![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Halal vlees eten versnelt het procedé natuurlijk nog. ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() Halal vlees zou goed zijn om overbevolking tegen te gaan. Door de manier van slachten is er meer kans op ziekten die vooral gevaarlijk kan zijn voor kinderen (en ouderen) omdat die hun weerstand nog niet zo sterk is of niet meer is.
Laatst gewijzigd door Nar : 26 maart 2012 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geen hoofddoek dragen of een koteletje eten is echt wel een gruwel voor sommigen. Ik zie alvast meer Vlamingen bij de pitaboer dan moslims in een frituur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Is een beetje zoals de zever rond de kopvoddes. Nee, ik lig niet wakker van mensen die met voddes op hunne kop rondlopen, maar... Laatst gewijzigd door F.B. : 26 maart 2012 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik niét wil is dat mijn kinderen of kleinkinderen ongewenst en ongevraagd op school vlees krijgen voorgeschoteld dat niet geslacht werd volgens de huidige 21ste eeuwse hygienische normen zoals voorzien door de Belgische wetten. Blijkbaar getuigt het al van racisme of vervroegde dementie(?) om daarvoor te pleiten. Ik heb U daarvoor dus bij de moderatie als persoonlijk beledigend gemeld. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 26 maart 2012 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en uw punt is?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() schapenvlees is tamelijk vet bobke. Dat schijnt de reden te zijn. én het wordt gewoonlijk onverdoofd geslacht zodat de maaginhoud het vlees kan besmetten met e-colli. Maar rudy heeft daar totaal geen probleem mee, die vindt het leuk dat zijn zwangere vrouw en kinderen worden besmet neem ik aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is geen vrouw noch een dokter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik lig er wakker van als ik weet dat mijn kalfslapje komt van een dier dat onverdoofd dus met pijn geslacht is. En als ik dan nog hoor dat dit ook mijn gezondheid kan schaden ... ik weet niet hoe het met u gesteld is maar ik blijf graag nog enige jaren gezond. Vanaf nu alleen nog varkensvlees, zeker! Spek en eieren! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n cool, onverschrokken type dat van zichzelf vindt dat hij toch wel erg ver boven Jan met de pet uitsteekt! Wat fijn zo arrogant te zijn (voor u toch, voor uw medemens eerder degoutant). A propos dat eten en geloof iets met intelligentie te maken hebben of met wat dan ook, kunt u beter eens bij moslims gaan uitleggen. Misschien dat ze dan leren op een verstandige manier dieren te slachten zonder overbodige pijn en zonder verhoogd risico op infecties!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 27 maart 2012 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, als die infecties erbij komen dan wordt alles riskant; of hebt u dat artikel eigenlijk niet gelezen?
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) ikeeet wat iki lust !!
2) Halal schoolmaaltijden -->> Menukaaart aanmakne , en laat kindren kiezen !! a) niet-halalMenukaaart b) halalMenukaaart c) vegetariscch Menukaaart d) veganistisch Menukaaart e) light - Menukaaart f) ALLESvreter- Menukaaart g) dieeet-Menukaaart h) macrobiotiische-Menukaaart ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laat meteen 'n traiteur komen met 'n uitgebreid buffet. ![]() Best zelf bokes meenemen en lekker thuis eten wat mam gekookt heeft. Als je dan vergiftigd wordt, weet je tenminste waar 't vandaan komt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |