Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 23 mei 2012, 23:40   #21
de Wakkere burger
Banneling

Standaard

40.000 soldaten hebben we hier , evenveel als postbodes
de Wakkere burger is offline  
Oud 2 juni 2012, 16:07   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik zou liever zien dat de N-VA eens uitpakt met "Jan Met De Pet en Miet Met De Schort".
En ?
Zit Jan met de Pet of Miet Schort er tussen in Gent:

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120602_058

titel: Geen verrassingen op Gentse N-VA-lijst

Tekst voor als links niet meer werkt:

Citaat:
GENT - De Gentse N-VA-afdeling heeft zaterdag haar lijst voor de komende gemeenteraadsverkiezingen voorgesteld. Kamerlid en voormalig VRT-journalist Siegfried Bracke trekt - zoals aangekondigd - de lijst, lijstduwer wordt huidig gemeenteraadslid en gemeenschapssenator Helga Stevens.

Geen grote verrassingen meer tussen de 51 namen die N-VA zaterdag bekendmaakte. Plaatsen een en twee, Siegfried Bracke en senator Elke Sleurs, lagen al langer vast.
Op plaats drie komt Atik Özer (46), een Belg met Turkse wortels en eigenaar van een reisbureau in de Sleepstraat. Karlijn Deene staat op vier. Gemeenteraadslid Isabelle De Clercq, (ex-CD&V, ex-LDD) kreeg de vijfde plaats. Op zes staat Guido Meersschaut, een bekende gepensioneerde Gentse vishandelaar.

De dertiende plaats is voor Geertrui Vercaemer, de 19-jarige dochter van Kristina Colen, ex-Vlaams Belanglid en huidig Belfortploeglid in de Gentse gemeenteraad. Op de 16de plaats staat Itsukwi Esther. "Zij is het perfecte voorbeeld waar N-VA voor staat en naar toe wil", meent Bracke. "Zes jaar geleden is ze uit Nigeria naar hier gekomen, heeft onmiddellijk Nederlands geleerd en is ook meteen aan het werk gegaan. Toen ik haar voor het eerst zag en vroeg waar ze vandaan kwam, antwoordde ze: "Ik kom uit Ledeberg".

Op 18 staat oud-OCMW-secretaris in Gent, Eric Wauters. Lieve Robert-Bogaert (78) op de 31ste plaats is de oudste op de lijst.

Lijstduwer wordt huidig gemeenteraadslid en gemeenschapssenator Helga Stevens, die momenteel een eenmansfractie vormt voor N-VA in de Gentse gemeenteraad. Tweede lijstduwer wordt volksvertegenwooriger Peter Dedecker, derde lijstduwer KU Leuven professor Matthias Storme. Op 48 staat hoogleraar geschiedenis Eric Defoort

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 2 juni 2012, 17:45   #23
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En ?
Zit Jan met de Pet of Miet Schort er tussen in Gent:

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120602_058

titel: Geen verrassingen op Gentse N-VA-lijst

Tekst voor als links niet meer werkt:
Heeft Bracke een nieuw lief?

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  bracke.jpg
Bekeken: 200
Grootte:  74,1 KB
ID: 85848
fonne is offline  
Oud 2 juni 2012, 23:12   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Is het iemand die 'werkt, onderneemt, spaart en/of bijdraagt' ?
Dan kan ze misschien lid of sympathisant zijn van de partij.
En wie weet wel zijn lief. Ze mag mijn lief gerust worden !

Citaat:
Op de 16de plaats staat Itsukwi Esther. "Zij is het perfecte voorbeeld waar N-VA voor staat en naar toe wil", meent Bracke. "Zes jaar geleden is ze uit Nigeria naar hier gekomen, heeft onmiddellijk Nederlands geleerd en is ook meteen aan het werk gegaan. Toen ik haar voor het eerst zag en vroeg waar ze vandaan kwam, antwoordde ze: "Ik kom uit Ledeberg".

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be