen zijn in gans Vlaanderen. En de Max zelf is dus één van die vijf. Nog twee anderen zitten al in de psychiatrie en er lopen er dus nog twee van dat soort vrij rond.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |