Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 september 2012, 22:26   #21
Robrecht de Fries
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Enkel gedreven door pure menslievendheid, laat da menske toch haar boodschap brengen !!! Straks denkt ze nog dat Zuhal haar viseert omwille van raciale redenen
Ik zie vooral je vriend hier met een bazooka op een mug schieten.
Ik vind de 'suggestie' van onze vriendin Freya van daarstraks veel discriminerender.
edit: ... en heel wat minder lyrisch.

Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 13 september 2012 om 22:29.
Robrecht de Fries is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2012, 22:37   #22
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robrecht de Fries Bekijk bericht
Ik zie vooral je vriend hier met een bazooka op een mug schieten.
Ik vind de 'suggestie' van onze vriendin Freya van daarstraks veel discriminerender.
ik spreek enkel voor mezelf... wat andere forumleden schrijven moeten zijzelf uitmaken.

Ik heb misschien iets gemist, want ik weet echt niet waarop je doelt met je verwijzing naar vriendin Freya ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2012, 22:40   #23
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Kan het gerecht die vrouw niet vervolgen? Een paar jaar gevangenisstraf is hier wel op zijn plaats, tenslotte is iets negatiefs zeggen over illegalen in België een ernstige misdaad.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2012, 22:48   #24
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jump in the box Bekijk bericht
Oudjes van 60 jaar die best hun woning zouden verlaten is ook een mooi verhaal.
De NVA-dame weet waarover ze spreekt:

"Marita Wuyts, derde op de districtslijst van de Antwerpse N-VA en voorzitter van een bewonersgroep van de Europarkblokken op Linkeroever..."

Ken je de situatie daar zo'n beetje ?

't Jah, als je ntl zelf al je hele leven in Beervelde of omstreken woont, heb je wsl weinig last van de illegalenproblematiek en zal dus niemand je deze ezelsstamp echt kwalijk nemen.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 13 september 2012 om 22:48.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2012, 22:51   #25
Robrecht de Fries
Banneling

Standaard

Citaat:
ik spreek enkel voor mezelf... wat andere forumleden schrijven moeten zijzelf uitmaken.

Ik heb misschien iets gemist, want ik weet echt niet waarop je doelt met je verwijzing naar vriendin Freya ?
http://www.skynet.be/nieuws-sport/ni...r-het-huis-uit
Oud 13 september 2012, 22:52   #26
Klarekijk
Banneling

Standaard

Het is een mooi verhaal , maar NV-A moet opletten dat het zich met dergelijke verhalen niet in het doodlopende straatje " Rue Cordon Sanitair" rijdt .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2012, 22:56   #27
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Het is een mooi verhaal , maar NV-A moet opletten dat het zich met dergelijke verhalen niet in het doodlopende straatje " Rue Cordon Sanitair" rijdt .
Als ik het goed begrijp dan moet er gezwegen worden over de vreemdelingen en illegalen problematiek anders vliegt men in het cordon?

40% N-VA en 10% VB, allemaal het cordon in zodat de traditio-pensenpolitiek kan blijven duren?

Het begint een beetje de spuigaten uit te lopen met die cordon-zever.
Oud 13 september 2012, 22:57   #28
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ik zou de mailbox van het NVA-secretariaat eens willen inzien, voor de reacties van de eigen partijleden te lezen.
Ik denk dat de meeste van hen dik akkoord gaan met de analogie van mevrouw Wuyts, nu Bart nog.
Oud 13 september 2012, 22:57   #29
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp dan moet er gezwegen worden over de vreemdelingen en illegalen problematiek anders vliegt men in het cordon?

40% N-VA en 10% VB, allemaal het cordon in zodat de traditio-pensenpolitiek kan blijven duren?

²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2012, 22:57   #30
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik zou de mailbox van het NVA-secretariaat eens willen inzien, voor de reacties van de eigen partijleden te lezen.
Ik denk dat de meeste van hen dik akkoord gaan met de analogie van mevrouw Wuyts, nu Bart nog.
Ik geloof nooit dat vogels de hand zouden aanvallen die de voederbakjes vult (tenzij ze een nest op het balkon hebben)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

Laatst gewijzigd door Amon_Re : 13 september 2012 om 22:58.
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2012, 23:04   #31
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Straks vertelt iemand me dat het extreem is kritiek te hebben op dergelijke uitlatingen...

Het heeft niks met de N-VA te maken, met een gevonden stok. In welke partij zo'n figuren ook zitten, zo'n uitlatingen geven blijk van onderliggende racistische haatgevoelens. Als zo'n iemand zo hoog op een lijst staat, dan stem ik niet op die lijst, omdat daarmee racisten in de politiek geholpen worden, en ik zal inderdaad ook anderen erover informeren wat de gevolgen van hun stem zijn voor zo'n lijst.

Stemmen voor die specifieke lokale N-VA-lijst is racisten de politiek instemmen. Het lijkt me moeilijk dat te ontkennen.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2012, 23:04   #32
Robrecht de Fries
Banneling

Standaard

lees de reacties op het krantenartikel in HLN eens. Dan weet je dadelijk hoe de doorsnee Vlaming over dit fait divers denkt.
http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verki...n-vogels.dhtml
Oud 13 september 2012, 23:07   #33
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Straks vertelt iemand me dat het extreem is kritiek te hebben op dergelijke uitlatingen...

Het heeft niks met de N-VA te maken, met een gevonden stok. In welke partij zo'n figuren ook zitten, zo'n uitlatingen geven blijk van onderliggende racistische haatgevoelens. Als zo'n iemand zo hoog op een lijst staat, dan stem ik niet op die lijst, omdat daarmee racisten in de politiek geholpen worden, en ik zal inderdaad ook anderen erover informeren wat de gevolgen van hun stem zijn voor zo'n lijst.

Stemmen voor die specifieke lokale N-VA-lijst is racisten de politiek instemmen. Het lijkt me moeilijk dat te ontkennen.
Uw haat voor alles wat Vlaams is, is inderdaad racistisch van aard.
Oud 13 september 2012, 23:14   #34
Robrecht de Fries
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat zijn dan de gevolgen van een stem voor 'zo'n lijst'? Want eigenlijk hebt u nog niet anders gedaan dan wat wild in het rond geslagen en van een muis een olifant gemaakt.
Oud 13 september 2012, 23:19   #35
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht

Volledig mee akkoord , maar U moet wel de werkelijkheid onder ogen te zien . het Vlaams Belang heeft zijn eigen in de hoek gefietst door te extreme bewoordingen te gebruiken , en de electorale leugenaars en schijnheiligaars hebben dat aangegrepen om hen op zij te zetten .

Het zou wel verdomt jammer zijn dat NV-A dezelfde risico neemt en doodbloed aan de opgelopen verwondingen in dat doodlopend straatje .
Oud 13 september 2012, 23:21   #36
Robrecht de Fries
Banneling

Standaard

Citaat:
Volledig mee akkoord , maar U moet wel de werkelijkheid onder ogen te zien . het Vlaams Belang heeft zijn eigen in de hoek gefietst door te extreme bewoordingen te gebruiken , en de electorale leugenaars en schijnheiligaars hebben dat aangegrepen om hen op zij te zetten .

Het zou wel verdomt jammer zijn dat NV-A dezelfde risico neemt en doodbloed aan de opgelopen verwondingen in dat doodlopend straatje .
Wie ze daarvoor in het cordon wilt steken, schiet zich gewoon in beide voeten en kan alleen nog kruipen.
Oud 13 september 2012, 23:22   #37
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

Ha , mooi , ennnnnnnn , wat met de boodschap , mag dat ook niet in vraag gesteld worden ?

Moeten we allemaal plat op onze buik gaan liggen ?
Oud 13 september 2012, 23:26   #38
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robrecht de Fries Bekijk bericht
Wie ze daarvoor in het cordon wilt steken, schiet zich gewoon in beide voeten en kan alleen nog kruipen.
Laat ons hopen dat het idiote trio dat het cordon sanitair al 25 jaar een handje helpt stilaan met zijn pootjes terug op de grond gezet wordt .

Ik ben nooit een Vb er geweest , maar daarom wou het nog niet zeggen dat je met de walen moest gaan vrijen , en dat hebben ze wel gedaan .
daarom neem ik ook afstand van het Trio en groentjes
Oud 13 september 2012, 23:38   #39
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Laat ons hopen dat het idiote trio dat het cordon sanitair al 25 jaar een handje helpt stilaan met zijn pootjes terug op de grond gezet wordt .

Ik ben nooit een Vb er geweest , maar daarom wou het nog niet zeggen dat je met de walen moest gaan vrijen , en dat hebben ze wel gedaan .
daarom neem ik ook afstand van het Trio en groentjes
Gezien het Trio zijn onbetrouwbaarheid van bestuur al lang en breed heeft bewezen, zou de NVA het best van al een coalitie met het VB vormen, maar da's er voor jou dan weer over, zeker ?
Bon, dan nog maar 's zes jaar van 't zelfde lieke...
Oud 14 september 2012, 05:46   #40
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Et alors ?

de selektieve verontwaardiging is hier wel present moet ik zeggen. Je legt zowat op elke slak zout voor zover het uitschuivers van niet n-va leden betreft maar als hier een ronduit crapuleuze en pure vlaams blok mededeling van een n-va kandidate naar voren komt behandel jij dat als een fatis divers ?
Als ge slakken in uw groentetuin vind, legt ge er best zout op. Beter dan gif te verspreiden, niet?

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be