![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Is dat een scheldwoord ofzo, jodenbasher, beste moslimbasher, antiarabier en vreemdelingenhater? Zal ik u voortaan ook zo aanspreken? Nee, want dan zou je om je mama huilen, klein kind van 45 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kan je daar nu op tegen hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik wens niet bestookt te worden met allerlei propaganda in het straatbeeld. Psychologische oorlogsvoering hoort daar niet thuis. Weldra hangen de steden vol met propagandaposters van eenieder die een mening heeft over iets. Daar bedank ik voor. Het is al erg genoeg zo met bedrijfspropaganda oftewel reclame.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen campagne meer over blabla en boemboem? geen propaganda voor AIDS preventie? enkel nog Allah snackbar prentjes zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mijne kalender moet de Israelïtische regering nog steeds heel veel betalen aan de mensen die ze verdreven hebben tijdens de vierdaagse. En daar houd ik me aan. En verder vind ik het verre van beschaafd om een boer toegang te ontzeggen tot zijn gronden, water af te tappen enzomeer. Met ander woorden de mensen daar te koeioneren. En Joodse kolonisten zijn net al zo erg als Al-Quaidamensen. Dat New-York bestaat op Joods geld zal me worst wezen. |
|
![]() |
![]() |