![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Er zal altijd een weg rond zijn. Mensen zullen manieren vinden om nieuws gratis aan te bieden.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de academische wereld is dat al lang gangbaar, hoor. Je wilt een bepaalde studie, verhandeling, artikel... Je logt in, je schrijft een bepaalde som over en je kan het document ophalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is volledig onvergelijkbaar. Academische artikels, studies en verhandelingen zijn een heel stuk langer en blijven langer bruikbaar dan een kort nieuwsbericht. In de academische wereld is het overigens gangbaar dat instellingen zich abonneren op databanken zoals Jstor voor artikels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch zie ik wel een gelijkenis, nl. dat niet alles gratis hoeft te zijn om een publiek te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Een abonnement lijkt me zeker en vast verkoopbaar, ik zie enkel niemand krantenartikels apart kopen. Dat desnoods verwerken in het systeem, oké, maar hier doet men precies alsof d�*t het gat in de markt gaat worden. Humo zou dit nog wel kunnen doen met langere interviews.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn plannen in de maak om gans internet betalend te maken; mail, chat, forums...alles. Vooral mail mikken ze op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen hond zal betalen voor wat kranten nu aanbieden op hun website. Er moet maar een mafkees zijn die wel nieuws geeft gratis, en de kranten kunnen hun boeltje pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht het zo zijn , in dat geval , salut en de kost met internet !!!! Ik betaal nu voor internet , en ik ben van mening , waar reklame is te zien , wil ik niet extra dokken !! Dus ook bv: youtube , enz .... !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is een beetje dat zowat alle diensten via het internet beginnen te lopen. Mensen zullen dokken en wennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betaal mijn internet , ok , maar dokken om websites te zien met reklame ??
Ik heb het niet over bv zoiets als (TV) verkoopssites , aankopen doen (da's iets anders), maar dokken om hun website te mogen zien ?? NO !! Of stel , bv een 2dehandverkoopsite , dokken om als particulier bv een 2dehands balpen te verkopen & om hun website te mogen bekijken ?? Ook hetzelfde voor een mogelijke (particuliere) koper !! ivm TV-kijken , ik betaal niets , daar ik enkel FTA satelliet tv kijk , http://nl.wikipedia.org/wiki/Free-to-air soms hebikietsgemist.nl , deredactie.be http://hetwokpanmonster.be/p4.html
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als de Belgische E-kranten betalende worden, zal ik het nieuws wel garen via buitenlandse kranten, en als ze dat ook betalend maken, dan is er nog steeds de bibliotheek. En anders doe ik het wel zonder. Wat kan het mij nu eigenlijk verrekken dat een of ander filmsterretje zonder slipje rondcrost?
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas wel ja. Ik zal mijn belastingsconsulente de opdracht geven de situatie recht te trekken. De bijdrage aan de VRT en het koningshuis mogen voor haar zijn, zolang ik er geen legaal gezeik mee krijg.
![]() |
#37 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Daarnaast is op het net een heel sterke beweging actief van mensen die vinden dat informatie gratis en algemeen toegankelijk moet zijn, deze mensen zijn over het algemeen zeer geëngageerd en vindingrijk, dus het zal een kat-en-muis spelletje worden.
Laatst gewijzigd door dat face soldier : 30 december 2012 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ik ben voor zo weinig mogelijk betalen, waar dan ook. En al zeker niet voor politiek correcte media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Website die het laatste nieuws zou koppelen met pas aangepaste wikipedia pagina's kunnen een volgende stap zijn, informatie is vrij, nieuwssites geven enkel duiding zoals we dat hier ook doen. |
|
![]() |
![]() |