Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 april 2012, 12:41   #21
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

niet reageren, die shit gewoon negeren lijkt me best.
Philip Dewinter spartelt gelijk een verzopen kat om toch maar met iets in de gazet te komen.
Hij kan moeilijk zijn dochter alle weken in bikini laten opdraven, dus krijgen we nu dit.
Volgende week gaat hij gratis (varkens)braadworst uitdelen voor een moskee wellicht.
Zolang de journalisten zijn lulkoek publiceren haalt hij zijn doel.
Hij kan misschien het voorbeeld volgen van die andere intellectueel, reverend Terry Jones, en aankondigen dat hij publiek een koranverbranding gaat organiseren.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 12:49   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Als Niveaan vind ik ook dat De Winter weinig origineel uit de hoek komt.

Zo'n klikcentrum is puur afgekeken van het Centrum voor Racisme ...
Beiden doen denken aan het klikken van verzetsmensen, maar ook aan stasi- en soortgelijke praktijken ...

Zijn dochter in bikini is afgekeken van la VandanBosscha die op verkiezingsaffiches haar rok omhoog trok ...

Braadworsten uitdelen ... zou afgekeken zijn van Van Den Boeynants (sossissen met compote ... maar het viel binnen de sperperiode of zoiets ...)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 12:52   #23
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

inderdaad..populistische aandachtszoekerij...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 12:52   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
En hoe moet een gewone mens weten dat iemand illegaal is of niet? (los van de vraag of een mens überhaupt illegaal kan zijn)

verklikkers en heksenjagers gaan zich amuseren
Die 'losse' vraag getuigt van 'los' verstand.

Of heb jij een beter en treffender woord voor iemand die het land binnenkomt zonder het juiste paspoort, of visum; of hier langer verblijft dan die documenten toestaan ?

Illegaal is een soort afkorting van 'illegaal binnengedrongen of illegaal langer verblijven dan toegestaan'.

Wel, ik wacht op jouw nieuw woord.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 10 april 2012, 12:53   #25
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=De schoofzak;6071643]Als Niveaan vind ik ook dat De Winter weinig origineel uit de hoek komt.

Beiden doen denken aan het klikken van verzetsmensen, maar ook aan stasi- en soortgelijke praktijken ...

Zijn dochter in bikini is afgekeken van la VandanBosscha die op verkiezingsaffiches haar rok omhoog trok ...

Braadworsten uitdelen ... zou afgekeken zijn van Van Den Boeynants (sossissen met compote ... maar het viel binnen de sperperiode of zoiets ...)[/QUOTE]

een goeike !
Oud 10 april 2012, 12:58   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=peter1962;6071648]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als Niveaan vind ik ook dat De Winter weinig origineel uit de hoek komt.

Braadworsten uitdelen ... zou afgekeken zijn van Van Den Boeynants (sossissen met compote ... maar het viel binnen de sperperiode of zoiets ...)[/QUOTE]

een goeike !
Ge gaat me niet vertellen dat ook gij zo oud zijt dat ge u dat televisiefragmentje nog herinnert ??

Oud 10 april 2012, 13:02   #27
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
En hoe moet een gewone mens weten dat iemand illegaal is of niet? (los van de vraag of een mens überhaupt illegaal kan zijn)

verklikkers en heksenjagers gaan zich amuseren
In Rusland doen de patriotten het zo : ze doen rondes in hun wijk, en zo zij iemand met een vreemd uiterlijk tegenkomen, vragen zij achter zijn papieren. Zo hij ze niet kan ( of wil ) tonen, brengen ze hem naar de politie. Die zoeken het dan verder uit. Zo het een illegaal betreft, word hij zeer snel op het vliegtuig gezet.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 13:22   #28
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

het is niet aan de bevolking om het werk van de overheid over te nemen, iets minder studies, iets meer volk op de diensten .. ook op Pasen zou beter zijn !
Oud 10 april 2012, 13:26   #29
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
niet reageren, die shit gewoon negeren lijkt me best.
Philip Dewinter spartelt gelijk een verzopen kat om toch maar met iets in de gazet te komen.
Hij kan moeilijk zijn dochter alle weken in bikini laten opdraven, dus krijgen we nu dit.
Die partij zou beter af zijn zonder die man dat is waar, dat is zelfs al jaren waar.
Oud 10 april 2012, 13:36   #30
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=De schoofzak;6071660]
Citaat:

Ge gaat me niet vertellen dat ook gij zo oud zijt dat ge u dat televisiefragmentje nog herinnert ??
Neen, mijn vader had ook nogal last van de politieke microbe, en die zat thuis altijd te fulmineren op de tsjeven. Ik heb dat verhaal van hem.

Ben wel oud genoeg om nog tijdens mijn legerdienst dat gruwelijk slechte ersatz-vlees uit blikjes als voeder op mijn bord gekregen te hebben. Lunch-Meat noemde dat. Slechter dan kattevoer. Het verhaal ging toen de ronde dat de firma die dat leverde aan het leger, van vandenboeynants was. Ik ben er nog altijd niet goed van... slecht !!!

Een vroegere collega, van de streek van Ninove, die zei dat de mensen over Paul Vandenboeynants spraken als "Polle Pansj". En zo een bijnaam krijg je niet voor niets.
Oud 10 april 2012, 13:41   #31
Yous
Lokaal Raadslid

Standaard

Hoe weet je of iemand illegaal is?
Yous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 13:42   #32
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Neen, mijn vader had ook nogal last van de politieke microbe, en die zat thuis altijd te fulmineren op de tsjeven. Ik heb dat verhaal van hem.

Ben wel oud genoeg om nog tijdens mijn legerdienst dat gruwelijk slechte ersatz-vlees uit blikjes als voeder op mijn bord gekregen te hebben. Lunch-Meat noemde dat. Slechter dan kattevoer. Het verhaal ging toen de ronde dat de firma die dat leverde aan het leger, van vandenboeynants was. Ik ben er nog altijd niet goed van... slecht !!!

Een vroegere collega, van de streek van Ninove, die zei dat de mensen over Paul Vandenboeynants spraken als "Polle Pansj". En zo een bijnaam krijg je niet voor niets.
Klopt !! Die firma heette "Dacor" (toen gevestigd Sergeant De Bruynstraat - Anderlecht - vlakbij het slachthuis). Ik heb die "lunch-meat" ook nog gegeten bij het leger, evenals de "chopped pork". (van dat "roze met witte vlekken")

Laatst gewijzigd door Pietje : 10 april 2012 om 13:44.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 14:10   #33
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Lang geleden dat het VB nog eens in het nieuws kwam.
Alle middelen zijn goed om het cordon mediatique te doorbreken.
Deze wijze echter hoort daar niet bij.

Voor diegenen die blijkbaar ineens en plotseling diep binnen zichzelf enige "waarden" hebben ontdekt en hier plotsling verontwaardigd de heilige en onschuldige maagd komen uithangen moet het mij toch van het hart dat elke justitie en elke eerlijke rechtspraak gebaseerd is op externe informatie.
Daar is niets nieuws aan.
Voor pocolinkieland moet het echter erg zijn om na dertig jaar kruistocht tegen een bepaalde partij nog steeds te moeten vaststellen dat deze partij nog altijd niet terugschrikt om de overheid te bestoken met gegevens die pocowinkieland, ondanks schaamteloos misbruik van ettelijke milarden euro's, graag uit de media wil houden.
Ik begrijp dus de reactie van alle cordonisten wanneer zij geconfronteerd worden met de vrucht van hun beleid van de afgelopen dertig jaar gedurende dewelke zij er in geslaagd zijn elke publiek en tegensprekelijk debat over dit thema te vermoorden door hun ideologische tegenstrevers te muilkorven en uit te sluiten van dat publieke debat.

Toch vind ik dit initiatief onaantrekkelijk.

Ik ben voorstander van een kliklijn voor die gevallen, rechters, journalisten en politici die verantwoordelijk zijn voor de maatschappelijke mistoestanden van vandaag.
Oud 10 april 2012, 14:26   #34
Yous
Lokaal Raadslid

Standaard

Als ik naar de 101 bel om te melden dat er iemand in een wagen aan het inbreken is, Is dat dan ook klikken?
Yous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 14:32   #35
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Klopt !! Die firma heette "Dacor" (toen gevestigd Sergeant De Bruynstraat - Anderlecht - vlakbij het slachthuis). Ik heb die "lunch-meat" ook nog gegeten bij het leger, evenals de "chopped pork". (van dat "roze met witte vlekken")
Vreselijk hee... 's morgens kregen wij dat in schijfjes gesneden voor op de boterham. 's avonds kergen wij het restant van de niet opggeten schijfjes lunch-meat die ze op bakplaten bruin bakten. Als je voldoende honger had, en er voldoende mosterd opsmeerde, lukte het net om het naar binnen te werken.
Je hebt gelijk, er was inderdaad nog een tweede soort, even wansmakelijk. Maar VDB verdiende er wel veel geld aan.
Oud 10 april 2012, 14:33   #36
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Een zeer goed initiatief! Als de overheid het illegalenvraagstuk maar laat aanmodderen, dan is het niet meer dan logisch dat een zichzelf respecterende oppositiepartij zo'n meldpunt opent, al is het maar om een signaal te geven en het probleem in kaart te brengen. Wat die zogenaamde 'verklikkersmentaliteit' betreft: illegaliteit mag en moet gerapporteerd worden, anders blijft de wonde etteren.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 14:35   #37
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vreselijk hee... 's morgens kregen wij dat in schijfjes gesneden voor op de boterham. 's avonds kergen wij het restant van de niet opggeten schijfjes lunch-meat die ze op bakplaten bruin bakten. Als je voldoende honger had, en er voldoende mosterd opsmeerde, lukte het net om het naar binnen te werken.
Je hebt gelijk, er was inderdaad nog een tweede soort, even wansmakelijk. Maar VDB verdiende er wel veel geld aan.
Toen ik bij het leger was, was VdB minister van Defensie, kan je nagaan
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 15:46   #38
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yous Bekijk bericht
Hoe weet je of iemand illegaal is?
Probeer zelf eens een aanvang van antwoord te maken. Goed nadenken eerst.

Oud 10 april 2012, 15:47   #39
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yous Bekijk bericht
Als ik naar de 101 bel om te melden dat er iemand in een wagen aan het inbreken is, Is dat dan ook klikken?
Tuurlijk !

Ge moet wachten tot een lid van een vakbond ergens het leven bij laat, en dan zorgt die vakbond wel dat er orde op zaken gesteld wordt.

Oud 10 april 2012, 16:07   #40
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Tuurlijk !

Ge moet wachten tot een lid van een vakbond ergens het leven bij laat, en dan zorgt die vakbond wel dat er orde op zaken gesteld wordt.
Het Vlaams Belang vraagt al jaren om die extra agenten, nu er een dode valt komen die er... Maar laten we vooral in dialoog gaan met de criminelen...

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be