![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Maak uw keuze. | |||
Ik geloof dat Vlaanderen religieus, cultureel en etnisch-raciaal diverser word en geloof dat dit een goede zaak is. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
Ik geloof dat Vlaanderen religieus, cultureel en etnisch-raciaal diverser word en betreur dit. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 62,50% |
Ik geloof niet dat Vlaanderen religieus, cultureel en etnisch-raciaal diverser word en betreur dit. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
Ik geloof niet dat Vlaanderen religieus, cultureel en etnisch-raciaal diverser word en ik vind dit een goede zaak. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat die multiconfessionaliteit toenemen of afnemen, en of het nu toename of afname is, is het een goede zaak?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het onvermogen van sommige moslims tot samenleven met anderen geen goede zaak en meestal geldt" hoe strenger in de leer, hoe minder kans op een vreedzaam naast mekaar bestaan en dat geldt trouwens voor iedere overtuiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft ontbreekt de optie "Ik weet het niet, en dat stemt mij droevig."
Ik heb het gevoel dat het nog alle kanten op kan: er is een kruitvat, en er zijn brandende lonten. Maar er is ook heel wat water, en er zijn heel wat waterdragers. Ik hoop dat deze laatsten erin zullen slagen te voorkomen dat de boel ontploft. In dat geval zou ik dan voor optie 1 stemmen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |