![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allé, was da nu? Voor zo'n futiliteit me die vache qui rit trapte het toch ni af zeker. En dat het forum hoofdzakelijk rechts is weten we al langer maar daarom moet er net een links blok gevormd BLIJVEN tegen die rechtsen...
![]() Kga ni smeken maar ge zijt toch een respectabel forumbezoeker (over de 2000 posts), waarom dan vluchten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die opmerkingen waren echt ongepast... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaan trouwens verschillende soorten dyslexie. Ik heb een automatiseerstoornis, andere dyslectici kunnen een ander type hebben. Sommigen zine hun fouten niet staan, ik wel, als ik maar alles van buiten blok qua taalregels en deze mentaal overloop en af en toe eens opzoek. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
ERNA, da's een andere zaak natuurlijk. Maar om daarvoor te vertrekken? Tsja, het zit hem blijkbaar hoog... Maar toch... Had hij net iets langer blijven plakken dan had hij toch ook de afkeuring van de andere forummers over die opmerkingen kunnen zien.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Spelev dude, Even een aanmoediging... vanwege een politiek opponent. Ik heb net even de bewuste draad nagekeken... Laat je toch niet door wat kattekwaad wegjagen. Graag merk ik toch ook even op dat de verwijten (of de meest kwetsende) niet van rechtse figuren kwamen, en dat die verwijten niets met rechts/links te maken hebben. Als je het afbolt omdat men hier "te rechts" is, dan denk ik dat dat een verkeerde beslissing neemt, we zitten hier toch op een politiek forum... Ik vind dit forum juist een te links-ziekelijke en links-onverdraagzame bedoening... zo zie je maar hé..... !!!
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal die agressie op u uitgewerkt hebben. sorry. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Anderzijds, je kan het misschien ook als compliment proberen zien he. Al je moeite werpt dan toch resultaat af, als men het niet kan zien aan wat je schrijft. Persoonlijk ben ik wel gevleid als iemand in't echt niet meteen doorheeft dat ik een hoorstoornis heb. Lang duurt die illusie meestal wel niet, maar kom ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() De topic in kwestie waarover je je ergerde is ondertussen opgekuist. Maar in het vervolg kan je altijd de blauwe knop gebruiken om berichten te melden met persoonlijke beledigingen, ...
Dan kunnen de moderatoren ingrijpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WOEHAAAA!!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry als het enthousiasme wat vreemd overkomt. Maar er zitten veel doven in m'n familie, vandaar de interesse dus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nynorsk : ik ben een aantal jaar (van m'n 10de tot m'n 14e) volledig doof geweest, daarna heb ik mezelf een cochleair implant laten aanmeten. Ik ben er immens content van dat ik dat ding heb, ik kan het alleen maar aanbevelen voor alle mensen met zware gehoorsproblemen. Perfect is het natuurlijk niet, je kunt het eigenlijk vergelijken met een oud versleten casettebandje tegenover DVD geluid. Maar als je daarvoor alleen maar een scheidsrechterfluitje had, kun je daar moeilijk om klagen. Alleen ben ik nu wel volledig afhankelijk van de staat van mijn batterijen, weigeren die dingen dienst dan val ik in een zwart gat waar ik pas uit kom als de volgende set eindelijk opgeladen is ![]()
||
![]() |
![]() |