![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() oef.....België is gered...
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar euh, er leven nog meer mensen in Oost-Vlaanderen hoor, buiten Rudy Rombaut
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle kandidaten van de B.A.B in Sint-Niklaas hebben hun stem mogen uitbrengen. Alle 1.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Dat intrigeert mij ook wel. Vooral omdat het hier gaat om een Hans, bij een belgicist verwacht ik namen als Eugène of Jean-Jacques.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ik denk ook dat hij niet helemaal doorheeft wat 'unitarisme' nu juist betekent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De BUB lijkt inderdaad staatkundige geschiedenis en ordening gewoon om te draaien. Aanvankelijk was er sprake de provincies vrij grote bevoegdheden te geven, maar dat idee werd uiteindelijk weggeketst, wat er natuurlijk op wijst dat alles gedacht werd van het centrale niveau. Niet vanuit een regionalistisch gedachtegoed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg ons nu reeds: welke steden/gemeenten zullen we in ogenschouw nemen? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Ik weet niet waar je het uithaalt, maar de BUB of de BELG-UNIE (???) komen helemaal niet op bij de gemeenteraadsverkiezingen in Sint-Niklaas.
Alleen al het feit dat je de man niet bij naam en toenaam noemt, doet mij vermoeden dat je dit uit je duim zuigt, of een trol bent...
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Op mijn school (KaHo Sint-Lieven) worden alle documenten gedrukt met het nationale wapenschild en zijn de tapijten in rood-geel-zwart gekleurd. Het enorme 1830-monument wordt dagelijks door busladingen toeristen uit heel Oost-Vlaanderen bezocht, die dan knielen en het volkslied prevelen. Onder de markt is een grote gevangenis gebouwd voor Vlaams-Nationalisten, en in de stadsbioscoop worden uitsluitend toespraken van de koning vertoond. Ja jongens, Sint-Niklaas, dat is nu eens een stad waar je je als echte Belg volledig thuisvoelt. En als u mij nu wil excuseren, de intercom hier in de bibliotheek meldt ons dat het tijd is om op het binnenplein trouw aan de staat en de koning te gaan zweren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom is de Latijnse titel van de Nederlandse Vorst nu nog Rex Belgium of Koning van België (de geografisch bepaalde Nederlanden). De Belgische Vorst verkreeg als troostprijs de titel Rex Belgicorum of Koning der Belgen (dus niet geografisch bepaald). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kerel, je dwaalt. In het noordoosten van Vlaanderen moet men niets van Belziek of Vlaanderen te maken hebben. Limburg Allein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na 14 oktober gaan we dit draadje even terug boven halen en de resultaten van de verkiezingen er naast houden. Zeg ons nu reeds: welke steden/gemeenten zullen we in ogenschouw nemen? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Die BUB-ers zijn belachelijke lieden! Wie is daar lid van ? Zo een zwansbaron �* la Bruno Y. ? Bruno, een halve allochtoon ! Dat zijn uiteindelijk nog de enige échte Belgen, de allochtonen of de semi-allochtonen �* la Bruno Y. Ja Bruno, beschuldig mij nu maar van racisme ! Allochtonen nemen dat woord toch om de haverklap in de mond ! En wat zijt gij Bruno ? Juist !
|
![]() |
![]() |