![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie was zij wel? Link aub.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeyberghs doet niet aan reconstructieve chirurgie, enkel esthetische & cosmetische chirurgie.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij had er nochtans een; Marly-Ann, die bovendien nog enorm rijk was, zij opende voor hem 't Wellnesscenter, waar hij bij de scheiding buitengeflikkerd is.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet dan zelf ook wel wat moeite doen natuurlijk.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk Jayne Mansfield. Mooie vrouw maar ik kan haast niet geloven dat zij zo'n hoog IQ had (en dat heeft niets met haar haarkleur te maken want ik ben ook blond!)
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Hier met Anton Lavey, hoofd van de Curch of Satan: ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jeff heeft honderden kilo's siliconen in tieten gestopt. Vagina's bijgesneden tot ze de perfecte designervagina is. Dan is het niet verwonderlijk dat hij alle vrouwen hoeren noemt. Er zit zeker een kern van waarheid in wat hij zegt. Alleen moet het zijn "Vrij veel vrouwen zijn hoeren", en niet "alle". Ik vind dat we daar eerlijk in mogen zijn. Wie in het uitgaansleven gestaan heeft zou dat moeten weten. Kijk maar naar vrouwen die telkens voor een rijke vent kiezen. Sommige vrouwen vertonen hoerig gedrag, het is nu eenmaal zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat bepaalde vrouwen heel hoge eisen stellen aan hun partner. Dat komt deels door het feminisme dat hen wijsmaakt dat ze perfect en superieur zijn. In een relatie moet iedereen water in zijn wijn doen, alleen dat lijken sommige vrouwen niet te willen begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jayne Mansfield. Haar dochter Mariska Hargitay is ook actrice. Zij acteert o.a. in Law & Orde: Special Victims Unit.
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die foto kende ik nog niet, thx.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U denkt dat Hoeyberghs enkel patienten heeft die een ongeval of ziekte hadden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
-ofwel is het jij die onredelijk bent -ofwel val jij telkens op de verkeerde vrouw. Dus je ziet, Demper, dat het telkens jouw eigen fout is. ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |